eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do ochrony Internetu oraz dostawę wraz z montażem podzespołów serwera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Kraków: przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do ochrony Internetu oraz dostawę wraz z montażem podzespołów serwera
Numer ogłoszenia: 244461 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Krakowie, ul. Mosiężnicza 2, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6196010, fax 012 4119518.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PROKURATURA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu do ochrony Internetu oraz dostawę wraz z montażem podzespołów serwera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do ochrony Internetu oraz dostawę wraz z montażem podzespołów serwera

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.72.30 - Pamięci Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.30 - Pamięci Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.23.31.71 - Dyski Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. wykonają zamówienie w terminie wymaganym przez Zamawiającego Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w punkcie XIV przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/ oraz w oparciu o przepisy Ustawy Pzp. I treść SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 i 2 oraz art. 26 ust. 2 Ustawy żąda poniższych dokumentów, które należy załączyć do oferty. Brak któregokolwiek ze wskazanych poniżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie może skutkować odrzuceniem oferty: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy /Formularz oferty/ stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy - załącznik nr 2, 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 3, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (wymagane dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 6. W celu poświadczenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań o których mowa w punkcie III Specyfikacji Wykonawca załączy wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji. 7. W celu poświadczenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań o których mowa w punkcie III Specyfikacji Wykonawca załączy sporządzony przez Wykonawcę szczegółowy opis wszystkich parametrów technicznych oferowanego sprzętu do zadania do którego Wykonawca przystąpił.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.po.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Krakowie ul. Mosiężnicza 2 30-965 Kraków, pok. 15.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 10:15, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Krakowie ul. Mosiężnicza 2 30-965 Kraków, pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu do ochrony internetu - Intrusion Prevention and Detection System.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu do ochrony internetu - Intrusion Prevention and Detection System.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostarczenie podzespołów wraz z montażem w serwerze Fujitsu - Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania do wykonania w ramach niniejszego zamówienia: 1). dostarczenie dwóch dysków twardych Ultra320 SCSI o pojemności nominalnej minimum 70 GB każdy, standard rozmiaru 3,5 cala, hot-swap, przy czym dyski muszą być wyposażone w odpowiednie uchwyty (prowadnice) umożliwiające ich montaż w przewidzianych do tego zatokach serwera, 2). montaż obu dysków w przewidzianych do tego zatokach serwera typu hot-swap, ich uruchomienie i konfiguracja w układzie RAID-1 (mirror), 3). dotychczasowy mirror na dwóch HDD 36 GB nie może ulec zmianie lub uszkodzeniu, zaś zainstalowany na nim system operacyjny wraz z aplikacjami musi pozostać w pełni sprawny, 4). doprowadzenie konfiguracji nowych dysków do etapu, w którym system operacyjny Microsoft Windows Server 2003 zainstalowany w serwerze zobaczy dodatkową dostępną przestrzeń dyskową, 5). dostarczenie streamera wewnętrznego SCSI, do montażu w miejsce obecnie eksploatowanego (standardowa zatoka w obudowie serwera o rozmiarze 5,25 cala), o pojemności nominalnej na jednej taśmie minimum 80 GB (bez kompresji), minimum 160 GB (przy założeniu dwukrotnej kompresji), 6). streamer musi być wyposażony w niezbędne do jego montażu elementy, 7). wymontowanie obecnie eksploatowanego streamera i montaż nowego, wraz z testowaniem i konfiguracją, 8). doprowadzenie konfiguracji nowego streamera do etapu, w którym system operacyjny Microsoft Windows Server 2003 zainstalowany w serwerze rozpozna nowe urządzenie i będzie możliwe wykonywanie kopii zapasowych w aplikacji Symantec Backup Exec v.11, 9). dostarczenie 20 szt. taśm do ww. nowego streamera, przy czym taśmy te muszą w pełni wykorzystywać możliwości streamera pod względem pojemności, 10). dostarczenie 1 szt. taśmy czyszczącej do ww. nowego streamera, 11). wszystkie dostarczone podzespoły muszą być nowe, nieużywane..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.72.30-4, 30.23.31.71-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.