eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Dostawa miału i węgla kamiennego do Przychodni Lekarskiej w Ślesinie i Przychodni Lekarskiej w Licheniu Starym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Ślesin: Dostawa miału i węgla kamiennego do Przychodni Lekarskiej w Ślesinie i Przychodni Lekarskiej w Licheniu Starym
Numer ogłoszenia: 244271 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ślesin, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, fax 063 2704198.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slesin

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa miału i węgla kamiennego do Przychodni Lekarskiej w Ślesinie i Przychodni Lekarskiej w Licheniu Starym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę miału węglowego i węgla kamiennego do Przychodni Lekarskiej w Ślesinie i Przychodni Lekarskiej w Licheniu Starym w okresie grzewczym w 2008r, /w tym w okresie letnim zapotrzebowanie na dostawę będzie mniejsze/, o następujących ilościach i parametrach: 1) miał węglowy w ilości 220 ton o: - wartości opałowej min. 23 000 KJ/kg - zawartości siarki do 0,8 % - zawartości popiołu do 19%. 2) węgiel kamienny kostka typ węgla 32 w ilości 40 ton o: - wartości opałowej min. 28 KJ/kg - zawartości siarki do 0,6 % - zawartości popiołu do 6 %. W. w. produkty muszą być wolne od zanieczyszczeń w postaci kamienia oraz domieszek mułów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.30.00.00 - Produkty pochodne węgla Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.20.00 - Produkty pochodne węgla Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki: 1.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy i nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 Ustawy. 2. Opis oceny spełnienia warunków: 2.1. Stan prawny: Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić każdy z uczestników osobno. 2.2. Potencjał finansowo -ekonomiczny: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić każdy z uczestników osobno. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia / w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 26 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) zwanego dalej (rozporządzeniem) wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy - oraz w celu potwierdzenia; 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert wraz z informacją o wykonawcy, 2) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. B. Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy, 2.Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli, 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, C.Inne wymogi określone w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slesin.pl /BIP/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie , ul. Kleczewska 15 /sekretariat/, 62-561 Ślesin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego, tj .Urząd Miasta i Gminy w Ślesinie ul. Kleczewska 15 /sala posiedzeń/ o godz. 10:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.