eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-27

POZYCJA 24430

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lipno: remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: Beata Retlikowska, ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2872046, e-mail: zdp_lipno@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Zarządzanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi powiatowe na terenie Powiatu Lipnowskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie I - droga Dąbrówka - Wola; Zadanie II - droga Lipno - Brzźno - Gnojno; Zadanie III - droga Chlebowo-Karnkowo-Chodorążek-Wioska; Zadanie IV - droga Lipno - Czarne; Zadanie V - droga Marianki-Małomin-Kamień Kmiecy- Tłuchowo. Technologia robót: profilowanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 i pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asf.i grysami bazalt.- zadanie I,III,V; powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asf.i grysami bazalt.- zadanie IV; wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno (TYPU \SLURRY SEAL\)- zadanie II. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie I - 1,219 km / pow. 6250 m2, Zadanie II - 1,383,3 km / pow. 12807 m2, Zadanie III - 1,335 km / pow. 6750 m2, Zadanie IV - 2,708 km / pow. 14894 m2, ZAdanie V - 1,200 km / pow. 6000 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zadanie I - 5300 PLN, Zadanie II - 6500 PLN, Zadanie III- 5800 PLN, Zadanie IV - 2100 PLN, Zadanie V - 5100 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 i którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 1.4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonywana będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem przystąpienia do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne jest złożenie przez oferenta oświadczenia wynikającego z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych przez zamawiającego oferent, zobowiązany jest przedłożyć niżej wymienione załączniki: 1. Formularz oferty 2. Kosztorys ofertowy 3. Dowód wpłacenia wadium, 4. Zaświadczenie o braku zaległości podatkowych, 5. Zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach ZUS, 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania odpowiada przedmiotowi zamówienia. 7. Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem , 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 10. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (Konsorcja, Spółki Cywilne), która będzie określała : -Przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, -Zasady reprezentacji (lider) we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową z zamawiającym, wraz z podaniem imiennej reprezentacji. -Solidarną odpowiedzialność podmiotów występujących wspólnie za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, obejmującą również okres gwarancji. 11. Potwierdzenie sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - Wymagany roczny obrót w ciągu ostatnich 2 lat 1 500 000 zł . - Wykaz wszystkich robót realizowanych obecnie. 12. Potwierdzenie kwalifikacji technicznych odpowiednich do wykonania zamówienia. Do realizacji robót wymagany jest personel w celu obsadzenia następujących stanowisk : kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami majster robót - 1 osoba z uprawnieniami Na potwierdzenie powyższego dołączyć kopie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Potwierdzenie wyposażenia technicznego odpowiedniego do wykonania zamówienia. - Wymagane jest posiadanie w pełni sprawnego sprzętu : Sprzęt do skrapiania nawierzchni : - mechaniczna skrapiarka lepiszcza - 1 szt Sprzęt do produkcji i wykonania warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej: - wytwórnia stacjonarna do wytwarzania masy mineralno-bitumicznej - 1 szt - układarka do rozkładania masy mineralno-bitumicznej wyposażona w automatyczne sterowanie oraz płytę wibracyjną do wstępnego zagęszczania-1 szt - walce stalowe gładkie statyczne lub wibracyjne - 2 szt - walec ogumiony - 1 szt - zamiatarka uliczna z odkurzaczem lub szczotka mechaniczna -1 szt - zbiornik do wody - 1 szt Sprzęt do wykonania powierzchniowego utrwalenia nawierzchni: - zamiatarka uliczna z odkurzaczem lub szczotka mechaniczna - 1 szt (preferowana zamiatarka uliczna z odkurzaczem) - sprężarka - 1 szt - zbiornik do wody - 1 szt - kombajn do powierzchniowych utrwaleń z elektronicznym dozowaniem lepiszcza - 1 szt lub -skrapiarka mechaniczna/z komputerowo sterowanym dozowaniem lepiszcza/-1 szt - rozsypywacz grysów - 1 szt (preferowany kombajn do powierzchniowych utrwaleń z elektronicznym dozowaniem lepiszcza) - walec ogumiony - 1 szt - środki transportu - wg potrzeb. Sprzęt do wykonania cienkiej warstwy na zimno: - maszyna - kombajn do wykonania mieszanek na zimno z automatycznym sterowaniem i rejestracją wszystkich paramentrów mieszanki, wyposażony w rozścielacz z układem mieszalników ślimakowych lub łopatkowch, - szczotka mechaniczna (zamiatarka) Wymagane posiadanie lub dostęp do laboratorium w celu przeprowadzenia badań niezbędnych do realizacji zamówienia a związanych ze spełnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych . 14. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego odpowiedniego do wykonania zamówienia. Wymagane potwierdzenie należytego wykonania robót co najmniej dla trzech zadań wykonywanych w ostatnich trzech latach o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnowski.powiat.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 10:05, Zarząd Dróg Powiatowych 87-600 Lipno ul. Wojska Polskiego 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Remont nawierzchni drogi powiatowej Dąbrówka - Wola. 1) Krótki opis: Profilowanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 i powierzchniowe utrwalenie grysem bazaltowym kl. I i emulsją kationową szybkorozpadową 70%. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 1,219 km / pow. 6250 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Remont nawierzchni drogi powiatowej Lipno - Brzeźno - Gnojno. 1) Krótki opis: Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na zimno (TYPU SLURRY SEAL). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 1,383,3 km /pow. 12807 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Remont nawierzchni drogi powiatowej Chlebowo - Karnkowo - Chodorążek - Wioska. 1) Krótki opis: Profilowanie nawierzchni masą mineralno-bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 i powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysem bazaltowym i emulsją kationową szybkorozpadową 70%. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 1,335 km / pow. 6750 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Lipno - Czarne. 1) Krótki opis: Pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej grysem bazaltowym i emulsja kationową szybrozpadową 70 %. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 2,708 km / pow. 14894 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej Marianki - Małomin - Kamień Kmiecy - Tłuchowo. 1) Krótki opis: Profilowanie nawierzchni masą mineralno - bitumiczną wg PN w ilości 75 kg/m2 i powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami bazltowymi i emulsja kationową szybkorozpadową 70%. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 3) Wielkość lub zakres: 1,200 km / pow. 6000 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 15.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.