Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-07
Skoczów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r.
Numer ogłoszenia: 244251 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 487 49 43, 487 49 44, faks 33 487 49 43, 487 49 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych (akcja zimowa) na terenie Gminy Skoczów z podziałem na części dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: Drogi powiatowe w obrębie Gminy Skoczów zamiejskie - długość ok. 30 414m, Drogi powiatowe w granicach miasta Skoczów - długość ok. 13 090m, Dawna DK-1 w Międzyświeciu i Pogórzu - długość ok. 2 160m, Łącznik L-1 (ul. Gołęszyców) w Skoczowie - długość ok. 950m., Zadanie nr 2: Drogi gminne w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 22 850m., Zadanie nr 3: Drogi gminne w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 8 294m., Zadanie nr 4: Drogi gminne w obrębie sołectwa Ochaby - długość ok. 39 901m., Zadanie nr 5: Drogi gminne w obrębie sołectwa Pogórze, Kowale - długość ok. 35 362m., Zadanie nr 6: Drogi gminne w obrębie sołectwa Bładnice, Harbutowice - długość ok. 23 358m., Zadanie nr 7: Drogi gminne w obrębie sołectwa Pierściec, Kiczyce - długość ok. 39 126m., Zadanie nr 8: Drogi gminne w obrębie sołectwa Międzyświeć, Wilamowice - długość ok. 20 515m., Zadanie nr 9: Drogi gminne w obrębie sołectwa Wiślica - długość ok. 12 559m., Zadanie nr 10: Chodniki, ciągi piesze, schody i kładki dla pieszych zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r. (załącznik nr 7 do SIWZ). Przez akcję zimową rozumie się bieżące odśnieżanie aż do stanu przejezdności wraz z likwidacją śliskości przez Wykonawcę dróg materiałem wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Operatem organizacyjnym zimowego odśnieżania dróg i mostów na terenie Gminy Skoczów stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz bieżące odśnieżanie, likwidację śliskości materiałem wskazanym przez Zamawiającego a także usuwanie nadmiaru śniegu i lodu przez Wykonawcę z chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części I - jednej usługi, o wartości min. 70 000,00zł brutto, związanej z zimowym utrzymaniem dróg z podaniem daty, miejsca wykonania, przedmiotu, wartości oraz odbiorców. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ) Informacja o wykonanej usłudze w ostatnich 3 latach wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie, b) dla części od II do IX - jednej usługi, o wartości min. 20 000,00zł brutto, związanej z zimowym utrzymaniem dróg z podaniem daty, miejsca wykonania, przedmiotu, wartości oraz odbiorców odrębnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ) Informacja o wykonanej usłudze w ostatnich 3 latach wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, c) dla części X - jednej usługi, o wartości min. 40 000,00zł brutto, związanej z zimowym utrzymaniem chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych z podaniem daty, miejsca wykonania, przedmiotu, wartości oraz odbiorców. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ) Informacja o wykonanej usłudze w ostatnich 3 latach wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: Zadanie nr 1: Samochód z pługiem i piaskarką - 2 szt., Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 3 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 3 szt. Zadanie nr 2, 3: Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 2 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 2 szt. Zadanie nr 4-8: Ciągnik (moc min. 60 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 1 szt., Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 1 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 2 szt. Zadanie nr 9: Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 1 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 1 szt. Zadanie nr 10: Ciągnik z pługiem lub piaskarką (umożliwiający poruszanie się po chodnikach, napęd na 1 oś) - 1 szt., Samojezdna dmuchawa do odśnieżania (szer. 50-70cm) - 3 szt. Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań wymagane ilości sprzętu ulegają sumowaniu. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 5 do SIWZ) tj., oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) dla części I - posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu bądź oświadczenie, że Wykonawca zawrze umowę ubezpieczenia OC (punkt 5 lit. b oświadczeń formularza ofertowego), b) dla części od II do X - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu bądź oświadczenie, że Wykonawca zawrze umowę ubezpieczenia OC (punkt 5 lit. b oświadczeń formularza ofertowego). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), d) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3a, 3b do SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, b) siły wyższej, c) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, d) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, e) ustawowej zmiany stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, Sekretariat (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, Sekretariat (I piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Skoczów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obrębie Gminy Skoczów zamiejskich - długość ok. 30 414m, dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów - długość ok. 13 090m, dawnej DK-1 w Międzyświeciu i Pogórzu - długość ok. 2 160m, łącznika L-1 (ul. Gołęszyców) w Skoczowie - długość ok. 950m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 22 850m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 8 294m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Ochaby..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Ochaby - długość ok. 39 901m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pogórze i Kowale..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pogórze i Kowale - długość ok. 35 362m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Bładnice i Harbutowice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Bładnice i Harbutowice - długość ok. 23 358m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pierściec i Kiczyce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pierściec i Kiczyce - długość ok. 39 126m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Międzyświeć i Wilamowice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Międzyświeć i Wilamowice - długość ok. 20 515m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Wiślica..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Wiślica - długość ok. 12 559m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r. (załącznik nr 7 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
- Budowa ścianki wspinaczkowej na terenie rekreacyjnym przy ul. Mocko w Skoczowie w ramach zadania "Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks. J. E. Mocko - etap III"
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach oraz terenu na zewnątrz budynków Akademii Muzycznej w Poznaniu im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie od 16.07.2024 r. do 15.07.2025 r.
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.