To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-16
Łódź: Dostawa systemu holterowskiego (analizator holterowski EKG z akcesoriami, stanowisko komputerowe, rejestratory holterowskie) i kardiomonitorów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi przy ulicy Spornej 36/50
Numer ogłoszenia: 244516 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210648 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, faks (042) 61 77 917.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu holterowskiego (analizator holterowski EKG z akcesoriami, stanowisko komputerowe, rejestratory holterowskie) i kardiomonitorów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi przy ulicy Spornej 36/50.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa systemu holterowskiego (analizator holterowski EKG z akcesoriami, stanowisko komputerowe, rejestratory holterowskie) i kardiomonitorów dla SP ZOZ Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4 UM w Łodzi przy ulicy Spornej 36/50 Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 125 000 euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.19.51.00 - Monitory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet Nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OXFORD POL Sp. z o.o., Pl.Zwycięstwa 2, Łódź, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57189,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59859,00
Oferta z najniższą ceną: 59859,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59859,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet Nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BiaMediTek Sp. z o.o., ul. Składowa 12, Białystok, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32680,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33023,16
Oferta z najniższą ceną: 33023,16 / Oferta z najwyższą ceną: 33023,16
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych w m. Aleksandrów Łódzki i Strzelce z podziałem na 2 części.
- Wyznaczenie nowego przejścia wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91c w m. Rozprza w woj. łódzkim.
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie.
- Zakup sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawy aparatury medycznej: kardiomonitory, neuromonitor, diatermia
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli oraz sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Obserwacyjno-Zakaźnego w ramach realizacji Projektu pod nazwą "Wsparcie Mazowieckiego (...)
- dostawa produktów leczniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.