eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogówek › Modernizacja dróg gminnych-przebudowa chodników 3 ulic w Głogówku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Głogówek: Modernizacja dróg gminnych-przebudowa chodników 3 ulic w Głogówku
Numer ogłoszenia: 24406 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Głogówku , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 077 4069900, 4069915, faks 077 4069906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych-przebudowa chodników 3 ulic w Głogówku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg gminnych - przebudowa chodników następujących ulic: 1/ Przebudowa chodników ul. Jagiellońskiej w Głogówku. 2/ Przebudowa chodników ul. Korfantego w Głogówku 3/ Przebudowa chodników ul. Sobieskiego w Głogówku. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi: 1/ Przebudowa chodników ul. Jagiellońskiej w Głogówku. a. rozebranie nawierzchni chodników, b. rozebranie obrzeży chodnikowych, c. wykonanie podbudowy, d. wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej, e. ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych. 2/ Przebudowa chodników ul. Korfantego w Głogówku a. rozebranie krawężników kamiennych b. rozebranie nawierzchni chodników, c. wykonanie uzupełnienia na istniejącej podbudowie, d. osadzenie krawężnika na ławie betonowej, e. osadzenie obrzeży chodnikowych, f. regulacja pionowa studzienek. 3/ Przebudowa chodników ul. Sobieskiego w Głogówku. a. rozebranie krawężników kamiennych, b. rozebranie nawierzchni chodników, c. rozebranie obrzeży chodnikowych, d. wykonanie uzupełnienia na istniejącej podbudowie, d. osadzenie krawężnika kamiennego na ławie betonowej, e. osadzenie obrzeży chodnikowych, f. wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej, g. regulacja pionowa studzienek, h. roboty na zieleńcach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1. POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą, której zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na poniższym stanowisku lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: Kierownik robót, - wymagana liczba osób - min 1, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robot drogowych, oraz posiadająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz zrzeszony jest we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ TECHNICZNY Wykonawca musi dysponować w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterownikiem - min 1 szt. - walec stalowy wibracyjny 10 t - min 2 szt. - walec ogumiony - min 1 szt. - skrapiarka do bitumu - min 1 szt. - zagęszczarka płytowa - min 3 szt. - samochód samowyładowczy - min 2 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3. DOŚWIADCZENIE Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum: a/nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o powierzchni minimum 3.500 m2. b/ nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni minimum 600 m2. Roboty budowlane określone w podpunkcie a/ muszą zostać spełnione w maksymalnie 3 zadaniach. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 4.UBEZPIECZENIE Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden wykonawca. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/niespełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - na załączniku nr 3. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie 3.1 wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - na załączniku nr 4. 4.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym jest mowa w pkt. 6.6. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia - na załączniku nr 5, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt.3.2 niniejszej specyfikacji. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym jest mowa w pkt. 6.7. wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 6.Wykaz ważniejszych zadań i robót w zakresie przebudowy chodników wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na załączniku nr 6, potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. 3.3. niniejszej specyfikacji - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców musi złożyć dokument wymieniony w punktach od 6.3 do 6.5. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.4 i 6.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w podpunktach 1a, 1c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w punkcie 1b, odpowiednio 3 miesiące. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6.11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogowek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogówku, Rynek 1, 48-250 Głogówek (pokój nr 18 II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogówku, Rynek 1, 48-250 Głogówek. Pokój nr 13 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.