eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Usług i Przedsiębiorczości przy ul. Padlewskiego w Płocku - I etap - II piętro.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Płock: Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Usług i Przedsiębiorczości przy ul. Padlewskiego w Płocku - I etap - II piętro.
Numer ogłoszenia: 24404 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Usług i Przedsiębiorczości przy ul. Padlewskiego w Płocku - I etap - II piętro..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie robót remontowych polegających na wymianie wewnętrznych instalacji elektrycznych w części budynku szkoły - II piętro: roboty elektryczne -demontaż istniejącej rozdzielnicy głównej i obwodowej, -demontaż istniejącego osprzętu elektrycznego (gniazd wtykowych, łączników, opraw oświetleniowych), -montaż rozdzielnic wraz z osprzętem,w tym rozdzielni głównej, -montaż obwodów: gniazdowych, oświetleniowych - program podtynkowy, -montaż osprzętu (gniazda, łączniki, przyciski) - program podtynkowy, -montaż oddzielnego zasilania 230V stanowisk komputerowych, -montaż instalacji LAN, -montaż instalacji teletechnicznej, p.poż i monitoringu, -badania wykonanej instalacji elektrycznej:-pomiar rezystancji izolacji,- pomiar impedancji pętli zwarcia,- pomiar zadziałania wyłączników różnicowo-prądowych, - pomiar natężenia oświetlenia głównego awaryjnego i ewakuacyjnego,- pomiar tłumienności obwodów LAN. roboty budowlane -zaprawianie bruzd po montażu przewodów w programie podtynkowym, -malowanie zaprawionych bruzd farbą w kolorze jasnym z przetarciem tynków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3500PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej . Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt 1) musi spełnić każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 musi spełniać przynajmniej jeden Wykonawca, c) warunki określone w pkt 3) i 4) muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1) Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1) oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowaniżej w pkt 1 ppkt 1) . 2) Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w niżej w pkt 1 ppkt 2). Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż wykonawca zrealizował należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1 zamówienie o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto lub 2 zamówienia - każde o wartości nie nizszej niż 100 000,00zł brutto odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia*. * Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się zamówienie polegające na wykonaniu robót elektrycznych 3)Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3) oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa niżej pkt 1 ppkt 3) i 4) . Ze złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać, iż wykonawca dysponuje osobami posiadającymi a) uprawnienia budowlane niezbędne do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej , b) ważne grupy kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV - min. 4 osoby , w tym: 2 osoby - z wykonywaniem pomiarów. 4)Spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 4) oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa niżej w pkt 1.ppkt 1). Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach /wg. rozdziału IV SIWZ/, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Zał. Nr 2 do SIWZ. 2)Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zał. Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Zał. Nr 5 do SIWZ 4)Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w Zał. Nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka, pl.Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 8; cena SIWZ- 50zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Płocka, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) - Biuro Obsługi Klienta - stanowisko nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.