eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › 1. Konserwacja potoku Żabieniec w km 0+000-1+700 w msc. Rozkochów, gm. Babice, pow. chrzanowski. 2. Konserwacja potoku Siemotka w km 0+250-0+500 w msc. Regulice, gm. Alwernia, pow. chrzanowski. 3. Konserwacja potoku Karniowski w km 0+000-0+500 w msc. Karn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-20

Oświęcim: 1. Konserwacja potoku Żabieniec w km 0+000-1+700 w msc. Rozkochów, gm. Babice, pow. chrzanowski. 2. Konserwacja potoku Siemotka w km 0+250-0+500 w msc. Regulice, gm. Alwernia, pow. chrzanowski. 3. Konserwacja potoku Karniowski w km 0+000-0+500 w msc. Karniowice, gm. Trzebinia, pow. chrzanowski.
Numer ogłoszenia: 244518 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.mzmiuw.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Konserwacja potoku Żabieniec w km 0+000-1+700 w msc. Rozkochów, gm. Babice, pow. chrzanowski. 2. Konserwacja potoku Siemotka w km 0+250-0+500 w msc. Regulice, gm. Alwernia, pow. chrzanowski. 3. Konserwacja potoku Karniowski w km 0+000-0+500 w msc. Karniowice, gm. Trzebinia, pow. chrzanowski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych na obiektach, tzw. ciekach pozostałych: 1. Konserwacja potoku Żabieniec w km 0+000-1+700 w msc. Rozkochów, gm. Babice, pow. chrzanowski. Zakres robót obejmuje: ręczne wykoszenie porostów ze skarp potoku, porost gęsty, twardy 6 800 m2, wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0 m 6 800 m2, ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości 0,2 ha, roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III 50 m3, wykonanie podsypek, grubość 10 cm, wykonanie z brzegu, tłuczeń kamienny 210 m2, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, płyty 90x60x10 cm 210 m2. 2. Konserwacja potoku Siemotka w km 0+250-0+500 w msc. Regulice, gm. Alwernia, pow. chrzanowski. Zakres robót obejmuje: ręczne karczowanie pni, o 56-65 cm 4 szt., ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości 0,02 ha, oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniem 200 m2, roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III, profilowane koryta 30 m3, wykonanie podsypek, grubość 5 cm, wykonanie z brzegu, żwir 210 m2, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata, płyty 90x60x10 cm 210 m2, wykonanie palisady, kołki i słupki o 10-12 cm, głębokość wbicia 1,50 m, grunt kategorii III 2,10 m. 3. Konserwacja potoku Karniowski w km 0+000-0+500 w msc. Karniowice, gm. Trzebinia, pow. chrzanowski. Zakres robót obejmuje: wykoszenie porostów ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 4 000 m2, wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0 m 4 000 m2, ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia średniej gęstości 0,15 ha, roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III, profilowane koryta pod ubezpieczenia 60 m3, roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III wykop pod gurt 15 m3, wykonanie budowli siatkowo - kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy, kosz o wymiarach 2,50x1x0,3 m, 15 m3, wykonanie podsypek, grubość 5 cm, wykonanie z brzegu, żwir 110 m2, wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut podwodny z kamienia lekkiego 19 m3, wykonanie wyściółek z faszyny, grubość warstwy 15 cm, 50 m2, budowle betonowe o objętości do 1,0 m3 (skrzydełka o wym 1,60x1,8x0,40) 1,15 m3, zbrojenie konstrukcji betonowych, skrzydełka stopnia, zbrojenie, o 10-14 mm 50 kg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.11.10 - 74.23.11.10 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. a. wykonali co najmniej 1 pracę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za prace odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje prace w zakresie konserwacji wałów przeciwpowodziowych, rzek i potoków. b. dysponują lub będą dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. c. dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), a w szczególności Osobę posiadającą uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. OPIS SPOSOBU OCENY: 1. Zamawiający wybierze na poszczególne części zamówienia ofertę najkorzystniejszą spośród nie odrzuconych kierując się następującym kryterium: C - cena oferty brutto - 100% 2. Punkty przyznawane za podane w ust. 1 kryterium będą liczone według następującego wzoru: C= (Cena oferty najtańszej/ Cena oferty badanej) x 100 pkt 3. Przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę kwota brutto. 4. Obliczenia dokonywane są do dwóch miejsc po przecinku. 5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą sumaryczną ilością punktów uzyskanych od wszystkich oceniających..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; B Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - WYKAZ ZREALIZOWANYCH ZAMÓWIEŃ B Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. W przypadku braku zatrudnienia, dołączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni swoich pracowników Wykonawcy dla potrzeb realizacji zamówienia lub w przypadku osób fizycznych oświadczenie, że wyrażają zgodę na uczestnictwo w realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy. 4. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 (i odpowiednio w ust. 5) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 3 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 3. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w ust. 2 lit B), C) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że: A nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B nie zalega z uiszczaniem podatków, opłata, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4.2 Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 4.1 lit A) i C) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.3 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 4.1 lit. B) musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w ust. 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ust. 4.2 i 4.3 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 -5 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu, ul .Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Oświęcimiu, ul .Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.