eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Frysztak w roku szkolnym 2014/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-22

Frysztak: Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Frysztak w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 244436 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.frysztak.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Frysztak w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych polegających na dowozie i odwozie uczniów na podstawie biletów miesięcznych do szkół i przedszkoli na terenie gminy Frysztak w roku szkolnym 2014/2015 autobusami osobowymi przystosowanymi do przewozu uczniów. Dowóz prowadzony będzie na następujących trasach: TRASA 1. HUTA GOGOŁOWSKA - ZESPÓŁ SZKÓŁ W STĘPINIE (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum) Długość trasy- ok. 6 km. Liczba dzieci do przewozu- 37 uczniów. Dowóz w godz. 7.10 - 7.55 i odwóz 2 kursy w godz. od 11.00 -15.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -7 km - 37 osób.TRASA 2. CIESZYNA -PUŁANKI - Frysztak (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, SOSzW). Długość trasy - ok. 7 km. Liczba dzieci do przewozu-49 uczniów. Dowóz w godz. 7.10-7.55 oraz odwóz 2 kursy (1 kurs Pułanki od godz. 11.30 do 13.30, 1 kurs Cieszyna od godz. 14.00 do 15.30). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -7 km - 29 osób (Cieszyna).Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -7 km - 2 osoby (uczniowie niepełnosprawni) (Cieszyna).Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 18 osób (Pułanki). TRASA 3. GLINIK GÓRNY -GLINIK ŚREDNI - FRYSZTAK (szkoła podstawowa, gimnazjum, SOSzW).Długość trasy- ok. 5 km. Liczba dzieci do przewozu - 50 uczniów.Dowóz w godz. 7.10-7.55 oraz odwóz 2 kursy (1 kurs Glinik Średni od godz. 11.30 do 13.30, 1 kurs Glinik Górny) w godz. 14.00 do 15.30 .Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -7 km - 24 osób (Glinik Górny) Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 25 osób (Glinik Średni).Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 1 osoba (uczeń niepełnosprawny) (Glinik Średni). TRASA 4. CIESZYNA (osiedle Krzywdy) - SZKOŁA PODSTAWOWA W CIESZYNIE.Długość trasy- ok. 3 km. Liczba dzieci do przewozu - 14 uczniów. Dowóz w godz. 7.10-7.55 oraz 1 odwóz w godz. 11.00 do 14.00.Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 14 osób. TRASA 5. CHYTRÓWKA - ZESPÓŁ SZKÓŁ W STĘPINIE (przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum).Długość trasy- ok. 5 km. Liczba dzieci do przewozu- 53 uczniów.Dowóz w godz. 7.10 - 7.55 i odwóz 2 kursy od 11.00 -15.00.Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -7 km -37 osób (Stępina- Chytrówka).Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km -16 osób (Cieszyna, Stępina Schron). TRASA 6. WIDACZ, TWIERDZA - FRYSZTAK (PRZEDSZKOLE, SZKOŁA PODSTAWOWA, GIMNAZJUM).Długość trasy - ok. 4 km. Liczba dzieci do przewozu- około 54 uczniów.Dowóz w godz. 7.10 - 7.55 i odwóz 2 kursy w godz. od 11.00 -15.00.Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km-7 km - 33 osoby (Widacz - Dom Wiejski).Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 21 osób (Twierdza - most, szkoła). TRASA 7. KOBYLE (ZADWORZE) - FRYSZTAK.Kobyle (Zadworze) - Kobyle (szkoła) - Frysztak (przedszkole, szkoła podstawowa, SOSzW).Długość trasy- ok. 3,5 km. Liczba dzieci do przewozu- około 16 uczniów.Dowóz w godz. 7.15 - 7.55 i 1 odwóz w godz. od 11.00 -13.00. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 9 osób (szkoła).Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1 km -7 km - 4 osoby (Zadworze).Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -7 km - 3 osoby (uczniowie niepełnosprawni -Zadworze). TRASA 8. KOBYLE (KAMIENIOŁOM) - FRYSZTAK Kobyle (kamieniłom) - Kobyle (wieś) - Frysztak (przedszkole, szkoła podstawowa) Długość trasy- ok. 4 km. Liczba dzieci do przewozu- około 13 uczniów.Dowóz w godz. 7.15 - 7.55 i odwóz w godz. od 11.00 -13.00.Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 8 osób (wieś).Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -7 km - 5 osób (kamieniołom). TRASA 9. STĘPINA (KOŚCIÓŁ) - SZKOŁA PODSTAWOWA W CIESZYNIE.Długość trasy- ok. 3 km. Liczba dzieci do przewozu - 2 uczniów.Dowóz w godz. 7.10-7.55 oraz odwóz w godz. 11.00 do 14.00 Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 2 osoby. TRASA 10. Gogołów Piaski - Zespół Szkół w Gogołowie.Długość trasy- ok. 3 km. Liczba dzieci do przewozu- ok. 9 uczniów.Dowóz do szkoły na godz. 7.00-7.10 oraz 1 odwóz w godz.14.00 - 14.30 .Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 7 osób Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 2 osoba (uczniowie niepełnosprawni). TRASA 11. Glinik Górny Bajorki - Gogołów kościół - Zespół Szkół w Gogołowie.Długość trasy - ok. 4 km. Liczba dzieci do przewozu-19 uczniów Dowóz do szkoły na godz. 7.00-7.10 oraz odwóz w godz. 14.00-14.30 Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 13 osób (Gogołów kościół, Glinik Górny szkoła). Liczba uczniów przewożonych na trasie 0-3 km - 2 osoby (uczniowie niepełnosprawni-Glinik Górny szkoła). Liczba uczniów przewożonych na trasie 3,1km -7 km - 4 osoba (Glinik Górny Bajorki)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna: posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6.09.2001 r o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r po. 1414 z póź. zm.) -(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek musi być spełniony osobno przez każdego z Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym min.: 3 sprawne technicznie autobusy (busy), w tym: 1 autobus o ilości co najmniej 54 miejsca siedzące, 1 autobus o ilości co najmniej 53 miejsca siedzące, 1 autobus (bus) co najmniej 19 miejsc siedzących - (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie. -(W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: jeżeli Wykonawca posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy PLN) - (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule - spełnia/niespełna

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zakresy usług, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 2. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. 2)Gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy. 3)Zaistnienie siły wyższej - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. 4)Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. 5) Nastąpi zmiana stawki VAT - Jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania usługi po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak ul. ks. W. Blajera 20 38-130 Frysztak.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Frysztak ul Ks. W. Blajera 20, 38-130 Frysztak pok. Nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.