eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Modernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-04

Piotrków Trybunalski: Modernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 24422 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego o nr RIM-21 G i pn. Modernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 8 w ramach którego wykonane zostaną izolacje pionowe i poziome ścian fundamentowych oraz roboty naprawcze w budynku Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim. w skład którego wchodzą następujące elementy: Branża ogólnobudowlana: 1. Roboty przygotowawcze i towarzyszące: 1.1. Rozbiórka rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich 1.2. Wykucie z muru ościeżnic stalowych i drewnianych 1.3. Rozbiórka pokryć dachu z papy i dachówki bitumicznej 1.4. Uzupełninia pokryć dachów papą asfaltową 1.5. Demontaż podsufitki z płyt pilśniowych twardych 1.6. Wymiana podsufitki z desek profilowanych 1.7. Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu krokwie i kleszcze 1.8. Demontaż zadaszeń nad wejściem do budynku Sali gimnastycznej 1.9. Skuwanie tynków wewnętrznych 1.10. Montaż i demontaż ogrodzeń tymczasowych 1.11. Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej 1.12. Rozbiórka okładzin ściennych, posadzek z płytek i z tworzyw sztucznych 1.13. Wywóz złomu i gruzu wraz z opłatą za wysypisko 1.14.Demontaż i ponowny montaż zestawu pisuarowego i umywalki fajansowej 2. Roboty izolacyjne: 2.1. Wykopy wąskoprzestrzenne nieumocnione o szer. dna do 1,5 m 2.2. Iniekcja grawitacyjna jednorzędowa jednostronna w ścianach z cegły 2.3. Iniekcja bezciśnieniowa jednorzędowa jednostronna w ścianach z cegły 2.4.Gruntowanie ręczne powierzchni pionowych nieotynkowanych 2.5. Uszczelnienie przejść rurowych masą bitumiczną KMB 2.6. Wysokoelestyczna izolacja - wykonanie wyobleń na styku ścian i ław fundamentowych 2.7. Izolacja pionowa z mas KMB przygotowanie podłoża + nakładanie ręczne masy izolacji 2.8. Ochrona izolacji ścian piwnic płytami polistyrenowymi 2.9. Poszerzanie pęknięć w ścianach oraz wycięcie bruzd w spoinach 2.10. Montaż prętów O6 w wykutych bruzdach 2.11. Zaprawianie bruzd zaprawą cementową 2.12. Naprawa uszkodzonych powierzchni ścian 3.Tynki renowacyjne na zewnątrz budynku: 3.1. Tynki renowacyjne na ścianach nakładane ręcznie - obrzutka półkryjąca pod tynk 3.2. Tynki renowacyjne WTA gr. 2,5 cm 3.3. Tynki mineralne na ścianach zewnętrznych 4. Roboty wewnątrz budynku: 4.1. Zerwanie posadzek cementowych i posadzek lub okładzin z masy lastrykowej 4.2. Uzupełnienie posadzek lastrykowych wraz z cokolikiem 4.3. Wykonanie fasety ze szpachlówki z masy uszczelniającej 5. Tynki renowacyjne wewnątrz budynku: 5.1. Tynki renowacyjne na ścianach nakładane ręcznie - obrzutka półkryjąca pod tynk 5.2. Tynki renowacyjne WTA gr. 2,5 cm 5.3. Tynki mineralne na ścianach wewnętrznych 6. Kładzenie glazury: 6.1.Okładziny ścienne z płytek ceramicznych 6.2. Wiercenie i wycinanie otworów w okładzinach ceramicznych 7. Roboty malarskie: 7.1. Zeskrobania i zmycie starej farby 7.2. Malowanie ścian i sufitów farbą silikatową 7.3. Ługowanie farby olejnej z tynków ścian 7.4. Malowanie olejne starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem 8. Roboty zewnętrzne na elewacji: 8.1. Ocieplenie ścian budynków metodą lekką mokrą 8.2. Uzupełnienie gzymsów z cegieł 8.3. Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł 8.4. Wykonanie profili ciągnionych zwykłych o szer. w rozwinięciu do 40 cm 8.5. Szpachlowanie tynków zewnętrznych szpachlówką zbrojoną włóknami 8.6. Uzupełnienie tynków zwykłych kat. III na kominach i ścianach 8.7. Izolacja pozioma i pionowa przeciwwilgociowa z elastycznych szlamów uszczelniających 8.8. Okładziny schodów z płytek kamionkowych z cokolikiem 8.9. Poszerzanie pęknięć w ścianach oraz wycięcie bruzd w spoinach 8.10. Przygotowanie i montaż prętów O6 w wykutych bruzdach 8.11. Zaprawianie bruzd o szer. Do 25 mm zaprawą cementową 9. Malowanie elewacji: 9.1. Malowanie tynków zewnętrznych i cokołów farbą krzemoorganiczną 9.2. Dwukrotne malowanie farbą olejna krat i balustrad z prętów ozdobnych oraz powierzchni metalowych pełnych 10. Odtworzenie chodnika przed budynkiem: 10.1. Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV na szerokości jezdni i chodnika 10.2. Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa o grubości po zagęszczeniu - 15 cm 10.3. Obrzeża betonowe na ławie zwykłej z betonu B15 10.4. Chodniki z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cement.- wapiennej- materiał z odzysku 10.5. Ścieki z prefabrykatów betonowych na podsypce piaskowej 11. Wymiana posadzki z parkietu w Sali gimnastycznej: 11.1. Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew 11.2. Rozbiórka izolacji z papy ułożonej luzem na ślepej podłodze 11.3. Rozebranie podłóg ślepych i legarów 11.4. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii PE 11.5. Wykonanie ślepej podłogi z desek o grub. 32 mm na legarach ułożonych krzyżowo 11.6. Wykonanie posadzki z deszczółek mocowanych na gwoździe z doszczelnieniem parkietu 11.7. Gruntowanie parkietu lakierem podkładowym 11.8. Demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych 12. Roboty posadzkarskie w pozostałych pomieszczeniach: 12.1. Gruntowanie podłoży pow. poziome 12.2. Wykonanie posadzek samopoziomujących o gr. 5-10 mm 12.3. Pozioma izolacja podpłytkowa przeciwwilgociowa z folii w płynie 12.4. Wklejanie w powłokę wodochronną taśmy uszczelniającej 12.5. Okładziny podłogowe wraz z cokolikiem z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej 13. Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty: 13.1. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej 13.2. Montaż rynien i rur spustowych z PCV 13.3. Jednowarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną 13.4. Pokrycie dachu dachówką bitumiczną zgrzewalną 13.5. Elewacja z paneli typu siding układanych poziomo naruszcie drewnianym bez docieplenia 14. Stolarka drzwiowa i daszek nad wejściem; 14.1. Drzwi stalowe pełne ocieplone o pow. ponad 2 m2 14.2. Drzwi stalowe pełne nieocieplone o pow. ponad 2 m2 14.3. Daszek nad wejściem do pomieszczenia konserwatorów 15. Piłkochwyt: 15.1. Ręczne wykopy jamiste o głębokości do 1,5 m 15.2. Stopy fundamentowe betonowe 15.3. Piłkochwyty z siatki PP na słupkach z profili stalowych o wysokości 5 mb. 15.4. Ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopu. Branża instalacyjno-inżynieryjna: 1. Drenaż: 1.1. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, 1.2. Wykopy pod kanały pełne, perforowane oraz studnie, 1.3. Podłoża i obsypka piaskowa kanałów pełnych oraz studni, 1.4. Podłoża i obsypka żwirowa kanałów perforowanych, 1.5. Ułożenie rur pełnych, perforowanych, studni, 1.6. Ułożenie geowłókniny, 1.7. Zasypanie wykopów, zagęszczenie, 1.8. Włączenie do istniejącej studni, 1.9.Odtworzenie nawierzchni z kostki Branża elektryczna: 1.1. Zakres robót: Tematem opracowania jest dokumentacja budowlana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach na parterze szkoły podstawowej nr 8 przy ul. Sienkiewicza w Piotrkowie Tryb. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących instalacji: - przebudowę tablicy rozdzielczej T1 na parterze w szkole - instalacja oświetleniowa, - instalacja gniazd wtykowych, - instalacji zasilającej urządzeń wentylacyjnych, - instalacji połączeń ekwipotencjalnych. Zasilanie instalacji elektrycznej z rozdzielnicy głównej budynku szkoły. 1.2. Ochrona od porażeń prądem elektrycznym Zgodnie z obowiązującą normą PN-IEC 60364 zastosowano układ TN-S. Jako ochronę dodatkową przed porażeniem zastosowano szybkie wyłączenie z zastosowaniem wyłączników nadprądowych i różnicowoprądowych. W obwodach głównych zainstalowane będą wyłączniki przeciwporażeniowe różnicowoprądowe, 4-biegunowe i dwubiegunowe, bezpośrednie o prądzie różnicowym 30mA. Ochronie podlegają: - oprawy oświetleniowe (za wyjątkiem opraw o II klasie ochronności), - bolce ochronne gniazd wtyczkowych, - metalowe obudowy tablic rozdzielczych, - elementy konstrukcji metalowych. Ochronę zrealizować zgodnie z PN-IEC 60364 W przewodzie neutralnym N nie wolno instalować bezpieczników i łączników. Styki ochronne gniazd wtyczkowych połączyć z przewodem ochronnym PE. Po wykonaniu instalacji dokonać pomiarów skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym. 1.3. Ochrona przeciwprzepięciowa Projektuje się ochronę przepięciową instalacji elektrycznej poprzez montaż ochronnika przeciwprzepięciowego typu B+C w tablicy rozdzielczej T1. 1.4. Uwagi końcowe Całość instalacji elektrycznych, niezależnie od uwag zawartych w niniejszym opracowaniu, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszelkie prace objęte niniejszym opracowaniem winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wykonawcze bądź pod ich nadzorem. Po wykonaniu prac wykonać pomiary rezystancji izolacji, ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia. Wyniki pomiarów potwierdzić odpowiednimi protokołami. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie urządzeń i aparatury innych firm, niż wskazane w opracowaniu lecz równorzędnych technicznie, o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego nie gorszego niż przywołany w dokumentacji. UWAGA! SYSTEM ZASILANIA ZAWIERA OGRANICZNIKI PRZEPIĘĆ. NALEŻY JE ODŁĄCZYĆ PRZED POMIAREM REZYSTANCJI IZOLACJI. Klasyfikacja wykonywanych robót: CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45410000-4 Tynkowanie 45453100-8 Roboty renowacyjne 45431200-9 Kładzenie glazury 45442180-2 Powtórne malowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45442110-1 Malowanie budynków 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45432113-9 Kładzenie parkietu 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45112500-0 Usuwanie gleby 45214220-8 Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Ogólne warunki wykonania robót: Zamówienie należy wykonać ściśle wg Projektu budowlano-wykonawczego opracowanego przez firmę projEKtANt arch.arch. Ewa Katarasińska, Anna Nowak w IV kwartale 2015 r., oraz zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robót. UWAGA! Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie za wykonanie ww. zadania inwestycyjnego załączone w materiałach do przetargu przedmiary dla poszczególnych elementów kompleksu zamieszczono w celu INFORMACYJNYM . Ewentualne pominięcie jakiegokolwiek elementu w załączonych przedmiarach a opisane w opisie technicznym nie zwalnia Wykonawcy z jego wykonania bez prawa ubiegania się o dodatkowe wynagrodzenie. Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym i pod kierownictwem osoby posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej Warunkiem ubiegania się o zamówienie jest konieczność przedstawienia wykazu wykonanych w ciągu pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających zakresowi i złożoności z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z poświadczeniami ( dawniej referencjami ) o wartości całkowitej co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu robót remontowych budynków użyteczności publicznej w tym przynajmniej dwóch dotyczących robót termomodernizacyjnych. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz.401) Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z projektem budowlano-wykonawczym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót dotyczącym przedmiotowego zamówienia. Firma - przedsiębiorstwo, z którym zostanie podpisana umowa o roboty budowlane dostarczy do dnia podpisania umowy kosztorys ofertowy zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu kosztorysu ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT. Kosztorys ten stanowi integralną część umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.41.00.00-4, 45.45.31.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.80-2, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.23.32.60-9, 45.43.21.13-9, 45.43.21.00-5, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.11.25.00-0, 45.21.42.20-8, 45.23.24.40-8, 45.31.10.00-0, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaże co najmniej trzy zamówienia o wartości całkowitej co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na wykonaniu robót remontowych budynków, w tym przynajmniej dwóch dotyczących robót termomodernizacyjnych - wg załącznika nr 4; Załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta musi zawierać: 1. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2; 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; 4. Wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości całkowitej co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na wykonaniu robót remontowych budynków, w tym przynajmniej dwóch dotyczących robót termomodernizacyjnych - wg załącznika nr 4; 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5; 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określi się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Rękojmia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy par.17

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok.317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski Punkt Informacyjny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.