eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › przebudowa i remont rynku głównego w Prabutach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24453

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prabuty: przebudowa i remont rynku głównego w Prabutach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto i Gmina Prabuty, do kontaktów: Katarzyna Krasińska, ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782002 lub 01, fax 055 2782002, e-mail: zampub@prabuty.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.prabuty.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.prabuty.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont rynku głównego w Prabutach 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Prabuty. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont Rynku Głównego w Prabutach wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą. Zakresem zamówienia objęta jest przebudowa i remont oświetlenia ulicznego (zasilanie oświetlenia skweru, ustawienie lamp, montaż tablicy oświetlenia TO, zasilanie pompy z fontanny, zasilanie gniazda remontowego, dodatkowa ochrona od porażeń prądem elektrycznym) oraz modernizacja nawierzchni na wyspie centralnej Rynku Głównego (rozebranie krawężników i chodników, ułożenie nowych krawężników kamiennych na długości 149,4 m, poszerzenie jezdni na powierzchni 193 m kw., wykonanie podbudowy betonowej pod nowe chodniki, ułożenie chodników z kostki kamiennej granitowej na pow. 456,07 m kw., ułożenie nawierzchni z płytek kamiennych kolorowych na pow. 215,16 m kw., chodnik z cegły klinkierowej 52 m kw., trawniki na powierzchni 878,18 m kw., ustawienie ławek - 20 szt.). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w punkcie II.1.5 ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3 miesiące od podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) w terminie do dnia 22.05.2007 r. do godz. 10.00, wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) dysponują: min. 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, które posiadają prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależną do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego; b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę obejmująca zakresem budowę lub remont ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych z kostki kamiennej o pow. min. 900 m kw., potwierdzoną odpowiednimi dokumentami, np. referencjami; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia". Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale V pkt. 1 ppkt 2a SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 6) uprawnienia ww. osób do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności tych osób do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 7) wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania, zgodnie z warunkiem określonym w rozdziałem IV pkt 1 ppkt 2b SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 8) dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, np. referencje, itp.; 9) formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 10) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ (roboty elektryczne i roboty drogowe - etap I) , sporządzony zgodnie z opisem zawartym w rozdziale XIV SIWZ; 11) dowód wniesienia wadium; 12) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl. Opłata: 20; Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego, pokój nr 13 w godz. 8.00-15.00, po dokonaniu opłaty w kasie Urzędu Miasta i Gminy Prabuty. SIWZ można także otrzymać za "zaliczeniem pocztowym" - wówczas wykonawca oprócz kosztów jej druku pokrywa także koszty jej przekazania. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta i Gminy w Prabutach, sala konferencyjna, pokój nr 1.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.