eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › DOSTAWY SUROWIC, SZCZEPIONEK DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM Numer sprawyZP/6/Sp./2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Tomaszów Mazowiecki: DOSTAWY SUROWIC, SZCZEPIONEK DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM Numer sprawy: ZP/6/Sp./2011
Numer ogłoszenia: 24432 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tomaszowskie Centrum Zdrowia sp. z o.o. , ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7257235, faks 044 7257235.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SUROWIC, SZCZEPIONEK DLA TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O. W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM Numer sprawy: ZP/6/Sp./2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa surowic, szczepionek do Apteki Szpitalnej, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2. 3.Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu na rynek polski zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2004r. Nr 53, poz. 533 tekst jednolity, z późn. zm.) 4.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów leczniczych równoważnych tzn. produktów leczniczych posiadających taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną i, jeżeli to niezbędne, potwierdzoną właściwie przeprowadzonymi badaniami równoważność biologiczną wobec porównywanego produktu leczniczego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.15.00-3, 33.65.16.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1; b. koncesję/zezwolenie, tj. koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej / zezwolenia na prowadzenie składu celnego, składu konsygnacyjnego produktów leczniczych, o ile dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1; c. wykaz wykonanych dostaw (minimum 1 - dotycząca zaoferowanego przedmiotu zamówienia ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Forma wykazu wg załącznika nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć, minimum 1 dokument potwierdzający, że ta dostawa została wykonana należycie.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z załącznikiem nr 3.1;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    OŚWIADCZENIE o dopuszczeniu do obrotu na rynek polski oferowanych produktów - Załącznik nr 5A

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1. Wypełniony Formularz cenowy wg załącznika nr 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

w przypadku zmiany podatku VAT, która w ramach niniejszej umowy następuje z dniem wejścia w życie Aktu prawnego zmieniającego stawkę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.tomaszow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tomaszowskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. Jana Pawła II 35 97-200 Tomaszów Maz. Zamówienia Publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Tomaszowskie Centrum Zdrowia ul. Jana Pawła II 35, 97-200 Tomaszów Mazowiecki w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: poz. 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anatoksyna p/jadowi żmij 500j.m.5ml.x 1amp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.15.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: poz.2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Immunoglobulina - roztw. do wlewów w których 1mililitr zawiera 10% białka ludzkiego będą zamawiane w dawkach 1g,2,5g,5g..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.15.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: poz.3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Immunoglobulina Gamma anty-HBs 200jm/1ml x 1amp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-0, 33.65.15.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: poz.4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/ grypie 0,5ml x 1amp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: poz.5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/ tężcowa 0,5ml x 5 amp.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: poz.6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/WZW A 0,5ml x 1amp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: poz.7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/ WZW B 0,02/ml x 1amp = Hepavax Gene.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: poz.8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczepionka p/durowi brzusznemu 0,5ml x 1fiol..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: poz.9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczepionka p/ błonicy 0,5ml x 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: poz.10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczepionka p/ meningokokom 0,5ml x 1fiol.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.