eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Świadczenie usługi całodobowej ochrony mienia Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji) przy ul. Zamkowej 1 z usługą odśnieżania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Oświęcim: Świadczenie usługi całodobowej ochrony mienia Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji) przy ul. Zamkowej 1 z usługą odśnieżania
Numer ogłoszenia: 244143 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji) , ul. Zamkowa 1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8424427, faks 33 8424427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-zamek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi całodobowej ochrony mienia Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji) przy ul. Zamkowej 1 z usługą odśnieżania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakresie usługi polegającej na ochronie fizycznej mienia: a) Mieniem Zamawiającego jest wzgórze zamkowe w Oświęcimiu przy ul. Zamkowej 1, na którym znajduje się budynek zamku wraz z wyposażeniem, wieża oraz oświetlenie, b) Usługa ochrony mienia obejmuje: - zabezpieczenie obiektu przed przedostaniem się na jego teren osób nieuprawnionych w szczególności poprzez: zabezpieczanie wejść, zamykanie okien otwartych po zakończeniu pracy muzeum włącznie z wieżą, gaszenie świateł, obserwacja obszaru chronionego, - kontrole ruchu osobowego przez pracowników ochrony fizycznej mające na celu niedopuszczenie do wtargnięcia na teren chronionego obiektu osób, których wejście byłoby z punktu widzenia celów ochrony niepożądane oraz niedopuszczenie do wyjścia z chronionego obiektu osób, wobec których istnieje podejrzenie dokonania czynu zabronionego, - kontrola ruchu materiałowego i kołowego, - kontrola pojazdów wjeżdżających na teren Zamawiającego wraz ze zgłaszaniem naruszenia przepisów ruchu drogowego odpowiednim służbom, - ochrona mienia zakładu przed kradzieżą i rabunkiem oraz ujawnianie faktów dewastacji, - ochrona i zabezpieczenie obiektu przed działaniem na jego terenie osób zakłócających porządek publiczny, - udzielanie stosownych informacji interesantom i gościom muzeum, kierowanie ich do właściwych działów, - znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, zaworów wody i dźwigu hydraulicznego nr fabryczny H06-712 (winda), - prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami w szczególności: p. poż., włamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi, - ochrona mienia Muzeum Zamek podczas imprezy kulturalnej Jarmark Kasztelański (impreza organizowana jest w maju, w dzień wolny od pracy) - 4 osoby pełniące obowiązki pracownika ochrony w godzinach 8.00-20.00, a zatem 48 roboczogodzin, w cenie oferty należy uwzględnić koszty tych usług, - ochrona mienia Muzeum Zamek podczas imprezy Noc Muzeów, która organizowana jest w maju - 2 osoby pełniące obowiązki pracownika ochrony w godzinach 17.00-01.00, co oznacza 16 roboczogodzin, w cenie oferty należy uwzględnić koszty tych usług, - ochrona mienia Muzeum Zamek podczas imprezy Noc na Zamku, która organizowana jest w miesiącu sierpniu lub wrześniu w zależności od ustaleń Organizatora Święta Miasta Oświęcim, 2 osoby pełniące obowiązki pracownika ochrony w godzinach 17.00-01.00, co oznacza 16 roboczogodzin, w cenie oferty należy uwzględnić koszty tych usług, - wszelkie zmiany w obsadzie osób pełniących obowiązki pracownika ochrony należy uzgadniać z przedstawicielem Zamawiającego nie później niż 7 dni przed wprowadzeniem zmian, - w przypadku zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych jak napad, włamanie, kradzież itp. Wykonawca lub osoba upoważniona natychmiast informuje Zamawiającego (osobę przez niego upoważnioną) o zaistniałym fakcie i w ciągu 12 godzin sporządza i przekazuje pisemny raport, - strzeżenie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem, - udaremnianie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego, - wykonywanie działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom oraz przeciwdziałanie szkodom wynikającym z takich zdarzeń, - przeciwdziałanie zdarzeniom i czynom naruszającym ustalony porządek na terenie obiektu, - bezzwłoczne informowanie Dyrekcji Muzeum o przestępstwach i wykroczeniach popełnianych na terenie chronionym, - obsługę elektronicznych urządzeń sygnalizacji alarmowej (p. poż i napadu) poprzez wykonywanie stałego dozoru sygnałów alarmowych, wizyjnych i akustycznych i podejmowanie reakcji, stosownie do tego rodzaju sygnałów, - pracę grupy interwencyjnej wzywanej na obiekt przez pracownika ochrony (czas dojazdu - 10 minut), - obchód obiektów chronionych, co najmniej 4 razy na dobę, - obchód całego wzgórza zamkowego od strony ul. Zamkowej i ul. Bulwary, poza godzinami pracy muzeum, co najmniej raz w ciągu doby i złożenie ustnego raportu o rzeczywistym stanie pracownikowi Sekretariatu Muzeum, - nadzór i niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku itp. oraz o zagrożeniu ich powstania, - interwencję w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia, - monitoring z kamer zainstalowanych w chronionym obiekcie, - w przypadku kradzieży, dewastacji lub jakiegokolwiek uszczerbku na mieniu Zamawiającego popełnionych w wyniku niedopilnowania obiektów przez Wykonawcę lub spowodowanych działaniem osób wykonujących umowę na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnego z Wykonawcą, Zamawiający ma prawo dochodzić odszkodowania od Wykonawcy, - wykonywanie dodatkowych czynności związanych z przedmiotem umowy na polecenie osób uprawionych, - warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ, - świadczenie usług w ramach przedmiotowego zamówienia odbywać się będzie 24 godziny na dobę od 01.01.2013 r. godz. 0:00 do 31.12.2013 r. godz. 24:00. W zakresie usługi odśnieżania: a) utrzymanie w stanie wolnym od śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem i solą przejść należących do posesji Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji), podjazdu na wzgórze zamkowe, dojazdu do siedziby Zamawiającego, b) odśnieżanie bastei oraz dojścia do bastei (fragment korony muru obronnego) powierzchnia około 24m2 oraz drewnianego pomostu łączącego zamek z wieżą powierzchnia około 14m2, c) usunięcie po zakończeniu okresu zimowego, piasku, soli i innych zanieczyszczeń z odśnieżanych w okresie zimowym powierzchni, d) pracownik ochrony zajmujący się odśnieżaniem, nie może pozostawić chronionego obiektu bez nadzoru, w tym czasie funkcję nadzoru powinien pełnić drugi pracownik ochrony d) teren obejmujący usługę odśnieżania wynosi około 750m2 powierzchni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub wykonują co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia których wartość nie może być mniejsza niż 80.000,00zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych brutto).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym co najmniej: - 4 pracownikami ochrony posiadających licencję I stopnia zdolnymi do wykonania zamówienia; - 2 pracownikami ochrony z licencją II stopnia nadzorujących pracowników ochrony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00zł. brutto (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-zamek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji) ul. Zamkowa 1 32-600 Oświęcim tel: 33 842-44-27 (fax. wew. 24).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat pokój 303 Muzeum Zamek w Oświęcimiu (w organizacji) ul. Zamkowa 1 32-600 Oświęcim.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.