eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › przeszkolenie i udzielenie wsparcia beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - RozwójMOPR Toruń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-10

Toruń: przeszkolenie i udzielenie wsparcia beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 244038 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu , ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6508565, faks 056 6586447.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeszkolenie i udzielenie wsparcia beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przeszkolenie i udzielenie wsparcia 616 beneficjentom biorącym udział w projekcie systemowym Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, w następujących blokach: 2. Przedmiot zamówienia składa się z 32 części: 1) Część 1 zamówienia - Podniesienie umiejętności fryzjerskich - stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) Część 2 zamówienia - Podniesienie umiejętności techniczno-remontowych - stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) Część 3 zamówienia - Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania I - stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 4) Część 4 zamówienia - Podniesienie umiejętności krawieckich - stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ; 5) Cześć 5 zamówienia - Zajęcia z osobami depresyjnymi - stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ; 6) Część 6 zamówienia - Zajęcia z osobami zagrożonymi alkoholizmem - stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ; 7) Cześć 7 zamówienia - Podniesienie umiejętności w zakresie stylizacji paznokci oraz umiejętności kelnerskich - stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ; 8) Część 8 zamówienia - Podniesienie umiejętności remontowych (malarz-tapeciarz) I - stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ; 9) Cześć 9 zamówienia - Zajęcia z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym - stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ; 10) Cześć 10 zamówienia - Podniesienie umiejętności opieki nad dzieckiem - stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ; 11) Część 11 zamówienia - Klub Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności wykonywania drobnych prac remontowych I - stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ; 12) Część 12 zamówienia - Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności obsługi komputera - stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ; 13) Część 13 zamówienia - Zajęcia w zakresie podnoszenia umiejętności efektywnej nauki - stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SIWZ; 14) Część 14 zamówienia - Zajęcia z osobami zaburzonymi psychicznie - stanowi załącznik nr 14 do niniejszej SIWZ; 15) Cześć 15 zamówienia - Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania II - stanowi załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ; 16) Cześć 16 zamówienia - Podniesienie umiejętności remontowych (malarz-tapeciarz) II - stanowi załącznik nr 16 do niniejszej SIWZ; 17) Cześć 17 zamówienia - Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji wychowawczych i obsługi komputera - stanowi załącznik nr 17 do niniejszej SIWZ; 18) Cześć 18 zamówienia - Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji życiowych - stanowi załącznik nr 18 do niniejszej SIWZ; 19) Cześć 19 zamówienia - Zajęcia dla osób bezdomnych - stanowi załącznik nr 19 do niniejszej SIWZ; 20) Cześć 20 zamówienia - Program Aktywności lokalnej - stanowi załącznik nr 20 do niniejszej SIWZ; 21) Cześć 21 zamówienia - Zajęcia dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnionych - stanowi załącznik nr 21 do niniejszej SIWZ; 22) Cześć 22 zamówienia - Zajęcia dla osób z rodzin zastępczych - stanowi załącznik nr 22 do niniejszej SIWZ; 23) Cześć 23 zamówienia - Zajęcia dla rodziców z problemami op-wych. - stanowi załącznik nr 23 do niniejszej SIWZ; 24) Cześć 24 zamówienia - Podniesienie umiejętności pracy z osobami niepełnosprawnymi - stanowi załącznik nr 24 do niniejszej SIWZ; 25) Cześć 25 zamówienia - Podniesienie umiejętności w zakresie rozwiązywania sporów i konfliktów w rodzinie bez używania przemocy - stanowi załącznik nr 25 do niniejszej SIWZ; 26) Cześć 26 zamówienia - Profilaktyka zachowań społecznych - stanowi załącznik nr 26 do niniejszej SIWZ; 27) Cześć 27 zamówienia - Zajęcia dla osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie - stanowi załącznik nr 27 do niniejszej SIWZ; 28) Cześć 28 zamówienia - Zajęcia dla osób z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym - stanowi załącznik nr 28 do niniejszej SIWZ; 29) Cześć 29 zamówienia - Podniesienie umiejętności psychologiczno-społecznych - stanowi załącznik nr 29 do niniejszej SIWZ; 30) Cześć 30 zamówienia - Skierowanie na zajęcia do szkoły - stanowi załącznik nr 30 do niniejszej SIWZ; 31) Cześć 31 zamówienia - Zajęcia z elementami TSR - stanowi załącznik nr 31 do niniejszej SIWZ; 32) Cześć 32 zamówienia - Zajęcia z asystentem rodzinnym - stanowi załącznik nr 32 do niniejszej SIWZ; 3. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie przez Zamawiającego i dostarczony wykonawcy w terminie co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu każdej z części zamówienia. Podlega to uzgodnieniu z Wykonawcą. 4. Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w każdym dniu tygodnia, także w soboty i niedziele w godzinach pomiędzy godz. 8:00 i 20:00. Uwaga: Wskazana w załącznikach nr od 1 do 32 do niniejszej SIWZ ilość godzin oznacza godzinę szkoleniową ( 45 min.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzkie Urzędy Pracy. 2) posiadają wiedzę i doświadczenie. 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - szczegółowe kwalifikacje zostały określone w załącznikach do SIWZ odpowiednio od nr 1 do nr 32. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty -wg załączonego wzoru. 2. Zaakceptowany projekt umowy o udzielenie zamówienia publicznego -wg załączonej propozycji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, który zakresem działania obejmuje przedmiot zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych -dot. podmiotów zbiorowych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 8. Statut - jeśli uprawnienie do wykonywania przedmiotu zamówienia nie wynika z innego dokumentu np. rejestru firmy wykonawcy. 9. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 10. Oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 11. Oświadczenie wykonawcy, że posiada uprawnienia i spełnia niezbędne warunki do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia. 12. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług będących przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50 tys. zł. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 13. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia -w zakresie wskazanym w załącznikach do SIWZ od 1 do 32, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 14. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczać będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa -wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów. 15. Oświadczenie Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII. 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VII. 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18. Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty, chyba że wynika ono z odrębnych dokumentów. 19. Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych oferenta, wymienione w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień umowy, z wyjątkiem wysokości wynagrodzenia, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, gdy zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub gdy są korzystne dla zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40 c p. 115..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Motywacja - Odpowiedzialność - Praca - Rozwój: MOPR Toruń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podniesienie umiejętności fryzjerskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla 20 osób, łącznie 120 h zajęć grupowych, część w podziale na dwie grupy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podniesienie umiejętności techniczno-remontowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla 20 osób, realizowane w podziale na dwie grupy (każda po 10 osób), łącznie zrealizowanie 60 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy (grupa A i grupa B) każda po 10 osób - łącznie 20 osób, łącznie zrealizowanie 60 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podniesienie umiejętności krawieckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla 20 osób, realizowane w podziale na dwie grupy (każda po 10 osób), łącznie zrealizowanie 60 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia z osobami depresyjnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 osób, 190 h zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia z osobami zagrożonymi alkoholizmem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 osób, 190 h zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podniesienie umiejętności w zakresie stylizacji paznokci oraz umiejętności kelnerskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zrealizowanie 72 h dla 20 osób, część zajęć w podziale na 2 grupy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podniesienie umiejętności remontowych (malarz-tapeciarz) I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla 20 osób, łącznie 104 h zajęć grupowych, część w podziale na dwie grupy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia z młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zrealizowanie 47 h zajęć grupowych, dla 20 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: - Podniesienie umiejętności opieki nad dzieckiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zrealizowanie 56 h zajęć grupowych, dla 1 grupy, (20 osób w grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności wykonywania drobnych prac remontowych I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 osób, łącznie zrealizowanie 84 h zajęć grupowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia w zakresie podniesienia umiejętności obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 osób, łącznie zrealizowanie 84 h zajęć grupowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia w zakresie podnoszenia umiejętności efektywnej nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla 20 osób, łącznie 100 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia z osobami zaburzonymi psychicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla 1 grupy, 20 osób, łącznie zrealizowanie 48 h zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Podniesienie umiejętności ekonomicznego gotowania II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 grupy -grupa A i grupa B - każda po 15 osób - łącznie 30 osób, łącznie zrealizowanie 180 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Podniesienie umiejętności remontowych -malarz-tapeciarz II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla 20 osób, łącznie 104 h zajęć grupowych, część w podziale na dwie grupy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji wychowawczych i obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa - 20 osób, Zrealizowanie 48 godzin zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: - Podniesienie umiejętności w zakresie kompetencji życiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa - 20 osób, Zrealizowanie 48 godzin zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dla osób bezdomnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zrealizowanie 46 h zajęć grupowych, dla 20 osób -1 grupa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Program Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kursy i zajęcia podnoszące kompetencje o charakterze zawodowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zajęcia dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnionych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 grupy (A, B i C), każda max. 17 osób, łącznie 47 osób, zrealizowanie 30 h szkolenia grupowego dla 3 grup.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia dla osób z rodzin zastępczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 grupy -grupa A, B i C- każda po 10 osób - łącznie 30 osób, łącznie zrealizowanie 90 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia dla rodziców z problemami op-wych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zrealizowanie 120 h zajęć grupowych, dla 10 osób -1 grupa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Podniesienie umiejętności pracy z osobami niepełnosprawnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 50 osób, w podziale na 2 grupy: grupa I: 25 osób - 612 h, w tym: 525 h zajęć indywidualnych i 87 h zajęć grupowych; grupa II: 25 osób - 876 h, w tym: 825 h zajęć indywidualnych i 51 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Podniesienie umiejętności w zakresie rozwiązywania sporów i konfliktów w rodzinie bez używania przemocy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa, 10 osób Zrealizowane 72 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Profilaktyka zachowań społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa, 10 osób; 66 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zajęcia dla osób dotkniętych problemem przemocy w rodzinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa, 10 osób; zrealizowanie 61 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zajęcia dla osób z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa, 10 osób; 166 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Podniesienie umiejętności psychologiczno-społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 grupa, 10 osób Zrealizowanie 46 h zajęć grupowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Skierowanie na zajęcia do szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zrealizowanie następujących zajęć dla 1 osoby: 1. skierowanie na zajęcia do szkoły - sfinansowanie czesnego za jeden rok szkolny nauki; 2. zajęcia z doradcą zawodowym - 2 h; 3. zajęcia z psychologiem - 2 h..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zajęcia z elementami TSR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zrealizowanie 24 h zajęć grupowych, dla 10 osób (1 grupa).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zajęcia z asystentem rodzinnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 osób, zajęcia w trybie zindywidualizowanym Zrealizowanie 720 h zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.