eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Dostawa i montaż wiat przystankowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-18

Świdnica: Dostawa i montaż wiat przystankowych
Numer ogłoszenia: 244522 - 2015; data zamieszczenia: 18.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wiat przystankowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż w określonych przez zamawiającego lokalizacjach, 8 sztuk wiat przystankowych. Montaż obejmuje również wszelkie niezbędne prace związane z dopro-wadzeniem do stanu używalności miejsc montażu, w tym uprzątnięcie terenu oraz obróbkę nawierzch-ni chodnika. Zamówienie nie obejmuje demontażu i utylizacji istniejących wiat. 3.5 Parametry wiat przystankowych: 3.5.1. Wymagania szczegółowe dotyczące wiat w poszczególnych lokalizacjach 1. pl. Grunwaldzki-kiosk - wiata typu A - 12 modułowa - długość przy podstawie16500 do 17500 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 2 gabloty (1200 x 1800 mm - format widoczny) podświetlane jednostronne na tylnej ścianie (pierwsza na drugiej ścianie od strony najazdowej, druga na przedostatniej ścianie od strony wy-jazdowej), 2 tablice rozkładowe (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykane na klucz (w czę-ści centralnej wiaty) jednostronne, podświetlane. Po stronie najazdowej biletomat. Ilość sztuk wiat - 1 2. pl. Grunwaldzki-Jonatan - wiata typu B - 12 modułowa - długość przy podstawie16500 do 17500 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 2 gabloty (1200 x 1800 mm - format widoczny) podświetlane dwustronne na tylnej ścianie wiaty (pierwsza na drugiej ścianie od strony najazdowej, druga na przedostatniej ścianie od strony wyjazdowej), 2 tablice rozkładowe (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykane na klucz (w części centralnej wiaty) jednostronne, podświetlane. Ilość sztuk wiat - 1 3. ul. Zamenhofa-Urząd Skarbowy - wiata typu C 4 modułowa - długość przy podstawie 5250 do 5350 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, od strony wyjazdowej wiatrołap (1 moduł), 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A2 (w części centralnej wiaty). Ilość sztuk wiat - 1 4. ul. Zamenhofa-Shell - wiata typu D 4 modułowa - długość przy podstawie 5250 do 5350 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, od stro-ny najazdowej wiatrołap (1 moduł), 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A3 (w części centralnej wiaty). Ilość sztuk wiat - 1. 5. al. Niepodległości - wiata typu E 4 modułowa -długość przy podstawie 5250 do 5350 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 gablo-ta (1200 x 1800 mm - format widoczny) podświetlana dwustronna na wyjeździe, 2 aluminiowe tablice rozkładowe (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykana na klucz (w części centralnej wiaty). Ilość sztuk wiat - 1. 6. ul. Stefana Wyszyńskiego-okrąglak - wiata typu F 3 modułowa, długość przy podstawie 3950 do 4050 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A2 (w części centralnej wiaty). Ilość sztuk wiat - 1. 7. ul. Sikorskiego-pętla - wiata typu G 3 modułowa - długość przy podstawie 3950 do 4050 mm, szerokość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 alu-miniowa tablica rozkładowa w formacie A3 (w części centralnej wiaty). Ilość sztuk wiat - 1. 8. ul. E. Plater - wiata typu H - 5 modułowa - długość przy podstawie 5700 do 6800 mm, szero-kość przy podstawie 1350 do 1400 mm, wysokość do linii dachu 2400 do 2500 mm, 1 gablota dwustronna podświetlana na wyjeździe (1200 x 1800 mm - format widoczny), 1 tablica rozkłado-wa zamykana na klucz o wymiarach (700 x 1000 mm - format widoczny) zamykane na klucz (w części centralnej wiaty) jednostronna, podświetlana, 1 aluminiowa tablica rozkładowa w formacie A2 (obie w części centralnej wiaty. Po stronie najazdowej biletomat. Ilość sztuk wiat - 1. 3.5.2 Pozostałe wymagania dotyczące wszystkich wiat 1) konstrukcja wiaty: słupki aluminiowe o wymiarach zewnętrznych min. 90x90 mm z wewnętrznym żebrowaniem. W każdym słupku listwy samozatrzaskowe mocujące szybę do konstrukcji wiaty. Nie zezwala się na stosowanie śrub, nitów lub wkrętów do mocowania szyb. Konstrukcja spięta górą i dołem za pomocą prostokątnego profilu aluminiowego min. 40x90 mm. Konstrukcja malo-wana proszkowo w kolorze RAL 9006, 2) pod dachem wiaty zamontowana listwa o wysokości min. 140 mm malowana proszkowo w kolorze RAL 3000 przeznaczona do umieszczenia na niej nazwy przystanku wraz z numerami linii autobu-sowych. Nie dopuszcza się montowania listwy w miejscu, w którym mogłaby przesłaniać łuk da-chu tj. na rynnie lub ponad rynną. 3) dach: wykonany w całości z profili aluminiowych. Konstrukcja główna z dwóch aluminiowych be-lek dachowych (przednia i tylna) i łuków w rozstawie co ok. 700mm. Belki dachowe oprócz funk-cji nośnych - konstrukcyjnych zawierają na krawędzi spływu, rynny poziome. Łuki dachowe alu-miniowe z profili min. 30x50x3 mm. Kształt dachu wypukły, promień łuku dachu R = 2400-2600 mm, pokryty nietłukącymi płytami poliwęglanu litego dymionego o grubości min. 4 mm, kon-strukcja dachu malowana proszkowo w kolorze RAL 9006. 4) ściany wiaty: rozstaw słupków wszystkich ścian dostosowany do wymiaru szyb 1245 x 1920 mm. Szyby hartowane, bezpieczne grubość 8mm, 5) fundamenty z prefabrykowanych fundamentów punktowych pod każdym słupkiem (z betonu B25 w postaci prefabrykowanych fundamentów punktowych 400 x 400 mm), 6) wyposażenie wiaty przystankowej: - ławka o na całej długości wiaty za wyjątkiem modułów z gablotami reklamowymi B1 na ścianie bocznej lub tylnej wiaty oraz w przypadku zamontowania biletomatu, z siedziskiem z drewna. Siedzisko na wspornikach przykręcanych do konstrukcji wiaty. Całość ocynko-wana ogniowo i lakierowana na kolor RAL 9006. - kosz na śmieci z daszkiem, 1 szt. po stronie najazdowej przy wiatach do 5 modułów, 2 szt. na wiatach większych (po stronie najazdowej 1 szt. i wyjazdowej 1 szt.), z wkładem jako wiaderko o poj. 35 - 50 l, kolor kosza paleta RAL nr 9006. - znak przystanku D15 na wysięgniku - gablota reklamowa (1200 x 1800 mm - format widoczny) oraz tablica rozkładowa (700 x 1000 mm - format widoczny), wykonana z systemowych profili aluminiowych, lakierowa-nych proszkowo w kolorze RAL 9006, system profili wykończeniowych, łączników, uszczelek, zawiasów i zamków, skrzynka gabloty wykonana z trójkomorowego profilu z odpowiednimi przylgami i wypustami do mocowania uszczelek oraz tzw. ząbkami do ustalania położenia profili obudowy. Drzwi gabloty otwierane na bok, zamontowane są do ościeżnicy za pomocą specjalnych zawiasów wewnętrznych ze stali nierdzewnej. Standar-dowo każde drzwi muszą posiadać zamki na wklęsły klucz trójkątny pasujący do wszyst-kich zamków. Języka zamka nie można podważyć od strony zewnętrznej gabloty, drzwi w gablocie przeszklone szybą hartowaną o grubości min. 5 mm osadzone za pomocą uszcze-lek w aluminiowej ramce wykonanej z systemowych profili aluminiowych, systemowe uszczelki ościeżnicy muszą chronić wnętrze gabloty przed przedostawaniem się pyłów i wody, a otwory wentylacyjne zapobiegają parowaniu. Drzwi wyposażone w zabezpieczenie wykonane ze stali nierdzewnej, które chroni otwarte drzwi przed wyrywaniem przez po-dmuchy wiatru, gablota reklamowa wyposażona w matówkę z tworzywa PMMA rozprasza-jącego światło, grubości min. 4 mm, która służy jako tło dla eksponowanych plakatów i do rozproszenia światła, matówka zawieszana na uchwytach, które pozwalają na szybki jej demontaż (np. w celu wymiany świetlówki). Matówka z otworami umożliwiającymi wło-żenie dłoni. Na matówce zamontowane rolkowo-grawitacyjne uchwyty plakatu pozwalają-ce na wielokrotne, szybkie zawieszanie plakatu bez jego uszkodzenia. Uchwyty mają po-zwalać na wielokrotną wymianę plakatu/ogłoszeń oraz poprawienie jego położenia, we-wnętrzna instalacja elektryczna gabloty o napięciu 230V wraz z wyłącznikiem różnicowo-prądowym, służąca do podświetlenia skrzynki gabloty. Gablota musi być wyposażona w oświetlenie typu LED o mocy min. 18W rozmieszczone na: 2 pionowych wewnętrznych krawędziach ościeżnicy (dot. gabloty reklamowej) oraz jeden poziomy wewnętrzny na krawędziach ościeżnicy (dot. tablicy rozkładowej). W związku z tym musi posiadać świa-dectwo bezpieczeństwa CE oraz oznaczone znakiem bezpieczeństwa B, świadczące o speł-nieniu norm bezpieczeństwa w przypadku urządzeń niskonapięciowych stosowanych w miejscach publicznych, wystawione przez niezależny podmiot zajmujący się poświadcze-niem zgodności instalowanych gablot z aktualnymi normami. 7) Siedziska drewniane lakierowane na długości wiaty umożliwiającej swobodne otwieranie gablot, stanowiące integralną część wiaty, krótsze o 1 moduł od strony wyjazdowej (miejsce na biletomat- poz. 1,3,11 wymagań szczegółowych, rozdz. I), 8) wiaty montowane na fundamentach punktowych. 9) dla potwierdzenia, że oferowane wiaty oraz gabloty spełniają wymagania określone przez Zama-wiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) świadectwo bezpieczeństwa CE, b) znak bezpieczeństwa B, świadczące o spełnieniu norm bezpieczeństwa w przypadku urządzeń niskonapięciowych stosowanych w miejscach publicznych, wystawione przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności instalowanych gablot z wymogami norm PN-EN 60598-1:2007 IDT EN 60598-1:2004, c) karty katalogowe oferowanych wiat - wiaty winny być zwymiarowane dla sprawdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 3.5.1 SIWZ (dodatkowo załączyć wymiarowanie fundamentów). 15) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: - 60 m-cy na korozję konstrukcji wiaty i koszy na odpady, - 24 m-ce na powłokę malarską na stali ocynkowanej, - 48 m-cy na powłokę malarską na aluminium, - 24 m-ce na podzespoły elektryczne, - 12 m-cy na montaż wiaty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.23.21 - Wiaty autobusowe 45.21.33.11 - Roboty budowlane w zakresie przystanków autobusowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 11.2 Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. przed 28.09.2015 r. przed godz. 09.00. 11.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp z tym, że: a ) złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO. S.A I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem ter-minu składania ofert. b) złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wa-dium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy Wyko-nawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie Wykonawcy, - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmio-tów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub in-formacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, c) złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego jako depozyt, złożony za potwierdzeniem , przed upływem terminu składania ofert. d) w przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy Pzp. 11.4. Dowód przelewu lub potwierdzenie złożenia depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty. 11.5. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybra-na jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w punkcie 11.8. 11.7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.8 Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer-cie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwa-nie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, list podmiotów należących do tej sa-mej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniej-szej,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał lub wykonuje zamówienia polegające na dostawie i montażu wiat przystankowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, w tym jedno zamówienie na kwotę minimum 100 000 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za realizację dostawy i montażu wiat przystankowych, z co najmniej dwuletnim doświadczeniem zawodowym, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia i w szczególności odpowiedzialna będzie za orga-nizację dostaw i nadzorowanie montażu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości mini-mum 150 000 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno-ści cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 zł (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał lub wykonuje zamówienia polegające na dostawie i montażu wiat przystankowych o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł brutto, w tym jedno zamówienie na kwotę minimum 100 000 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomiczno - finansowej podmiotów trzecich, do oferty należy dołączyć oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów (art. 369 k.c.).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (parametry wiat przystankowych pkt. 3.5 SIWZ) do oferty należy załączyć: a) świadectwo bezpieczeństwa CE, b) znak bezpieczeństwa B, świadczące o spełnieniu norm bezpieczeństwa w przypadku urządzeń niskonapięciowych stosowa-nych w miejscach publicznych, wystawione przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności instalowanych gablot z wymogami norm PN-EN 60598-1:2007 IDT EN 60598-1:2004, c) karty katalogowe oferowanych wiat - wiaty winny być zwymiarowane dla sprawdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 3.5.1 SIWZ (dodatkowo załączyć wymiarowanie fundamentów).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- dowód wniesienia wadium (załącznik nr 15 do oferty Wykonawcy), - pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba (osoby nie wskazane w dokumencie rejestrowym) upoważniona do składania oświadczeń woli przez Wykonawcę (za-łącznik nr 16 do oferty Wykonawcy), - pełnomocnictwo dla pełnomocnika składającego ofertę w ramach oferty wspólnej (załącznik nr 17 do oferty Wykonawcy) - informację o przynależności do grupy kapitałowej w przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej- załącznik G do SIWZ (załącznik nr 18 do oferty Wykonawcy), - kosztorys ofertowy -załącznik H do SIWZ (załącznik nr 19 do oferty Wykonawcy , - zaparafowany projekt umowy - załącznik I do SIWZ (załącznik nr 20 do oferty Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2 Zamawiający przewiduje zmiany umowy wprowadzane aneksem zaakceptowanym przez obie strony w następujących przypadkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksplo-atacyjna), b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisa-nia umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c) z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynni-ki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 19.3. Zamawiającemu przysługuje prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy w przypadku: a) gdy zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, b) gdy zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, c) jeżeli Wykonawca nie rozpoczął usługi bez uzasadnionych przyczyn, nie kontynuuje jej mimo we-zwania Zamawiającego złożonego na piśmie a przerwa w realizacji trwa dłużej niż 7 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówien Publicznych i Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Wydział Zamówien Publicznych i Przetargów, pok. 124, I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.