eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW ZEWNĘTYRZNYCH SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, ANDERSA 12-13 I KOŚCIUSZKI 1-3.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Legnica: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW ZEWNĘTYRZNYCH SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, ANDERSA 12-13 I KOŚCIUSZKI 1-3.
Numer ogłoszenia: 2442 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Legnicy, ul. Złotoryjska 19, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 72 12 700, faks 76 72 12 710.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH ORAZ TERENÓW ZEWNĘTYRZNYCH SĄDU REJONOWEGO W LEGNICY PRZY UL. ZŁOTORYJSKIEJ 19, ANDERSA 12-13 I KOŚCIUSZKI 1-3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, gospodarczych, technicznych, toalet i ciągów komunikacyjnych w budynkach Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Złotoryjskiej 19, Andersa 12-13 oraz Kościuszki 1-3 w Legnicy. 2.Usługa sprzątania terenów zewnętrznych 3-budynków Sądu. Usługa obejmuje: 1) Sprzątanie biur, sal rozpraw, korytarzy, pomieszczeń socjalnych, gospodarczych i technicznych, wc i archiwum polegające m.in. na: a) Usłudze sprzątania powierzchni biurowych, sal rozpraw, ciągów komunikacyjnych (schody, korytarze), archiwum i innych wskazanych przez Zamawiającego z zastosowaniem odpowiednich do rodzaju nawierzchni profesjonalnych środków czyszczących (wykładziny, parkiety, panele, płytki podłogowe). b) Usłudze sprzątania toalet oraz urządzeń sanitarnych wraz z glazurą ścienną i podłogową, c) Uzupełnianiu: papieru toaletowego, ręczników papierowych, pojemników mydłem, środków zapachowych w urządzeniach w sanitariatach, wkładów zapachowych do muszli i pisuarów. d) Opróżnianiu koszy na odpady oraz niszczarek do pojemników wskazanych przez Zamawiającego przy zachowaniu obowiązujących zasad segregacji odpadów, e) Odkurzaniu wykładzin podłogowych, praniu i ich czyszczeniu, f) Doczyszczaniu i impregnowaniu powierzchni z tarketu, g) Doczyszczaniu i impregnowaniu nawierzchni z płytek podłogowych, h) Ścieraniu kurzu i myciu powierzchni i elementów różnych /ściany, meble w tym tapicerowane, drzwi, parapety, lustra, odbojnice, balustrady, telefony, monitory itp/, i) Myciu stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi i okna drewniane, okna zespolone), j) Myciu opraw oświetleniowych, k) Wykonywaniu w godzinach pracy innych bieżących prac porządkowych w budynkach Sądu, wynikających w aktualnych potrzeb. 2) Prace porządkowe na terenie posesji obiektów i przyległych chodnikach: a) Sprzątanie terenów utwardzonych wewnętrznych i przyległych do posesji chodników, b) Odśnieżanie posesji w sezonie zimowym, sypanie piaskiem itp., c) Odśnieżanie połaci dachów. 3) Usługi nadzoru: a) Bieżących prac porządkowych przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę, b) Wyłączanie zbędnego oświetlenia i zamykanie okien, c) Przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. d) Informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych ruchomości znajdujących się w pomieszczeniach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIAST GROUP Sp. z o.o., ul. Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 383000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 462817,20

  • Oferta z najniższą ceną: 462817,20 / Oferta z najwyższą ceną: 634557,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi powszechnie dostępne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.