eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi konserwacji oraz wykonywania napraw bieżących obciążających Wojskową Agencję Mieszkaniową

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Wrocław: Usługi konserwacji oraz wykonywania napraw bieżących obciążających Wojskową Agencję Mieszkaniową
Numer ogłoszenia: 24419 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa , ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652343, faks 071 795 66 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi konserwacji oraz wykonywania napraw bieżących obciążających Wojskową Agencję Mieszkaniową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji oraz wykonywania napraw bieżących obciążających Wojskową Agencję Mieszkaniową w miejscowościach: Wrocław, Wysoka, Krzyżanowice, Ślęza, Oleśnica, Brzeg, Opole, Strzelce Opolskie Kędzierzyn-Koźle, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Polska Nowa Wieś, Ząbkowice Śląskie, Ziębice, Nysa, Prudnik, Namysłów, Kłodzko, Legnica, Świdnica, Strzegom, Wałbrzych, Bolesławiec, Chocianów, Leśna, Jelenia Góra, Sulików, Szklarska Poręba, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój; realizowane : 1) w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg. WAM Wrocław, wraz z terenem przynależnym, 2) w budynkach wspólnot mieszkaniowych i spółdzielni mieszkaniowych w których OReg. WAM Wrocław posiada mieszkania Skarbu Państwa 3) w budynkach niemieszkalnych Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg. WAM Wrocław lokalach mieszkalnych i użytkowych stanowiących zasób OReg WAM Wrocław (w tym: biurowe, koszarowe, internaty, użytkowe, gospodarcze, garaże, magazyny, hydrofornie, trafostacje itp.), wraz z terenem przynależnym,.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, realizowanego na zasobie OReg. WAM Wrocław.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie usługę konserwacji i/lub napraw bieżących w ramach jednej umowy trwającą przez okres co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych obejmujące budynki mieszkalne i niemieszkalne o łącznej powierzchni użytkowej obiektów nie mniejszej niż: dla zadania nr 1: 25 000 m2 dla zadania nr 2: 20 000 m2 dla zadania nr 3: 15 000 m2 dla zadania nr 4: 10 000 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej sześcioma osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z których: 1) co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika robót, 2) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje murarza lub tynkarza, 3) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje stolarza lub cieśli, 4) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje dekarza lub blacharza, 5) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje uprawniające do wykonania pracy na stanowisku dozoru (D) w zakresie konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 Kv, 6) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje uprawniające do wykonania pracy na stanowisku kontrolno-pomiarowym w zakresie konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 Kv, 7) co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje uprawniające do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie konserwacji, remontów dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 Kv.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Formularz cenowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - wskaźnik kosztów zakupu - 10
  • 3 - Wysokość wskaźnika opustu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w poniższych przypadkach: 1) niewykorzystania kwoty umownej określonej w § 7 ust. 1 niniejszej umowy 2) ze względów organizacyjnych nastąpi przekazanie, w trakcie trwania umowy, nieruchomości /powierzchni/ do zarządzania innemu podmiotowi. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu z wyjątkiem zapisów § 12 ust 4 oraz § 16 ust 5, 9 i 11 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Odział Regionalny Wrocław ul. Sztabowa 32 50-984 Wrocław pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2015 godzina 09:30, miejsce: osobiście w OReg WAM Wrocław ul. Sztabowa 32, pok. 1, (Kancelaria) lub przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, OReg Wrocław, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmujące budynki i lokale w miejscowości: Wrocław, Wysoka, Krzyżanowice, Ślęza i Oleśnica (ilość roboczogodzin związanych z konserwacją wynosi - 2407),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmujące budynki i lokale w miejscowości: Opole, Polska Nowa Wieś, Komprachcice, Kędzierzyn - Koźle, Strzelce Opolskie, Kłodzko, Lądek Zdrój, Ząbkowice Śl., Ziębice, Kudowa Zdrój, Nysa, Prudnik (ilość roboczogodzin związanych z konserwacją wynosi - 1614).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wysokość stawki kosztów zakupu - 10
    • 3. Wysokość wskaźnika opustu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmujące budynki i lokale w miejscowości: Brzeg, Namysłów, Jastrzębie Śląskie (ilość roboczogodzin związanych z konserwacją wynosi - 702),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmujące budynki i lokale w miejscowości: Jelenia Góra, Leśna, Legnica, Strzegom, Świdnica, Wałbrzych, Bolesławiec, Chocianów, Sulików, Szklarska Poręba (ilość roboczogodzin związanych z konserwacją wynosi - 572),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 50.70.00.00-2, 50.87.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Wysokość stawki kosztów zakupu - 10
    • 3. Wysokość wskaźnika opustu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.