eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mońki › Usługi z zakresu gospodarki lesnej w Nadleśnictwie Knyszyn w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Mońki: Usługi z zakresu gospodarki lesnej w Nadleśnictwie Knyszyn w roku 2008
Numer ogłoszenia: 244099 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Knyszyn, Aleja Niepodległości 31, 19-101 Mońki, woj. podlaskie, tel. 085 7162611, fax 085 7162611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/knyszyn

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki lesnej w Nadleśnictwie Knyszyn w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Knyszyn w roku 2008

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.13.00 - Usługi selekcji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.16.00 - Sadzenie drzew Oryginalny kod CPV: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta częściowa na część zamówienia musi być zabezpieczona wadium o wartości Część zamówienia nr 1 wadium o wartości 3100 zł słownie trzy tysiące sto złotych Część zamówienia nr 2 wadium o wartości 3800 zł słownie trzy tysiące osiemset złotych Część zamówienia nr 3 wadium o wartości 3000 zł słownie trzy tysiące złotych Część zamówienia nr 4 wadium o wartości 3300 zł słownie trzy tysiące trzysta złotych Część zamówienia nr 5 wadium o wartości 4000 zł słownie cztery tysiące złotych Część zamówienia nr 6 wadium o wartości 400 zł słownie czterysta złotych Część zamówienia nr 7 wadium o wartości 500 zł słownie pięćset złotych Część zamówienia nr 8 wadium o wartości 700 zł słownie siedemset złotych Część zamówienia nr 9 wadium o wartości 4400 zł słownie cztery tysiące czterysta złotych Część zamówienia nr 10 wadium o wartości 800 zł słownie osiemset złotych Część zamówienia nr 11 wadium o wartości 500 zł słownie pięćset złotych Część zamówienia nr 12 wadium o wartości 400 zł słownie czterysta złotych Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach a pieniądzu b poręczeniach bankowych c gwarancjach bankowych d gwarancjach ubezpieczeniowych e poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ar. 6 ust 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr BGŻ SA Białystok 16203000451110000000731100 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego gwarancji bankowej gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok nr Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię Z treści gwarancji poręczenia musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art 46 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.tj do dnia 18 12 2007r do godz 9 00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego Wykonawca który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą Dyspozycję w zakresie zwrotu wadiów wraz z należnymi odsetkami wniesionych w pieniądzu zamawiający zwróci wykonawcom niezwłocznie po upływie terminu związania ofertą zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego pod warunkiem iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert który został wykluczony z postępowania którego oferta została odrzucona Wadium wykonawcy którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku gdy wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy a posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia wykonawcy wykażą i udokumentują spełnianie wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług W przypadku braku w/w dokumentów za wystarczające uznaje się wykonanie i udokumentowanie wykonania za okres od 2006 01 01 do 2007 11 30 r usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 1 300 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 2 200 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 3 200 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 4 250 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 5 35 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 6 35 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 7 60 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 8 400 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 9 50 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 10 45 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 11 30 000 zł w odniesieniu do części zamówienia Nr 12 potwierdzone referencjami opiniami listami polecającymi b posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie dysponowanie następujących maszyn i urządzeń do wykonania poszczególnych części zamówienia jak w tabeli niżej Lp Wyszczególnienie maszyn urządzeń narzędzi Minimalna ilość sztuk w części zamówienia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 1 Pilarki spalinowe 4 5 4 4 4 2 2 2 6 2 3 4 2 Ciągniki o mocy min 45 kW 60 KM posiadający bieg pełzający 1 1 1 1 1 1 1 1 1 3 Ciągniki o mocy min 30 kW posiadający bieg pełzający 2 3 2 2 2 1 1 2 4 2 2 3 5 LKT 1 1 c dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawcy wykażą i udokumentują że osoby i podmioty które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają zaświadczenia ukończenia kursu zawodowego uprawniającego do pracy pilarkami spalinowymi dla następujących ilości osób minimum 3 osób dotyczy części zamówienia Nr 1 minimum 4 osób dotyczy części zamówienia Nr 2. minimum 4 osób dotyczy części zamówienia Nr 3. minimum 3 osób dotyczy części zamówienia Nr 4. minimum 4 osób dotyczy części zamówienia Nr 5. minimum 2 osób dotyczy części zamówienia Nr 6. minimum 2 osób dotyczy części zamówienia Nr 7 minimum 3 osób dotyczy części zamówienia Nr 8 minimum 6 osób dotyczy części zamówienia Nr 9 minimum 2 osób dotyczy części zamówienia Nr 10 minimum 2 osób dotyczy części zamówienia Nr 11 minimum 2 osób dotyczy części zamówienia Nr 12 d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2 Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ofertach stanowiących załącznik Nr 3 4 5 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert. 3 Nie spełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na jedną część zamówienia 5 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np w konsorcjum W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania a wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców b w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 9 ustawy Prawo zamówień publicznych c wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem liderem 6 Wykonawca w ofercie wskaże, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. 7 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a Formularz cenowy wg załączonego wzoru zał. nr 2 SIWZ b pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie w przypadku wystąpienia konsorcjum lub innej formy wspólnego występowania w przetargu c aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy. e aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 8 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dotycząca osób fizycznych współwłaścicieli spółek, właścicieli firm urzędujących członków władz osób prawnych, w przypadku wspólnego występowania w przetargu dotyczy każdego z podmiotów występujących wspólnie g aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert h aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert j wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ k dokumenty lub potwierdzone kserokopie stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień uprawnienia do obsługi piły motorowej, prawo jazdy odpowiedniej kategorii l wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia środków i urządzeń, jakie posiada dysponuje wykonawca wg zał. nr 5. do SIWZ. m zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone przyznaniem licencji przez Stowarzyszenie Przedsiębiorców Leśnych w Gołuchowie lub równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych usług. W przypadku braku ww. dokumentów za wystarczające uznaje się dostarczenie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, potwierdzone referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru robót, wg załączonego wzoru zał. Nr 3 do SIWZ 2 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm. rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa lub spięte zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie por. art. 86 ust. 4 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/knyszyn

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Knyszyn Aleja Niepodległości 31 19-101 Mońki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2007 godzina 10:00, miejsce: kasa Nadleśnictwa Knyszyn Nadleśnictwo Knyszyn Aleja Niepodległości 31 19-101 Mońki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 17.01.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia Nr 1. Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Nowiny bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 2 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Przewalanka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 3 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Kopisk bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 4 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Krzemianka bez.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 1. Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Nowiny bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 2 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Przewalanka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 3 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Kopisk bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 4 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Krzemianka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 5 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Karczmisko bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 6 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Jaświły bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 7 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Mońki bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 8 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Tykocin bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 9 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Szelągówka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 10 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Strękowa Góra bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 11 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Wizna bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 12 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Goniądz bez prac szkółkarskich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia Nr 1. Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Nowiny bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 2 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Przewalanka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 3 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Kopisk bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 4 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Krzemianka bez.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia Nr 1. Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Nowiny bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 2 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Przewalanka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 3 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Kopisk bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 4 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Krzemianka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 5 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Karczmisko bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 6 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Jaświły bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 7 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Mońki bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 8 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Tykocin bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 9 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Szelągówka bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 10 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Strękowa Góra bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 11 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Wizna bez prac szkółkarskich. Część zamówienia Nr 12 Usługi z zakresu gospodarki leśnej z pełnym rozmiarem prac w Leśnictwie Goniądz bez prac szkółkarskich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.