eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › termomodernizacyjna przebudowa dachu połączona z częściową zmianą elewacji frontowej i przebudową przyłącza kanalizacji deszczowej



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24449

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Police: termomodernizacyjna przebudowa dachu połączona z częściową zmianą elewacji frontowej i przebudową przyłącza kanalizacji deszczowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Policach, do kontaktów: Bogusław Znaniec, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, fax 091 3178900, e-mail: powiat@police.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.policki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacyjna przebudowa dachu połączona z częściową zmianą elewacji frontowej i przebudową przyłącza kanalizacji deszczowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Tanowska 8, 72-010 Police. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacyjnej przebudowie dachu połączonej z częściową zmianą elewacji frontowej i przebudową przyłącza kanalizacji deszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Na materiały użyte przy budowie wykonawca przedstawi określone przepisami niezbędne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie o wartości powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) posiadają wymaganą odrębnymi przepisami koncesję lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, których szczegółowy wykaz znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, według zasady: spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Przedmiar robót (załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku spółki cywilnej - dodatkowo umowa spółki. Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uważa się za aktualne, jeżeli będą wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) koncesja lub zezwolenie, jeżeli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 9 ustawy. Informację z Krajowego Rejestru Karnego uważa się za aktualną, gdy została wydana, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe dokumenty uważa się za ważne, gdy zostały wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Informacja banku prowadzącego podstawowy rachunek wykonawcy odnośnie zdolności kredytowej wykonawcy lub wysokości posiadanych środków finansowych. Powyższą informację uważa się za ważną, jeżeli została wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz odbiorców, daty i miejsc wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. (załącznik nr 5 do SIWZ) g) Wykaz uprawnionych osób i podwykonawców, którzy będą realizować zamówienie (załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumentami potwierdzającymi posiadanie stosownych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. Do wykazu należy dołączyć aktualne dokumenty (potwierdzone kopie) potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. h) Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności lub innych dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. i) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób (osoby) do reprezentowania wykonawcy w przypadku ich nie występowania w rejestrze handlowym, czy zaświadczeniu o prowadzeniu działalności gospodarczej. j) Dowód wniesienia wadium: kopię dokonania przelewu na konto zamawiającego lub dokument poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancję bankową lub gwarancję ubezpieczeniową

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 70 2. Termin wykonania zamówienia (%) 20 3. Gwarancja (w miesiącach) (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: oplata powinna być dokonana przelewem na konto: PEKAO S.A. I/O POLICE 88-1240-3943-1111-0000-4135-6946. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 13:00, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. 203.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.