eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Wykonanie usługi szkolenia zawodowego dla Beneficjentów Ostatecznych Programu Systemowego realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chęcinach pn Aktywizacja społeczno zawodowa bezrobotnych w Gminie Chęciny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-25

Chęciny: Wykonanie usługi szkolenia zawodowego dla Beneficjentów Ostatecznych Programu Systemowego realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chęcinach pn Aktywizacja społeczno zawodowa bezrobotnych w Gminie Chęciny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 244226 - 2013; data zamieszczenia: 25.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Białego Zagłębia 1, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3151006,3151054, faks 0-41 3151085,3151054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkolenia zawodowego dla Beneficjentów Ostatecznych Programu Systemowego realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chęcinach pn Aktywizacja społeczno zawodowa bezrobotnych w Gminie Chęciny współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach usług szkolenia zawodowego objętych zamówieniem mieszczą się następujące szkolenia: I . Kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych i obsługą kas fiskalnych (120 godz.) dla 4 osób Szkolenie obejmuje: podstawy żywienia człowieka, wyposażenie techniczne, technologię gastronomiczną, towaroznastwo, organizacje przyjęć okolicznościowych, obsługę kas fiskalnych, minimum sanitarne, zajęcia praktyczne. II. Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci (120 godz.) dla 1 osoby. Szkolenie obejmuje: Wybrane zagadnienia anatomii i fizjologii człowieka, bezpieczeństwo i higiena pracy w gabinecie kosmetycznym, wizaż i stylizacja, zagadnienia związane ze stylizacją i zdobnictwem paznokci naturalnych i przedłużonych, techniki przeprowadzania zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających. III. Pracownik administracyjno - biurowy z obsługą komputerowych programów użytkowych (104 godz.) dla 2 osób. Szkolenie obejmuje: ogólną charakterystykę podmiotów gospodarczych, biurowość i korespondencja, prowadzenie spraw kadrowych, elementy prawa pracy, komputerowe wspomaganie prac administracyjno - biurowych, obsługę urządzeń biurowych. IV. Bukieciarz z obsługą kas fiskalnych (100 godz.) dla 7 osób. Szkolenie obejmuje: zagadnienia z anatomii i fizjologii roślin, zaznajomienie z asortymentem roślin ozdobnych, sposoby utrwalania materiału roślinnego, główne aspekty uprawy roślin ozdobnych, artykuły dekoracyjne, podstawowe zasady wykonywania kompozycji, style w kompozycjach, wiązanki okolicznościowe, kompozycje w naczyniach, florystyka ślubna i żałobna, dekoracje okolicznościowe, kompozycje z roślin suchych, sztucznych i preparowanych, obsługa kas fiskalnych. V. Fryzjer (100 godz.) dla 1 osoby. Szkolenie obejmuje : wykłady z zakresu technologii i materiałoznawstwa, pielęgnacji włosów, stylizacji fryzur, BHP, obsługi klienta, zajęcia praktyczne (strzyżenie, czesanie fryzury dziennej, wieczorowej, techniki barwienia i rozjaśniania włosów itp.). VI. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowych (67 godz.) dla 3 osób. Szkolenie obejmuje: wiedzę z zakresu typów stosowanych wózków, budowy wózka, czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności kierowcy w czasie pracy wózkami, wiadomości w zakresie ładunkoznastwa i bhp, wiadomości o dozorze technicznym, wymianę butli, praktyczną naukę jazdy. VII Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1 (145 godz.) dla 1 osoby Program szkolenia wg. wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach obejmować powinien: zajęcia teoretyczne: zastosowanie elektryczności do spawania łukowego, urządzenia spawalnicze, bezpieczeństwo i higiena pracy, bezpieczna praca w hali produkcyjnej, materiały dodatkowe do spawania , spawanie w praktyce, oznaczenie i wymiarowanie spoin, metody przygotowania złączy do spawania, kwalifikowania spawaczy, budowa i użytkowanie urządzeń do spawania w metodzie MAG, charakterystyka spawania metodą MAG oraz typowe parametry, zajęcia praktyczne: instruktaż wstępny, 14 ćwiczeń z zakresu wykonywania złączy: cięcie tlenowe i plazmowe, napawanie, teowe narożne, teowe rurowe. VIII Operator koparko - ładowarek w zakresie III klasy uprawnień (202 godz.) dla 4 osób Kurs powinien zostać zorganizowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U z 2001r, Nr 118 poz. 1263)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć wykaz wykonanych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem min. jednego szkolenia odpowiadającego tematyce każdego szkolenia wymienionego w pkt. 3.1 z osobna. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz musi zawierać co najmniej minimalne wymogi w zakresie spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dla wybranych szkoleń: - Kucharz z organizacją przyjęć okolicznościowych i obsługą kas fiskalnych: Zajęcia praktyczne powinny być prowadzone w pomieszczeniu spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne oraz musi być wyposażony w sprzęt gastronomiczny. Zamawiający dopuszcza aby zajęcia praktyczne odbywały się w lokalach gastronomicznych spełniających wymogi sanitarne, BHP i PPOPŻ. Należy zapewnić różnego rodzaju kasy fiskalne (min. 10 szt.), - Kurs kosmetyczny ze stylizacją paznokci: Wykonawca powinien zapewnić zajęcia praktyczne z użyciem specjalistycznych urządzeń w szczególności: kombajn kosmetyczny wielofunkcyjny, woskownicę do depilacji, urządzenie do peelingu kawitacyjnego, sterylizator kulkowy, sanityzer ultrafioletowy, kosmetyczna lampa bezcieniowa, lampa do naświetlania twarzy, zestaw airbrushing do zdobień, - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowych: Wykonawca powinien zapewnić zajęcia praktyczne z użyciem wózków widłowych (należy podać typ i model) oraz posiadać plac manewrowy, - Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135-1: Wykonawca powinien zapewnić zajęcia praktyczne z użyciem urządzeń do spawania w szczególności: spawarek prostownikowych wielostanowiskowych, spawarek jednostanowiskowych, półautomatów do spawania metodą MAG, oraz urządzenia pomocnicze. Należy wymienić model i typ urządzeń, - Operator koparko - ładowarek w zakresie III klasy uprawnień: Wykonawca powinien zapewnić zajęcia praktyczne z użyciem koparko-ładowarki, należy podać typ i model oraz posiadać plac manewrowy Wszystkie pomieszczenia/sale dydaktyczne w których będą odbywały się szkolenia muszą być dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy co najmniej 10 osób wyposażone: w miejsca siedzące, ławki/stoliki sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne lub magnetyczne.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia ( przez doświadczenie należy rozumieć udział jako wychowawca/trener przynajmniej w jednym zakończonym szkoleniu grupowym dla co najmniej 10 osób i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. przedstawią informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca ma rachunek, potwierdzającą posiadanie minimum 60 tyś lub zdolność wykonawcy w tej samej wysokości wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Certyfikat w zakresie jakości usług - 20
  • 3 - Ilość przeprowadzonych szkoleń grupowych dla co najmniej dla 10 osób - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy jest dopuszczalna na skutek zmian technicznych i organizacyjnych, spowodowanych następującymi okolicznościami: 1. Zmiana wykazanego do zajęć sprzętu informatycznego, innych pomocy dydaktycznych. Zmieniony sprzęt informatyczny, inne pomoce dydaktyczne mają posiadać parametry tożsame lub lepsze od przyjętych w ofercie. Zamiana następuje za zgodą Zamawiającego i jest możliwa tylko w okolicznościach powstałych, na które nie miał wpływu Wykonawca. 2. Zmiana lokalu wskazanego w ofercie do zajęć szkoleniowych tylko w przypadku klęski żywiołowej. 3. Zmiana ilości osób wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy usłudze szkolenia opisanej w załączniku nr 1 stosuje prawo opcji, oznacza to, że podane ilości osób są wielkościami maksymalnymi, które mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Gwarantowana ilość uczestników szkolenia, które zostaną skierowane to 80% wskazanych osób na każde szkolenie. 4. Przesunięcia uczestników szkolenia za zgodą Wykonawcy pomiędzy wskazanymi szkoleniami. Zmiana jest możliwa tylko przy przesunięciu osób na inne szkolenie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli cena tego szkolenia jest porównywalna (dopuszczalne 5% rozbieżności). 5. Zmiana terminu realizacji szkoleń w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chęciny, ul. Białego Zagłębia 1 Pok. Kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Chęciny, ul. Białego Zagłębia 1 Pok. Kierownika Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w wysokości 89,5% kosztów programu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.