Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-17
Rzeszów: Zagospodarowanie terenu wokół budynków ROSiR
Numer ogłoszenia: 244308 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Rzeszowa , Rynek 1, 35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8754636, faks 017 8754634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół budynków ROSiR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont oraz przebudowa placu - parkingu i chodnika przed budynkiem administracyjnym i zapleczem basenu krytego ROSiR zgodnie z opracowaną dokumentacją wykonawczą w zakresie: 1) wymiana zniszczonych krawężników, 2) oczyszczenie nawierzchni bitumicznej, skropienie i ułożenie dwóch warstw z masy mineralno - bitumicznej i wyprofilowanie nawierzchni do istniejących krat ściekowych, 3) remont chodnika poprzez wykonanie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa dokumentacja projektowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1)spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w punkcie Wymagane oświadczenia; 2) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 3)zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu nawierzchni o dywaniku asfaltowym o powierzchni 200m2 każde. Zamówienia winny zostać potwierdzone dokumentami, że zostały należycie wykonane. Wykonawca udzieli rękojmi na okres nie krótszy niż 3 lata. Spełnianie warunków oceniane będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację robót, na załączniku do niniejszej specyfikacji z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, 3)wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na załączniku do niniejszej specyfikacji wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 4) informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 5) parafowany na wszystkich stronach projekt umowy, 6) pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do zawarcia umowy dla podmiotów występujących wspólnie, 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 8) uprawnienia, zaświadczenia o członkostwie w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 9)dokumenty potwierdzające, że zamówienia, którymi wykazał się wykonawca zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych UM Rzeszowa, Rzeszów ul. Joselewicza 4, pok. 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wytrząsarki laboratoryjnej do mikropłytek
- Remont i modernizacja budynków Ochotniczej Straży Pożarnej Rzeszów-Zalesie w formule zaprojektuj-zbuduj
- Dostawa druków resortowych i akcydensowych dla jednostek Policji województwa podkarpackiego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie schodów przy ul Piastów
- Remont chodnika/odbojówki przy budynku PZDW w Rzeszowie położonego przy ul. Boya-Żeleńskiego 19a od strony ul. Batalionów Chłopskich
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Raszyn
- STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 695 na odcinku od km 6+920 do km 8+040 w m. Kosów Lacki, powiat sokołowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 108/24
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Będzina - ul. Mieszka I, ul. Chrobrego, ul. św. Brata Alberta
- Utrzymanie szlaków zrywkowych, dróg leśnych i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Myślenice w roku 2024
- Realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.