eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-07

Skoczów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r.
Numer ogłoszenia: 244251 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 487 49 43, 487 49 44, faks 33 487 49 43, 487 49 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych oraz chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych (akcja zimowa) na terenie Gminy Skoczów z podziałem na części dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1: Drogi powiatowe w obrębie Gminy Skoczów zamiejskie - długość ok. 30 414m, Drogi powiatowe w granicach miasta Skoczów - długość ok. 13 090m, Dawna DK-1 w Międzyświeciu i Pogórzu - długość ok. 2 160m, Łącznik L-1 (ul. Gołęszyców) w Skoczowie - długość ok. 950m., Zadanie nr 2: Drogi gminne w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 22 850m., Zadanie nr 3: Drogi gminne w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 8 294m., Zadanie nr 4: Drogi gminne w obrębie sołectwa Ochaby - długość ok. 39 901m., Zadanie nr 5: Drogi gminne w obrębie sołectwa Pogórze, Kowale - długość ok. 35 362m., Zadanie nr 6: Drogi gminne w obrębie sołectwa Bładnice, Harbutowice - długość ok. 23 358m., Zadanie nr 7: Drogi gminne w obrębie sołectwa Pierściec, Kiczyce - długość ok. 39 126m., Zadanie nr 8: Drogi gminne w obrębie sołectwa Międzyświeć, Wilamowice - długość ok. 20 515m., Zadanie nr 9: Drogi gminne w obrębie sołectwa Wiślica - długość ok. 12 559m., Zadanie nr 10: Chodniki, ciągi piesze, schody i kładki dla pieszych zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r. (załącznik nr 7 do SIWZ). Przez akcję zimową rozumie się bieżące odśnieżanie aż do stanu przejezdności wraz z likwidacją śliskości przez Wykonawcę dróg materiałem wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Operatem organizacyjnym zimowego odśnieżania dróg i mostów na terenie Gminy Skoczów stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz bieżące odśnieżanie, likwidację śliskości materiałem wskazanym przez Zamawiającego a także usuwanie nadmiaru śniegu i lodu przez Wykonawcę z chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. nr 113 poz. 759) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części I - jednej usługi, o wartości min. 70 000,00zł brutto, związanej z zimowym utrzymaniem dróg z podaniem daty, miejsca wykonania, przedmiotu, wartości oraz odbiorców. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ) Informacja o wykonanej usłudze w ostatnich 3 latach wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie, b) dla części od II do IX - jednej usługi, o wartości min. 20 000,00zł brutto, związanej z zimowym utrzymaniem dróg z podaniem daty, miejsca wykonania, przedmiotu, wartości oraz odbiorców odrębnie dla każdej z części, na którą Wykonawca składa ofertę. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ) Informacja o wykonanej usłudze w ostatnich 3 latach wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie, c) dla części X - jednej usługi, o wartości min. 40 000,00zł brutto, związanej z zimowym utrzymaniem chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych z podaniem daty, miejsca wykonania, przedmiotu, wartości oraz odbiorców. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 2 do SIWZ) Informacja o wykonanej usłudze w ostatnich 3 latach wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: Zadanie nr 1: Samochód z pługiem i piaskarką - 2 szt., Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 3 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 3 szt. Zadanie nr 2, 3: Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 2 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 2 szt. Zadanie nr 4-8: Ciągnik (moc min. 60 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 1 szt., Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 1 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 2 szt. Zadanie nr 9: Ciągnik (moc min. 80 KM, napęd na 2 osie) z pługiem - 1 szt., Rozrzutnik do materiałów sypkich - 1 szt. Zadanie nr 10: Ciągnik z pługiem lub piaskarką (umożliwiający poruszanie się po chodnikach, napęd na 1 oś) - 1 szt., Samojezdna dmuchawa do odśnieżania (szer. 50-70cm) - 3 szt. Uwaga: W przypadku złożenia oferty na kilka zadań wymagane ilości sprzętu ulegają sumowaniu. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie złożenie dokumentu (załącznik nr 5 do SIWZ) tj., oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) dla części I - posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy na wartość nie mniejszą niż 200 000,00 zł brutto. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu bądź oświadczenie, że Wykonawca zawrze umowę ubezpieczenia OC (punkt 5 lit. b oświadczeń formularza ofertowego), b) dla części od II do X - posiadają ubezpieczenie OC w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie realizacji umowy na wartość nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia. Potwierdzeniem spełniania tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu bądź oświadczenie, że Wykonawca zawrze umowę ubezpieczenia OC (punkt 5 lit. b oświadczeń formularza ofertowego). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), b) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), d) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia, e) Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 3a, 3b do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, b) siły wyższej, c) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, d) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, e) ustawowej zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, Sekretariat (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Mickiewicza 14, 43-430 Skoczów, Sekretariat (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Skoczów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych w obrębie Gminy Skoczów zamiejskich - długość ok. 30 414m, dróg powiatowych w granicach miasta Skoczów - długość ok. 13 090m, dawnej DK-1 w Międzyświeciu i Pogórzu - długość ok. 2 160m, łącznika L-1 (ul. Gołęszyców) w Skoczowie - długość ok. 950m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 22 850m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach miasta Skoczów zgodnie z załączonym Wykazem dróg dla poszczególnych zadań Akcji Zimowej 2010/2011 (załącznik nr 6 do SIWZ) - długość ok. 8 294m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Ochaby..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Ochaby - długość ok. 39 901m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pogórze i Kowale..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pogórze i Kowale - długość ok. 35 362m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Bładnice i Harbutowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Bładnice i Harbutowice - długość ok. 23 358m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pierściec i Kiczyce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Pierściec i Kiczyce - długość ok. 39 126m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Międzyświeć i Wilamowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Międzyświeć i Wilamowice - długość ok. 20 515m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Wiślica..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w obrębie sołectwa Wiślica - długość ok. 12 559m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych zgodnie z Wykazem zimowego utrzymania chodników, ciągów pieszych, schodów i kładek dla pieszych na terenie Gminy Skoczów w sezonie zimowym 2010/2011r. (załącznik nr 7 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.