eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2008:2009, objętych rejonem nr 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Suszec: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2008:2009, objętych rejonem nr 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa.
Numer ogłoszenia: 244360 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240260 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Gminy Suszec w sezonie zimowym 2008:2009, objętych rejonem nr 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Pszczyńskiego położonych na terenie Gminy Suszec, w sezonie zimowym 2008:2009 od daty podpisania umowy do 31.03.2009 r., na drogach określonych w załącznikach nr 7a-b do niniejszej SIWZ, tj. rejon 11 - ulica Wyzwolenia, Lipki i Piaskowa. Zakres przedmiotu zamówienia: a) bieżące odśnieżanie jezdni, zatok i przystanków autobusowych, b) prowadzenie czynności, zgodnie z przynależnym standardem dla każdej należącej do tego rejonu drogi, wykazanej w załączniku nr 7 a i b do niniejszej specyfikacji (wykaz dróg), oraz zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach powiatowych, określonymi w załączniku nr 7c do niniejszej specyfikacji, c) posypywanie dróg, skrzyżowań, podjazdów i zjazdów, zakrętów i łuków d) zwalczanie gołoledzi i usuwanie zasp śnieżnych zgodnie z standardem określonym dla w.w dróg powiatowych w zał. nr 7 c do SIWZ oraz na polecenie zamawiającego i policji. Gołoledź należy usuwać przy użyciu: - piasku, stale - w miejscach wymienionych w ppkt c), - soli kamiennej - na żądanie Zamawiającego w wyznaczonych miejscach - gładź śniegową (utwardzoną, ujeżdżoną warstwę śniegu) należy usuwać poprzez posypywanie żużlem wielkopiecowym. Do obowiązków wykonawcy należy: a) zamówienie materiałów sypkich i ich transport na składowisko, b) zabezpieczenie specjalistycznego sprzętu gwarantującego bezawaryjne przeprowadzenie akcji zimowej, c) dbanie, by zalegający na poboczach śnieg nie zawężał jezdni w sposób zagrażający bezpieczeństwu ruchu, d) prowadzenie akcji zimowej przy stałej współpracy z pracownikiem Zamawiającego. Decyzje dotyczące sposobu prowadzenia akcji, a w szczególności: - moment rozpoczęcia akcji - ilość i rodzaj jednostek wprowadzonych do akcji - ilość i rodzaj materiału do zwalczania śliskości - moment zakończenia akcji - ilość przejechanych kilometrów przez poszczególne jednostki (sprzęt) wykonawca będzie uzgadniał z pracownikiem Zamawiającego. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełnią warunki określone w pkt. 8 SIWZ, - będą w dyspozycji sprzętowej i osobowej 24 godz. na dobę, - czas reakcji na każde wezwanie zamawiającego nie będzie dłuższy niż 0,5 h od momentu wezwania, - przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia wykonawca oraz osoby wyznaczone do odśnieżania będą wyposażeni w środki łączności przewodowej (dotyczy siedziby wykonawcy i miejsc zamieszkania osób wyznaczonych do odśnieżania) jak i bezprzewodowej (telefon komórkowy) - (warunek konieczny), co pozwoli na stały, 24 godz. na dobę kontakt z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia tych numerów Zamawiającemu...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 51401.87 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI TRANSPORTOWO - SPRZĘTOWE JAN ROMANKO, ul. Wodzisławska 1, 43-200 Pszczyna, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 51401.87
  • Oferta z najniższą ceną: 51401.87 oferta z najwyższą ceną: 51401.87
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.