Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Elbląg: SPRZEDAŻ I DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH DLA PRACOWNIKÓW PROKURATURY OKRĘGOWEJ W ELBLĄGU I PODLEGŁYCH PROKURATUR REJONOWYCH
Numer ogłoszenia: 244492 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Elblągu , Bulwar Zygmunta Augusta 13, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 239-41-30, faks 0-55 239-41-12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elblag.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA BONÓW TOWAROWYCH DLA PRACOWNIKÓW PROKURATURY OKRĘGOWEJ W ELBLĄGU I PODLEGŁYCH PROKURATUR REJONOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę 1874 sztuk bonów towarowych o nominale 50,00 zł. Pod pojęciem (bonów towarowych), zwanych dalej bonami, należy rozumieć emitowane i oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela, mające formę papierową, podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Bony towarowe muszą posiadać odpowiednie zabezpieczenie przed sfałszowaniem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.50 - Talony .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od konieczności wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone przepisami art..22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.VI.3. - SIWZ. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 5 zamówień o podobnym charakterze odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.VI.6. - SIWZ. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów składanej oferty oraz oświadczeń . 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów składanej oferty oraz oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, a oferowane dostawy, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich : wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - okres ważności bonów - 20
- 3 - a.ilość placówek sprzedaży akceptujących bony Wykonawcy na terenie miast: Elbląg, Braniewo, Ostróda, Iława, Morąg, Działdowo, Nowe Miasto Lubawskie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.elblag.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Wydział Budżetowo-Administracyjny, Elbląg ul. Polna 18, pokój 410.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2008 godzina 10:00, miejsce: III Wydział Budżetowo-Administracyjny, Elbląg ul. Polna 18, pokój 410.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Zakup densytometru.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 16 01 03 - zużyte opony oraz 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.