eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji wyjazdu studyjnego w ramach projektu Razem dla Obszarów Wiejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-18

Warszawa: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji wyjazdu studyjnego w ramach projektu Razem dla Obszarów Wiejskich
Numer ogłoszenia: 244223 - 2013; data zamieszczenia: 18.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 23, faks 22 623 19 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na kompleksowej realizacji wyjazdu studyjnego w ramach projektu Razem dla Obszarów Wiejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja wyjazdu studyjnego w ramach projektu pn. Razem dla Obszarów Wiejskich. Wykonawca zapewni: 1. Zakwaterowanie wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego - maksymalnie 50 osób A. Nocleg z 16 na 17 grudnia 2013 r. w miejscu zakwaterowania I spełniającym następujące wymagania: - zakwaterowanie ze śniadaniem, - nocleg wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w jednym miejscu zakwaterowania, - hotel/pensjonat o standardzie nie więcej niż trzygwiazdkowym lub inne miejsce zakwaterowania o równoważnym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, - pokoje dwuosobowe z 2 pojedynczymi łóżkami (maksymalnie 22 pokoje), pokoje jednoosobowe (maksymalnie 6 pokoi), - lokalizacja: w Dreźnie lub w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych Drezna. B. Nocleg z 17 na 18 grudnia 2013 r. w miejscu zakwaterowania II spełniającym następujące wymagania: - zakwaterowanie ze śniadaniem, - nocleg wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w jednym miejscu zakwaterowania, - hotel/pensjonat o standardzie nie więcej niż trzygwiazdkowym lub inne miejsce zakwaterowania o równoważnym standardzie, z pełnym węzłem sanitarnym w każdym pokoju, - pokoje dwuosobowe z 2 pojedynczymi łóżkami (maksymalnie 22 pokoje), pokoje jednoosobowe (maksymalnie 6 pokoi), - lokalizacja: na terenie województwa lubuskiego w Sulechowie lub w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych Sulechowa. 2. Wyżywienie wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego - maksymalnie 50 osób A. Serwis kawowy w dniu 16.12.2013 - w gospodarstwie I lub gospodarstwie II, o których mowa w pkt. 7.A niniejszego rozdziału, - serwis kawowy: kawa lub herbata do wyboru, ciasto na deser. B. Obiad w dniu 16.12.2013 - obiad w trakcie postoju na trasie z gospodarstwa II, o którym mowa w pkt. 7.A niniejszego rozdziału do miejsca zakwaterowania I, o którym mowa w pkt. 1.A niniejszego rozdziału, - Wykonawca zapewni miejsca siedzące wszystkim uczestnikom wizyty studyjnej, - obiad składający się z zupy, dania mięsnego lub jarskiego do wyboru, surówki, ciasta na deser, napoju zimnego i gorącego. C. Kolacja w dniu 16.12.2013 - w miejscu zakwaterowania I, o którym mowa w pkt. 1.A niniejszego rozdziału lub w innym obiekcie spełniającym w odległości nie większej niż 5 km od miejsca zakwaterowania I. - kolacja: przekąska gorąca, przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące. D. Serwis kawowy w dniu 17.12.2013 - w trakcie postoju na trasie z miejsca zakwaterowania I do miejsca zakwaterowania II. - serwis kawowy: kawa albo herbata do wyboru, ciasto na deser. E. Obiad w dniu 17.12.2013 - w miejscu zakwaterowania II, o którym mowa w pkt. 1.B niniejszego rozdziału, - obiad składający się z zupy, dania mięsnego lub jarskiego do wyboru, surówki, ciasta na deser oraz napoju zimnego i gorącego. F. Kolacja w dniu 17.12.2013 - w miejscu zakwaterowania II, o którym mowa w pkt. 1.B niniejszego rozdziału, - kolacja: przekąska gorąca, przystawki zimne oraz napoje zimne i gorące. Ponadto kolacja złożona z produktów regionalnych, tradycyjnych, ekologicznych (minimum 3 produkty wybrane spośród potraw nagrodzonych w Konkursach Regionalnych Nasze Kulinarne Dziedzictwo w województwie lubuskim). G. Serwis kawowy w dniu 18.12.2013 - w gospodarstwie IV, o którym mowa w pkt. 7.C niniejszego rozdziału lub w gospodarstwie V, o którym mowa w pkt. 7.D niniejszego rozdziału, - serwis kawowy: kawa albo herbata do wyboru, ciasto na deser. H. Obiad w dniu 18.12.2013 - w miejscu zakwaterowania II, o którym mowa w pkt. 1.B niniejszego rozdziału, - obiad składający się z zupy, dania mięsnego lub jarskiego do wyboru, surówki, ciasta na deser, napoju zimnego i gorącego. 3. Transport wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego - maksymalnie 50 osób - Wykonawca zapewni środek transportu - autokar/bus wyposażony w klimatyzację i ogrzewanie oraz miejscem na bagaż podręczny. - Środek transportu powinien być sprawny technicznie, bezpieczny dla ruchu, w stanie estetycznym, spełniający wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi. - Wykonawca powinien posiadać obowiązkowe ubezpieczenia pojazdów, kierowców i pasażerów (OC i NNW) oraz rzeczy. - W przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację przewozu dotychczasowym autokarem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, zastępczy środek transportu o takich samych parametrach technicznych. - Zakwaterowanie i wyżywienie kierowcy Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca zapewni transport wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego w dniach i na trasie określonej poniżej: A. Transport w dniu 16.12.2013 Wykonawca w dniu 16.12.2013 zapewni transport na trasie: Wrocław (wyjazd około godz. 7:30) - gospodarstwo I - gospodarstwo II - miejsce zakwaterowania I - miejsce kolacji (jeśli miejsce kolacji jest poza miejscem zakwaterowania I) - miejsce zakwaterowania I (jeśli kolacja odbywa się w miejscu innym niż miejsce zakwaterowania I). B. Transport w dniu 17.12.2013 Wykonawca w dniu 17.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce zakwaterowania I - miejsce zakwaterowania II - gospodarstwo III - miejsce zakwaterowania II C. Transport w dniu 18.12.2013 Wykonawca w dniu 18.12.2013 zapewni transport na trasie: Miejsce zakwaterowania II - gospodarstwo IV - gospodarstwo V - miejsce zakwaterowania II - Wrocław - Opole 4. Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego - maksymalnie 50 osób Wykonawca zapewni ubezpieczenie kosztów leczenia i NNW wszystkim uczestnikom wizyty studyjnej - maksymalnie 50 osób - w terminie od dnia 16.12.2013 r. do dnia 18.12.2013 r. 5. Zapewnienie usług pilota wyjazdu Wykonawca zapewni usługi pilota wizyty studyjnej w dniach od 16.12.2013 r. do 18.12.2013 r. posiadającego nie mniej niż 3 letnie doświadczenie w pilotowaniu wizyt studyjnych oraz posługującego się językiem niemieckim na poziomie komunikatywnym. Zakwaterowanie i wyżywienie pilota Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. 6. Zapewnienie usług tłumacza Wykonawca zapewni usługi wykwalifikowanego tłumacza języka niemieckiego, w dniach od 16.12.2013 r. do 17.12.2013 r. Zakwaterowanie i wyżywienie tłumacza Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt. 7. Usługi warsztatów A. Warsztaty w dniu 16.12.2013 w gospodarstwie I spełniającym następujące wymagania: - gospodarstwo ukierunkowane na produkcję roślinną lub hodowlę krów mlecznych, - gospodarstwo posiadające certyfikaty gospodarstwa ekologicznego, - na terenie gospodarstwa znajduje się mały zakład przetwórczy (mleczarnia lub piekarnia) lub jest wdrożony system sprzedaży bezpośredniej tzw. abonament skrzynek, polegający na cotygodniowym dostarczaniu bezpośrednio pod drzwi domu zamawiającego, - lokalizacja: odległość gospodarstwa I nie większa niż 60 km od granic administracyjnych Drezna. Warsztaty w dniu 16.12.2013 w gospodarstwie II spełniającym następujące wymagania: - gospodarstwo charakteryzującego się dużym areałem gruntów ornych (nie mniej niż 60 ha), - gospodarstwo nastawionego na produkcję zwierzęcą oraz produkty bio, - lokalizacja: odległość gospodarstwa nie większa niż 70 km od gospodarstwa I. Gospodarstwo I oraz gospodarstwo II winno być przygotowane na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów o tematyce technologii w produkcji roślinnej i/lub zwierzęcej. Wykonawca zapewni przeprowadzenie w jednym z gospodarstw warsztatów na temat Produkcja ekologiczna na przykładzie gospodarstwa w Saksonii. Czas trwania: 90 min. Prowadzący: co najmniej jeden ekspert zagraniczny, posiadającego wiedzę oraz minimum 10-letnie doświadczenie w zakresie ochrony środowiska i ekologii. Wykonawca zapewni przeprowadzenie w drugim z gospodarstw warsztatów dotyczących praktycznego zapoznania z dobrymi praktykami rolnymi w gospodarstwie ekologicznym. Czas trwania warsztatów: 60 min. Prowadzący: specjalista posiadający wiedzę oraz minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie produkcji zwierzęcej. B. Wizyta studyjna w dniu 17.12.2013 w gospodarstwie III spełniającym następujące wymagania: - gospodarstwo realizuje Program Rolnośrodowiskowy w ramach PROW 2007-2013, - lokalizacja: województwo lubuskie, w odległości nie większej niż 20 km od miejsca zakwaterowania II, o którym mowa w pkt. 1.B niniejszego rozdziału. C. Warsztaty w dniu 18.12.2013 w gospodarstwie IV spełniającym następujące wymagania: - gospodarstwa ekologiczne, - laureat nagród w kategorii wyrobów ekologicznych - produkcja serów, - lokalizacja: województwo lubuskie. Gospodarstwo IV winno być przygotowane na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów. Wykonawca zapewni przeprowadzenie w gospodarstwie IV warsztatów na temat: Produkcja ekologiczna na przykładzie gospodarstwa w województwie lubuskim. Czas trwania: 90 min. Prowadzący: polski ekspert, posiadający wiedzę oraz minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie produkcji i przetwórstwa mleka. D. Warsztaty w dniu 18.12.2013 w gospodarstwie V spełniającym następujące wymagania: - gospodarstwo wyspecjalizowane w produkcji bydła mięsnego rasy Hereford albo Limousine albo w produkcji trzody chlewnej w oparciu o rasę Złotnicką białą i produkcji roślinnej, - lokalizacja: województwo lubuskie. Gospodarstwo V winno być przygotowane na zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów. Wykonawca zapewni przeprowadzenie w gospodarstwie V warsztatów dotyczących praktycznego zapoznania z dobrymi praktykami rolnymi w gospodarstwie. Czas trwania: 60 min. Prowadzący: specjalista posiadający wiedzę oraz minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie produkcji zwierzęcej. 8. Materiały promocyjne dla wszystkich uczestników wyjazdu studyjnego - maksymalnie 50 osób: A. torba na ramię: - ilość: 50 szt., - wymiary min. 34,5 x 13 x 34 cm, - materiał: poliester, - logotypy i slogany: zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dostępną na stronie internetowej www.minrol.gov.pl, załącznik nr 7 do SIWZ, B. zestaw piśmienny w pudełku (długopis i ołówek automatyczny): - ilość: 50 szt., - aluminiowy zestaw do pisania składający się z długopisu i ołówka automatycznego. Wkład długopisu z niebieskim tuszem, - długość: długopisu i ołówka nie mniej niż 13 cm; pudełka nie mniej niż 15 cm. - nadruk na długopisie i ołówku: monochromatyczny; znakowanie danego produktu ma być wykonane techniką właściwą dla rodzaju materiału, gwarantującą trwałość i odporność na ścieranie oraz warunki atmosferyczne, - logotypy: zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dostępną na stronie internetowej www.minrol.gov.pl, załącznik nr 8 do SIWZ, C. notes: - ilość: 50 szt., - format: A4, - ilość kartek: 50 (w kratkę), dodatkowo karton usztywniający na spodzie bloku, - logotypy i slogany: zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dostępną na stronie internetowej na każdej stronie www.minrol.gov.pl, załącznik nr 7 do SIWZ, - technika nadruku: druk jednostronny, Wszystkie materiały promocyjne winny zawierać stałą i trwałą wizualizację zgodnie z powyższymi zapisami (załączniku nr 7, 8 do SIWZ), zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dostępną na stronie internetowej www.minrol.gov.pl (ścieżka dostępu: http://www.minrol.gov.pl/pol/Wsparcie-rolnictwa-i-rybolowstwa/PROW-2007-2013/ Dzialania-informacyjne-PROW/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy). Materiały promocyjne Wykonawca dostarczy w dniu 16.12.2013 r. przed rozpoczęciem warsztatów w gospodarstwie I, bezpośrednio wszystkim uczestnikom wyjazdu studyjnego. Partnerami merytorycznymi projektu są: 1. Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, 2. Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie, ul. Główna 1, 49-330 Łosiów, 3. Lubuski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Kalsku, Kalsk 91, 66-100 Sulechów, 4. EkoConnect - Międzynarodowe Centrum Rolnictwa Ekologicznego Środkowej i Wschodniej Europy, Arndtstraße 11D - 01099 Dresden Germany. Uwaga: Uczestnicy nie ponoszą żadnych kosztów związanych z udziałem w wyjeździe studyjnym. Wszystkie świadczenia wynikające z programu Wykonawca zapewni we własnym zakresie. Wykonawca poda w ofercie nazwy i adresy obiektów, w których zapewni zakwaterowanie zgodnie z opisem zawartym w pkt. 1. Imienną listę uczestników biorących udział w wyjeździe oraz imienne listy uczestników do zakwaterowania zamawiający przekaże wykonawcy w terminie 5 dni od podpisania umowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi, o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto każda (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 0/100), z których każda polegała na realizacji wyjazdu studyjnego. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a) co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do pełnienia funkcji tłumacza z języka niemieckiego na język polski, b) co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę, doświadczenie i kwalifikacje do pełnienia funkcji pilota wyjazdów zagranicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, sekretariat - pok. 253.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.