eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Zielona › Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2011-08-12

Dąbrowa Zielona: Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r
Numer ogłoszenia: 244150 - 2011; data zamieszczenia: 12.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej w ramach usuwania skutków powodzi w maju 2010r. W ramach zadania przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót z podziałem na trzy Części - Zadania : 3.1. Zadanie nr I Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - PRZEBUDOWA DACHU - rozbiórka pokrycia z papy termozgrzewalnej, - rozbiórka rynien rur spustowych i obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, - rozbiórka gzymsów z cegieł, izolacji cieplnej stropodachu ze styropianu, podsypki izolacyjnej ze szlaki, - nadmurowanie wieloprzewodowych kominów wolnostojących, - wykonanie więźby dachowej drewnianej z izolacją, - wykonanie pokrycia dachowego blachą dachówko podobną, - wykonanie rynien dachowych rur spustowych i włazów dachowych, 3.2. Zadanie nr I Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - PRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ - rozbiórka pokrycia z papy termozgrzewalnej, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, - rozbiórka obróbek blacharskich, - rozbiórka konstrukcji daszku, - rozbiórka podłoża z betonu żwirowego, - wykonanie fundamentów z bloczków betonowych, oraz izolacji przeciw wilgoci, - wykonanie konstrukcji stalowej wejść, - wykonanie podłoża i posadzki wejścia, - wykonanie więźby dachowej drewnianej wejścia, - wykonanie pokrycia dachowego, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej, z wypełnieniem z pleksi, 3.3. Zadanie nr II Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - REMONT PIWNIC; ŚCIANY ZEWNĘTRZNE. - wykonanie ręcznych wykopów - odkopanie fundamentów, - odbicie tynków z zaprawy cementowo wapiennej, - przygotowanie nawierzchni pionowych nieotynkowanych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX 10, - wykonanie izolacji poziomej pod ścianami, SUPERFLEX D1, - wykonanie izolacji pionowej w technologii SUPERFLEX 10, - wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - granitowa, - formowanie ręczne nasypów z ziemi, 3.4. Zadanie nr II Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - REMONT PIWNIC; CZĘŚĆ MNIEJSZA. - rozebranie posadzek z wykładzin, - rozebranie posadzek cementowych, - wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy samopoziomującej, - przygotowanie nawierzchni poziomych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX 10, -wykonanie elastycznej izolacji powierzchni poziomych w technologii PLASTIKOL UMD 2S, - wykonanie izolacji przeciw wilgoci i przeciw wodnej z folii pe, - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej, - gruntowanie podłoża i uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych płynną folią uszczelniającą SUPERFLEX 1, - wykonanie posadzek przemysłowych Weber 4610 Durotp, - wykonanie posadzek z wykładziny winylowej, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, - odbicie tynków ściennych z zaprawy cementowo - wapiennej, - rozebranie wykładziny ściennej, - wykonanie tynków wew. Zwykłych kat. III, - wykonanie wykładziny ścian systemem STO AG, warstwa gruntująca i warstwa nawierzchniowa, - malowanie ścian farbami lateksowymi, - wykonanie okładzin ściennych STO AG - licowanie ścian płytkami na klej, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana parapetów wew., 3.5. Zadanie nr II Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - INSTALACJA ELEKTRYCZNA; PODPIWNICZENIA CZĘŚĆ MNIEJSZA - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - montaż opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, - wykonanie tablicy rozdzielczej i wyłączników naprądowych, 3.6. Zadanie nr III Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - DRENAŻ OPASKOWY ORAZ KANALIZACJA DESZCZOWA I SANITARNA. - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie kanalizacji drenażu, - wykonanie kanalizacji sanitarnej, 3.7. Zadanie nr III Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - NAWIERZCHNIA. - rozbiórka istniejących elementów nawierzchni, chodników, ław, krawężników oraz elementów podbudowy, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie żwirowej opaski przy budynku wraz z nawierzchnią, - wykonanie plantowania, humusowanie i obsiew grunt, - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetonowych ażurowych typu JUMBO z wypełnieniem spoin, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub 8 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub 6 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na podsypce piaskowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.dabrowazielona.pl W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania części robót określonych w umowie i SIWZ o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem podając równocześnie zakres prac, które nie będą przedmiotem realizacji Wyliczenie wartości tych prac nastąpi w oparciu o czynniki cenotwórcze zawarte w kosztorysie ofertowym opracowanym metodą kalkulacji szczegółowej oddzielnie dla każdego zadania złożonym przez Oferenta z którym zostanie podpisana umowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. 1) Wadium ustala się w wysokości odpowiednio Dla Zadania nr I - 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Dla Zadania nr II - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Dla Zadania nr III - 7.500 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych) 2) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 30.08.2011r do godz. 10:30 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007r Nr 42 , poz. 275 z póź, zm.) 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Urzędu Gminy W Dąbrowie Zielonej: Bank Spółdzielczy w Koniecpolu Oddział w Dąbrowie Zielonej Nr rachunku: 63827610132002020000130103 5) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału W sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej, pl. Kościuszki 31 , a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 7) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte W art. 45 i 46. 8) W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu , a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. UWAGA: W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności , w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie , gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny , bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą , poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie , by nie było na stałe związane z ofertą). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedze i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla Zadania nr I co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie budynku o wartości robót co najmniej 250.000,00 zł brutto (każda) oraz dla Zadania nr II co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na remoncie, przebudowie lub budowie budynku o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto (każda) oraz dla Zadania III co najmniej dwóch robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie, placów chodników lub dróg z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 1000 m2 (każda),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: dla Zadania nr I konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, dla Zadania II konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, dla Zadania III drogowej i instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; określone przepisami Prawa budowlanego oraz co najmniej trzy letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji budowy lub przebudowy dróg i budynków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują posiadanie środków finansowych w wysokości: po 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla Zadania nr I i III i 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) dla Zadania nr II lub zdolność kredytową w wysokości po 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla Zadania nr I i III i 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) dla Zadania nr II Zobowiązanie wykonawcy - w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty, do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: 1) w okresie realizacji przedmiotu umowy dla Zadania nr I i III na kwotę w wysokości co najmniej po 250.000,00 zł, dla Zadania nr II 100.000,00 zł, 2) w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi na kwotę co najmniej po 150.000,00 zł dla Zadania nr I i III, dla Zadania nr II 75.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone np. referencje

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wszystkie ww. dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. -W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.6.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. -Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). - Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: a) wypełniony druk OFERTA, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, b) dowód wpłaty wadium, Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu, w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, kosztorysu opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej oddzielnie dla każdego zadania. Wyliczone w kosztorysach ceny muszą być zgodne z cenami przedstawioną w ofercie przetargowej. Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorysy będą jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 12 umowy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Terminy ustalone w ust. 1 par.5 umowy ulegną przesunięciu na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przedstawionych w ust. 3 par. 5 umowy przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Istnieje możliwość dokonania zmiany kierownika budowy jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w ust. 6 niniejszego paragrafu w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, b) jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej w ust. 6 paragrafu 7, nowa osoba powołana do pełnienia w/w obowiązków musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w ust. 6 paragrafu 7, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona parter - punkt obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - PRZEBUDOWA DACHU, PRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - PRZEBUDOWA DACHU - rozbiórka pokrycia z papy termozgrzewalnej, - rozbiórka rynien rur spustowych i obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów, - rozbiórka gzymsów z cegieł, izolacji cieplnej stropodachu ze styropianu, podsypki izolacyjnej ze szlaki, - nadmurowanie wieloprzewodowych kominów wolnostojących, - wykonanie więźby dachowej drewnianej z izolacją, - wykonanie pokrycia dachowego blachą dachówko podobną, - wykonanie rynien dachowych rur spustowych i włazów dachowych, - PRZEBUDOWA STREFY WEJŚCIOWEJ - rozbiórka pokrycia z papy termozgrzewalnej, - rozbiórka elementów konstrukcji betonowych, - rozbiórka obróbek blacharskich, - rozbiórka konstrukcji daszku, - rozbiórka podłoża z betonu żwirowego, - wykonanie fundamentów z bloczków betonowych, oraz izolacji przeciw wilgoci, - wykonanie konstrukcji stalowej wejść, - wykonanie podłoża i posadzki wejścia, - wykonanie więźby dachowej drewnianej wejścia, - wykonanie pokrycia dachowego, - wykonanie balustrady ze stali nierdzewnej, z wypełnieniem z pleksi,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - REMONT PIWNIC; ŚCIANY ZEWNĘTRZNE,REMONT PIWNIC; CZĘŚĆ MNIEJSZA, INSTALACJA ELEKTRYCZNA; PODPIWNICZENIA CZĘŚĆ MNIEJSZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - REMONT PIWNIC; ŚCIANY ZEWNĘTRZNE. - wykonanie ręcznych wykopów - odkopanie fundamentów, - odbicie tynków z zaprawy cementowo wapiennej, - przygotowanie nawierzchni pionowych nieotynkowanych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX 10, - wykonanie izolacji poziomej pod ścianami, SUPERFLEX D1, - wykonanie izolacji pionowej w technologii SUPERFLEX 10, - wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej - granitowa, - formowanie ręczne nasypów z ziemi, - REMONT PIWNIC; CZĘŚĆ MNIEJSZA. - rozebranie posadzek z wykładzin, - rozebranie posadzek cementowych, - wykonanie warstw wyrównawczych z zaprawy samopoziomującej, - przygotowanie nawierzchni poziomych pod uszczelnienia w technologii SUPERFLEX 10, -wykonanie elastycznej izolacji powierzchni poziomych w technologii PLASTIKOL UMD 2S, - wykonanie izolacji przeciw wilgoci i przeciw wodnej z folii pe, - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej, - gruntowanie podłoża i uszczelnienie pomieszczeń mokrych i wilgotnych płynną folią uszczelniającą SUPERFLEX 1, - wykonanie posadzek przemysłowych Weber 4610 Durotp, - wykonanie posadzek z wykładziny winylowej, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, - odbicie tynków ściennych z zaprawy cementowo - wapiennej, - rozebranie wykładziny ściennej, - wykonanie tynków wew. Zwykłych kat. III, - wykonanie wykładziny ścian systemem STO AG, warstwa gruntująca i warstwa nawierzchniowa, - malowanie ścian farbami lateksowymi, - wykonanie okładzin ściennych STO AG - licowanie ścian płytkami na klej, - wymiana stolarki drzwiowej, - wymiana parapetów wew., - INSTALACJA ELEKTRYCZNA; PODPIWNICZENIA CZĘŚĆ MNIEJSZA - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, - montaż opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, - wykonanie tablicy rozdzielczej i wyłączników naprądowych,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Dąbrowie Zielonej przy ul. Pl. Kościuszki 47 w Dąbrowie Zielonej - DRENAŻ OPASKOWY ORAZ KANALIZACJA DESZCZOWA I SANITARNA, - NAWIERZCHNIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - DRENAŻ OPASKOWY ORAZ KANALIZACJA DESZCZOWA I SANITARNA. - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie kanalizacji drenażu, - wykonanie kanalizacji sanitarnej, - NAWIERZCHNIA. - rozbiórka istniejących elementów nawierzchni, chodników, ław, krawężników oraz elementów podbudowy, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie żwirowej opaski przy budynku wraz z nawierzchnią, - wykonanie plantowania, humusowanie i obsiew grunt, - wykonanie nawierzchni z płyt drogowych żelbetonowych ażurowych typu JUMBO z wypełnieniem spoin, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub 8 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub 6 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie chodnika z płyt betonowych 50 x 50 x 7 na podsypce piaskowej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.