eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Remont ciągu komunikacyjnego wjazd od ulicy Chopina do garaży; Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 78; Remont nawierzchni wjazdu z ulicy Armii Krajowej do

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Sulechów: Remont ciągu komunikacyjnego wjazd od ulicy Chopina do garaży; Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 78; Remont nawierzchni wjazdu z ulicy Armii Krajowej do budynku nr 22 w Sulechowie; Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie ul. Kamienna 1-2, 3-4; Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie Pl. Ratuszowy dz.189/29.
Numer ogłoszenia: 244369 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, fax. 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ciągu komunikacyjnego wjazd od ulicy Chopina do garaży; Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 78; Remont nawierzchni wjazdu z ulicy Armii Krajowej do budynku nr 22 w Sulechowie; Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie ul. Kamienna 1-2, 3-4; Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie Pl. Ratuszowy dz.189/29..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1 Remont ciągu komunikacyjnego wjazd od ulicy Chopina do garaży w Sulechowie w tym m.in.: a) korytowanie - 87,80 m2 b) podbudowa z kruszyw łamanych - 87,80 m2, c) montaż krawężników - 47,80 m, d) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej - 88 m2 e) montaż studzienki ściekowej - 1 szt., 1.2 Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie, ul. Armii Krajowej 78, w tym m.in.: a) rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych na podsypce piaskowej 35x35x5 - 76 m2, b) rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 - 106 m, c) roboty ziemne koparkami przdsiębiernymi z transportem urobku - 6,34 m3, d) montaż betonowych krawężników (wystające 15 x 30 cm) z wykonaniem betonowych ław na podsypce cementowo-piaskowej 80 m, e) montaż betonowych krawężników najazdowych (zatopione 15x22 cm) wraz z wykonaniem ław na podsypce cementowo-piaskowej - 38 m, f) montaż obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnienie spoin zaprawą cementową - 26 m g) montaż kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej (kostka szara) - 109 m2, h) korytowanie - głębokość koryta 30 cm - 29 m2, i) korytowanie - głębokość koryta 20 cm - 500 m2, j) podbudowa z kruszyw łamanych, 20 cm po zagęszczeniu - 500 m2, 1.3 Remont nawierzchni wjazdu z ulicy Armii Krajowej do budynku nr 22 w Sulechowie, w tym m.in.: a) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki nieregularnej (drewnianej) na podsypce piaskowej - 34,80m2 b) ręczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15 cm - 2.40 m2, c) roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku - 11,98 m3, d) korytowanie mechaniczne o grubości 20 cm (równiarka + walec wibracyjny) 37,20 m2 e) podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa dolna, po zagęszczeniu (15cm), - 37,20 m2, f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej typu bruk lubuski- imitacja kostki granitowej na podsypce cementowo-piaskowej o wysokości 8 cm. - 37,20 m2 1.4 Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie ul. Kamienna 1-2, 3-4, w tym m.in.: a) rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych 35x35x5 - 107m2, b) rozebranie krawężników betonowych i kamiennych 128 m +37,70 m+50 m c) rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych 50x50x7 - 50m2 d) rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm - 72 m e) roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku 16,12 m3+25,64 m3 f) montaż betonowych krawężników 15 x 30 wraz z wykonaniem ław na podsypce cementowo-piaskowej - 128 m+ 12,40 m g) montaż obrzeży betonowych 30 x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 72 m + 37,70 m h) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnienie spoiw piaskiem (kostka szara) - 48 m2+ 165,30 m2 i) rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych (płyty 12 cm) - 18,27 m2 j) mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 15 cm - 147 m2+220 m2 k) mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników o głębokości 30 cm - 165,30 m2 l) wykonanie podbudowy betonowej z pielęgnacją piaskiem i wodą (warstwa po zagęszczeniu 20 cm) - 165,30 m2 m) regulacja studzienki - 1 szt. n) humusowanie skarp z obsianiem (grubość humusu 15 cm) - 360 m2 1.5 Naprawa ciągów komunikacyjnych poprzez wymianę nawierzchni chodników i jezdni na nieruchomości gminnej w Sulechowie Pl. Ratuszowy dz.189/29, w tym m.in.: a) rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych 35 x 35 x 5 cm - 95,50 m2 b) rozebranie obrzeży trawnikowych 8x30 cm - 12,50 m, c) rozebranie krawężników betonowych - 90 m, d) roboty ziemne z transportem urobku 8,98 m3, e) remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych lub kwadratowych (15 cm) - 27 m2, f) montaż betonowych krawężników (wystające 15 x 30 cm) z wykonaniem betonowych ław na podsypce cementowo-piaskowej - 112 m, g) montaż obrzeży betonowych 30 x 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 12,5 m, h) układanie kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka szara) - 95,5 m2, i) wykonanie koryt o grubości 30 cm - 35,5 m2, j) ręczne zagęszczenie (warstwa po zagęszczeniu 10 cm) piaskiem - 35,5 m2, k) podbudowa betonowa (warstwa po zagęszczeniu 15 cm) - 35,5 m2, l) układanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka szara) - 35,5 m2, m) wykonanie koryt o grubości 20 cm - 300 m2, n) podbudowa z kruszyw łamanych, 20 cm po zagęszczeniu - 300 m2, o) roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku 75 m3, p) wykonanie koryt o grubości 10 cm - 150 m2, q) humusowanie (grubość warstwy 5 cm) i obsianie trawą - 150 m2, r) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (grubość po zagęszczeniu 4 cm) - 300 m2, 2. Wykonawca musi uwzględnić: a) w robotach związanych z wywiezieniem ziemi i gruzu z koryta - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada; b) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach; c) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą skośnych krawężników łączących; d) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prac drogowych po ich zakończeniu. 3. Wykonawca może przewidzieć wykonanie zamówienia przy pomocy podwykonawców. 4. Zamówienie może być realizowane do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Gminy Sulechów na rok 2008 na realizację tych zadań..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenia za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacone jednorazowo na podstawie faktury wystawionej przez wykonawcę po zakończeniu i dokonaniu odbioru końcowego każdego z zadań określonych w pkt 1. 3 Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel inżynieryjno-techniczny w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w zakresie budowy dróg, Osoba przewidziana na ww. stanowisko musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. nr 220, poz. 2174). 4 Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty musi być dołączony: a) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. Inne dokumenty: 1) Formularz oferty. 2) Dane Wykonawcy. 3) Kosztorysy uproszczone z cenami jednostkowymi netto, sporządzony zgodnie z pkt VIII, ppkt 5 Instrukcji dla Wykonawców (rozdział I SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Wydział BZ, pok. 119b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.