To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Wrocław: Dostawa sprzętu kwaterunkowego, RTV, ppoż. i medycznego dla Komisariatu Policji w Pieńsku w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013
Numer ogłoszenia: 244411 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188395 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego, RTV, ppoż. i medycznego dla Komisariatu Policji w Pieńsku w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego, RTV, ppoż. i medycznego dla Komisariatu Policji w Pieńsku w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013. 1.1. Dostawa obejmuje biurka, biurka pod komputer, szafy biurowe, szafy ubraniowe, szafki, stoły kasynowe, regały biblioteczne otwarte, fotele obrotowe, krzesła obrotowe, krzesła, krzesła z pulpitem, wieszaki stojące, szafy metalowe ze skarbczykiem, szafy metalowe BHP dwudzielne, szafy kartoteczne 4 szufladową, kasetki metalowe na broń, wentylatory stojące, telewizor, radioodbiornik, tablica szkolna suchościeralna, znaki ewakuacyjne ppoż., apteczka - w ramach projektu nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013. 1.2. Charakterystykę i ilości towarów stanowiących przedmiot dostawy określono w specyfikacjach asortymentowo - cenowych (załączniki numer 1.1. - 1.6. do SIWZ). 1.3. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe dla poszczególnych części zamówienia określono w załącznikach 6.1. - 6.6. do SIWZ. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2.1. Część I postępowania: dostawa biurek (lewe 13 szt. oraz prawe 12 szt.), biurek pod komputer, narożników do biurek, szaf biurowych, szaf ubraniowych, szafek kuchennych stojących i wiszących oraz pod zlewozmywak, stołów kasynowych, regałów bibliotecznych otwartych, barierki biurowej z półkami (lada), mównicę, gablotę na klucze (50 szt.), stolik pod telefon - załącznik numer 1.1. do SIWZ. 2.2. Część II postępowania: dostawa foteli obrotowych do biurka, krzeseł, krzeseł z pulpitem oraz krzeseł obrotowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ. 2.3. Część III postępowania: dostawa szaf metalowych ze skarbczykiem, szaf metalowych BHP dwudzielnych, szaf kartotecznych czteroszufladowych, kasetki metalowej na broń - załącznik numer 1.3. do SIWZ. 2.4. Część IV postępowania: pojemników na śmieci i luster - załącznik numer 1.4. do SIWZ. 2.5. Część V postępowania: dostawa wentylatorów stojących, ekranu do rzutnika multimedialnego, tablicy szkolnej sucho ścieralnej, telewizorów, radioodbiorników - załącznik numer 1.5. do SIWZ. 2.6. Część VI postępowania: dostawa znaków ewakuacyjnych ppoż., apteczki - załącznik numer 1.6. do SIWZ. 3. Miejscem, do którego będzie dostarczony towar jest Komisariat Policji w Pieńsku (ul. Zgorzelecka 31, 59-930 Pieńsk). 4. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 4.1. 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące. 4.2. 33140000-3 - Materiały medyczne. 4.3. 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła 4.4. 39132100-7 - Szafy na akta. 4.5. 38622000-1 - Lustra. 4.6. 32324600-6 - Telewizory cyfrowe. 4.7. 32344200-8 - Odbiorniki radiowe. 4.8. 30195400-6 - Tablice do wycierania na sucho lub akcesoria. 5. Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i innych załącznikach, przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Zamawiający pod pojęciem produktów równoważnych rozumie produkty o składzie chemicznym, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Składając ofertę równoważną Wykonawca jest zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu - w tym typ, producenta, nr katalogowy - oraz przedstawienia w ofercie dokładnego opisu technicznego oferowanych zamienników podając ich parametry techniczne w zakresie określonym w załącznikach do SIWZ. Wykonawca może dołączyć do oferty specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia zawierającą wyszczególnione cechy charakterystyczne potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w SIWZ, np. karty katalogowe/foldery/prospekty/informacje producenta lub inne równoważne dokumenty. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Podwykonawcy. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć pod?wykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 33.14.00.00-3, 39.11.30.00-7, 38.62.20.00-1, 32.32.46.00-6, 32.34.42.00-8, 30.19.54.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt nr 100072283 pt. Wspólne pogranicze - wspólna infrastruktura bezpieczeństwa współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska-Saksonia 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I postępowania: dostawa biurek (lewe 13 szt. oraz prawe 12 szt.), biurek pod komputer, narożników do biurek, szaf biurowych, szaf ubraniowych, szafek kuchennych stojących i wiszących oraz pod zlewozmywak, stołów kasynowych, regałów bibliotecznych otwartych, barierki biurowej z półkami (lada), mównicę, gablotę na klucze (50 szt.), stolik pod telefon - załącznik numer 1.1. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BAXMEBLE.PL, Zakrzów 354, 32-003 Podłęże, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44097,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32169,42
Oferta z najniższą ceną: 32169,42 / Oferta z najwyższą ceną: 65023,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II postępowania: dostawa foteli obrotowych do biurka, krzeseł, krzeseł z pulpitem oraz krzeseł obrotowych - załącznik numer 1.2. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro-Meble, Ul. Siemianowicka 5A, 40-301 Katowice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22268,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19782,09
Oferta z najniższą ceną: 19782,09 / Oferta z najwyższą ceną: 28498,50
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pojemników na śmieci i luster - w ilościach i o parametrach wskazanych w załączniku numer 1.4. do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1541,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1131,60
Oferta z najniższą ceną: 1131,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1421,88
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część VI postępowania: dostawa znaków ewakuacyjnych ppoż., apteczki - załącznik numer 1.6. do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, Ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1138,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307,50
Oferta z najniższą ceną: 307,50 / Oferta z najwyższą ceną: 307,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa staplerów
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Dostawa odczynników do systemu IR Biotyper wraz ze szczepami wzorcowymi (Zadanie Nr 1) oraz jałowych pojemników do badań mikrobiologicznych (Zadanie Nr 2).
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.