eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wądroże Wielkie › WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIAZmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń Ośrodka Zdrowia na Poradnię Dziecięcą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Wądroże Wielkie: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA: Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń Ośrodka Zdrowia na Poradnię Dziecięcą
Numer ogłoszenia: 244108 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wądroże Wielkie , Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 076 8874323, faks 076 8874325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wadrozewielkie.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W RAMACH ZADANIA: Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń Ośrodka Zdrowia na Poradnię Dziecięcą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonawstwo robót budowlanych w ramach zadania pn. Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń Ośrodka Zdrowia na Poradnię Dziecięcą dotyczących budynku Ośrodka Zdrowia w Wądrożu Wielkim, nr bud. 167, którego właścicielem jest Gmina Wądroże Wielkie. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmować będzie roboty polegające w szczególności na wykonawstwie: a) instalacji elektrycznej; b) instalacji zimnej wody; c) instalacji kanalizacyjnej; d) robót wykończeniowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.21.51.43 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych 45.21.51.48 - Roboty budowlane w zakresie sal zabiegowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1)Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązany jest do zabezpieczenia swej oferty wadium w wysokości 6 000 zł; 2)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu; b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275; Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póz. zm.) 3)Gwarancja stanowiąca wadium musi być gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4)Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym we Wschowie, nr rachunku 18 8669 0001 0190 4426 2000 0022. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na wskazanym rachunku. Wykonawca winien dołączyć do swojej oferty oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (jest to warunek konieczny ale nie wystarczający do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium w pieniądzu); 5)Wadium wniesione w innej (niż pieniądz) dopuszczalnej formie należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przy czym w formularzu oferty winna znaleźć się kopia opieczętowana za zgodność, natomiast oryginał dokumentu winien być umieszczony oddzielnie w kopercie wewnętrznej o której mowa w 14.3 SIWZ; 6)Wadium winno być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, przy czym za wniesione w terminie Zamawiający uzna: a)wadium wnoszone w pieniądzu - gdy w ofercie znajdował się będzie oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia polecenia przelewu i bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert, b)wadium wnoszone w innej (niż pieniądz) dopuszczalnej formie - gdy w terminie otwarcia ofert oryginał dokumentu znajdował się będzie wraz ofertą w kopercie wewnętrznej, a jego kopia wewnątrz oferty. 7)Ważność wniesionego wadium (w przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz) winna obejmować co najmniej okres związania ofertą o którym mowa w art. 18 SIWZ. Zamawiający zwróci wadium na warunkach określonych w art. 46, ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli zaistnieją okoliczności określone w art. 46, ust. 4a-5 ustawy Prawo zamówień publicznych;

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie wykonawstwa robót budowlanych. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca posiada niezbędne doświadczenie w realizacji robót budowlanych o charakterze podobnym do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, potwierdzone referencjami, a także przedstawił informacje nt. potencjału ludzkiego, o których mowa w pkt 8.3 ppkt 9) SIWZ c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca nie zalega ze spłatą, lub ma potwierdzenie o zawieszeniu spłaty zaciągniętych kredytów, posiada odpowiednie środki, lub zdolność kredytową zapewniającą odpowiednią płynność finansową i terminową realizację zamówienia, a także że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w tym także wszelkiego rodzaju szkód powstałych w trakcie realizacji budowy, m.im. katastrof, wypadków i kradzieży; d)nie podlegają wykluczeniu z przyczyn o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych , Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia - nie dotyczy, na podstawie złożonych przez nich dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli któregoś z ww. dokumentów, oświadczeń lub zobowiązań, lub którzy nie złożyli stosownego pełnomocnictwa, albo złożyli dokumenty lub oświadczenia zawierające błędu, lub gdy złożone zobowiązania lub pełnomocnictwo są wadliwe, do ich złożenia w terminie 2 dni kalendarzowych licząc od dnia następnego po dniu skutecznego powiadomienia Wykonawcy, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia, w terminie 2 dni licząc od dnia następnego po dniu skutecznego powiadomienia Wykonawcy, stosownych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym dokumentów i oświadczeń, o których mowa wyżej. Powiadomienie o konieczności złożenia wyjaśnień lub złożenia dokumentów Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie, a następnie pisemnie wezwany (za pośrednictwem faksu a także poczty) do złożenia brakujących dokumentów we wskazanym wyżej terminie. Wezwanie do złożenia wyjaśnień lub złożenia dokumentów nie wstrzymuje procesu oceny pozostałych ofert. Do czasu złożenia stosownych dokumentów oferta Wykonawcy wezwanego do złożenia wyjaśnień lub dokumentów będzie wyłączona z oceny i traktowana jako odrzucona. Złożenie dokumentów winno nastąpić na piśmie. Dokument w formie oryginalnej (lub poświadczony za zgodność z oryginałem) winien być dostarczony osobiście do siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty, przy czym w celu przyśpieszenia działań w postępowaniu Zamawiający dopuszcza uzupełnienie oferty kopią dokumentu za pośrednictwem faksu na nr 0(76)887-43-25 lub w formie elektronicznej w formacie PDF na adres arek.cielecki@wadrozewielkie.pl do czasu otrzymania oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność. Brak reakcji ze strony Wykonawcy wezwanego do złożenia wyjaśnień lub złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający odrzuci ofertę gdy: a)jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych; b)jej treść nie jest zgodna z postanowieniami SIWZ; c)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f)zawiera błędy w obliczaniu ceny; g)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych; h)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Wykonawcy, którzy nie zostali wykluczeni z udziału w postępowaniu i których oferty nie zostały odrzucone na podstawie kryteriów zawartych SIWZ zostaną zakwalifikowani do szczegółowego rozpatrzenia ofert jeżeli przyjmą warunki określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Przyjęcie tych warunków odbywa się poprzez podpisanie Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, przy czym Pełnomocnikiem musi być jeden z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Ustanowienie pełnomocnika winno być potwierdzone porozumieniem zawartym na okres, nie krótszy niż czas trwania umowy o niniejsze zamówienie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca do swej oferty dołączy następujące dokumenty: 1)oświadczenie z użyciem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ - złożone nie później niż w dniu składania ofert; a ponadto w celu potwierdzenia posiadanych uprawnień do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi: 2)aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert i nie później niż w dniu składania ofert; 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu i nie później niż w dniu składania ofert; 4)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu i nie później niż w dniu składania ofert; a ponadto: 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert i nie później niż w dniu składania ofert; 6)a w przypadku podmiotów zbiorowych aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert i nie później niż w dniu składania ofert; w celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia, a także dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia wykonawca przedstawi: 7)wykaz zamówień odpowiadających swą wartością wartości robót budowlanych niniejszego zamówienia z okresu ostatnich 5 lat lub jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, których przedmiotem było wykonawstwo robót budowlanych w zakresie podobnym do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, związanych z budową budynków, z podaniem nazwy i/lub rodzaju robót, nazwy inwestora i miejsca realizacji, ich wartości brutto i czasu realizacji - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; 8)referencje potwierdzające dane zawarte w wykazie z punktu 7) i że roboty zostały wykonane należycie; 9)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( dotyczy kadry kierowniczej - kierownik budowy, kierownik robót) - załącznik nr 5 do SIWZ; a także dla osób, wskazanych w załączniku nr 5: 10)potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji o nadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie potwierdzającą posiadane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności - z datą na potwierdzenia nie późniejszą niż na dzień składania ofert; 11)zaświadczenie lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa - z datą na potwierdzenia nie późniejszą niż na dzień składania ofert; w celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi: 12)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu i nie później niż w dniu składania ofert; 13)polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z datą zawarcia nie późniejszą niż dzień składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą złożyć wyłącznie jedną ofertę. Oferta ta winna wówczas zawierać oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, a także dokumenty wymienione w ust. 8.3 pkt 5) i 6) SIWZ osobno dla każdego Wykonawcy. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wadrozewielkie.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wądrożu Wielkim, nr bud 64, 59-430 Wądroże Wielkie pok. nr 2 tel.: (076) 887 43 23 wew. 125.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Wądrożu Wielkim, Wądroże Wielkie 64, 59-430 Wądroże Wielkie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.