Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-20
Włocławek: Makroniwelacja terenu, budowa dróg z pasami chłonnymi część II etapu, na terenie projektowanego Cmentarza Komunalnego w Pińczacie gm.Włocławek.
Numer ogłoszenia: 244462 - 2009; data zamieszczenia: 20.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Usług Komunalnych , ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 411-64-54, faks 0-54 413-70-37.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Makroniwelacja terenu, budowa dróg z pasami chłonnymi część II etapu, na terenie projektowanego Cmentarza Komunalnego w Pińczacie gm.Włocławek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Makroniwelacja terenu: - roboty geodezyjne pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - 0,8 ha. - mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej za pomocą spycharki. Grubość warstwy do 15 cm. - 1.600,00 m2. - dostarczenie na teren budowy gruntu zagęszczalnego na nasypy, niedomiar gruntu - 3.500 m3. - formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 3,0 m spycharkami gąsienicowymi, grunt kat. I-II - 4.350,00 m3. - plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni nasypów w gruncie kat. I-III - 7.400,00 m2. Budowa dróg i nawierzchni: - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruntach kat. II-VI - 2.050,00 m2. - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane ręcznie w gruntach kat. II-VI - 2.050,00 m2. - wykonanie ław żwirowych pod oporniki betonowe - 24,50 m3. - ustawienie oporników betonowych o wymiarach 12 x 25 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 840,00 m. - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm na podsypce cementowo piaskowej - 840,00 m. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 5 cm. zagęszczana ręcznie - 730,00 m2. - wykonanie nawierzchni żwirowej o grubości po zagęszczeniu 20 cm wykonana ręcznie - 730,00 m2. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości po zagęszczeniu 5 cm. zagęszczana mechanicznie - 1.405,00 m2. - wykonanie podbudowy o grubości po zagęszczeniu 22 cm z kruszywa łamanego twardego 0-63 mm. - 1.405,00 m2. - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych - 2.018,00 m2. - skropienie nawierzchni drogowych asfaltem - 1.405 m2. - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego drobnoziarnistego, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm. Transport mieszanki samochodem samowyład. do 5t. - 1.405,00 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: 1. zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty drogowe, Zmawiający rozumie roboty zbliżone co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na budowie dróg z zastosowaniem masy asfaltowej.), 2. udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 36 m-cy, na pozostałe wbudowane materiały gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych materiałów oraz rękojmi na towarzyszące roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót, 3. posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 500.000,00 zł., 4. dysponować potencjałem kadrowym (własnym lub wyrażającym pisemnie gotowość współpracy): minimum jedną osobę z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 156, z 2006 r. poz. 1118 /), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, z minimum 5 - letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami drogowymi, 5. posiadać i wykazać niezbędny sprzęt do realizacji zadania, 6. wykazać się posiadaniem możliwości nabycia masy bitumicznej (potwierdzenie przez producenta na piśnie). Dostarczenie i wbudowanie masy bitumicznej musi nastąpić w ciągu dwóch godzin od jej wyprodukowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. formularz oferty 2. kosztorys ofertowy 3. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (w odniesieniu do osób prawnych - dotyczy wszystkich urzędujących członków władz), 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, 9. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania o których mowa w pkt V.I. ppkt 1 SIWZ 10. dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 11. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 12. dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 13. zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (art. 12 ustawy - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016/), wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby, 14. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na min. 500.000,00 zł., 15. pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów, np. z odpisu z rejestru, 16. dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzukwl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Usług Komunalnych
Ul. Zielna 13/21, 87 -800 Włocławek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Usług Komunalnych Ul. Zielna 13/21, 87 -800 Włocławek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Modernizacja Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach"
- Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch podjazdów dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenia placu składowego na obszarze stadionu śląskiego w Chorzowie zgodnie z dokumentacją projektową"
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 259/1 w miejscowości Włóki"
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.