eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchomie › Dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu mikrobus o ilości miejsc 9, w tym jeden wózek inwalidzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-05

Tuchomie: Dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu mikrobus o ilości miejsc 9, w tym jeden wózek inwalidzki.
Numer ogłoszenia: 24420 - 2008; data zamieszczenia: 05.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchomie, ul. Jana III Sobieskiego 16, 77-133 Tuchomie, woj. pomorskie, tel. 059 8215040, fax 059 8215056.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tuchomie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu mikrobus o ilości miejsc 9, w tym jeden wózek inwalidzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego fabrycznie nowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych typu mikrobus o ilości miejsc 9, w tym jeden wózek inwalidzki, spełniający następujące parametry techniczne i wyposażeniowe: Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2008. Mikrobus 8+1. Ilość sztuk - 1. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem umieszczony z przodu pojazdu. Pojemność silnika ponad 2000cm3 . Moc silnika ponad 100 KM. Średnie zużycie paliwa wg producenta w przedziale 7 - 8 l/100km. Skrzynia biegów manualna min. 5-biegowa. Napęd na przednią oś pojazdu. Zawieszenie przednie niezależne, tylne - resory i amortyzatory ( dopuszczalne jest zawieszenie przednie i tylne niezależne). Co najmniej dwie poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera. Wspomaganie układu kierowniczego. Co najmniej system ABS i ESP. Bezwładnościowe trójpunktowe pasy bezpieczeństwa. Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego. Lakier podstawowy. Wyklucza się kolor biały i odcienie żółtego. Wykładzina (tapicerka) przedziału pasażerskiego z materiału łatwo zmywalnego oraz pełna podsufitka. Podłoga gumowa antypoślizgowa. Oświetlenie stopnia wejściowego. Oświetlenie i ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Drzwi przesuwane z prawej strony w przestrzeni pasażerskiej. Hamulce tarczowe wszystkich kół. Immobilizer. Drzwi tylne dwuskrzydłowe otwierane na boki. Układ siedzeń 2+1 w pierwszym rzędzie, następne rzędy trzy siedzenia z 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa. Radio CD, co najmniej 4 głośniki i antena. Centralny zamek z autoalarmem sterowany pilotem. Dodatkowe tylne światło STOP. Czujnik parkowania, koło zapasowe pełnowymiarowe, karta pojazdu, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy. Hak holowniczy wypinany. Opony letnie na felgach co najmniej stalowych oraz komplet opon zimowych. Klimatyzacja. Elektrycznie regulowane szyby przednie boczne. Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne. Komputer pokładowy. Podgrzewana przednia szyba. Automatyczne wycieraczki. Automatyczne reflektory. Światła przeciwmgielne przednie. 2.2. Gwarancja Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zakupiony pojazd nie mniej niż: 2 lata na silnik i elementy mechaniczne bez limitu kilometrów 2 lata na powłokę lakierniczą 8 lat na perforację nadwozia. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do wykonania pierwszego przeglądu technicznego bezpłatnie po przebiegu zgodnie z kartą gwarancyjną. 2.3. Zakres przystosowania pojazdu dla osób niepełnosprawnych: Podjazd składany aluminiowy, antypoślizgowy, umożliwiający wjazd wózka inwalidzkiego. Ostatni rząd siedzeń demontowany, na szynach, umożliwiający montaż wózka inwalidzkiego. Komplet zaczepów do mocowania wózka. Oznakowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych wg aktualnie obowiązujących przepisów. Zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózka inwalidzkiego w podłodze. Co najmniej zaświadczenie o dopuszczeniu do ruchu umożliwiające rejestrację pojazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.00.00.00 - Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu Oryginalny kod CPV: 34.11.44.00 - Minibusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.. 2.2. Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5. Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1. Jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 3.3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 3.4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 3.5. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny. 3.6. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 3.7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1. A.2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3. A.4) Wzór umowy - zał. nr 4. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. C. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: C.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. C. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: D.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A.3, B.1, B.2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie E. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów E.1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -a zgodność z oryginałem. E.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.tuchomie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tuchomie ul. Jana III Sobieskiego 16 77-133 Tuchomie pokój nr 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Tuchomie ul. Jana III Sobieskiego 16 77-133 Tuchomie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.03.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.