Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-19
Suwałki: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2013r. Postępowanie nr OLSU.SGZ.0160.12.2012.DS
Numer ogłoszenia: 244035 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach , ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5627995, 5652174, faks 087 5665861.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa we władaniu Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Olsztynie Filii w Suwałkach w 2013r. Postępowanie nr OLSU.SGZ.0160.12.2012.DS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: augustowskiego, białostockiego, miasto Białystok, bielskiego, ełckiego, giżyckiego, gołdapskiego, grajewskiego, hajnowskiego, kolneńskiego, łomżyńskiego, miasto Łomża, monieckiego, oleckiego, piskiego, sejneńskiego, siemiatyckiego, sokólskiego, suwalskiego, miasto Suwałki, węgorzewskiego, wysokomazowieckiego, zambrowskiego i terenu gminy Mikołajki w roku 2013.Usługi geodezyjne, będące przedmiotem zamówienia: 1)Podział działki (wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ) wraz ze wznowieniem lub rozgraniczeniem znaków granicznych. Obowiązuje trwała stabilizacja punktów granicznych,2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych wraz z oświadczeniem nowego nabywcy lub dzierżawcy nieruchomości o zapoznaniu się z przebiegiem znaków granicznych na gruncie. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości w dwóch egzemplarzach. Obowiązuje trwała stabilizacja punktów granicznych, 3)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 4)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym - dokumentacja musi posiadać oprócz pieczęci Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej pieczęć DOKUMENT NINIEJSZY jest przeznaczony do dokonywania wpisu w KSIĘDZE WIECZYSTEJ, 5) Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Przygotowana dokumentacja winna stanowić komplet dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku do Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o założenie/sprostowanie księgi wieczystej. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych zawiera SIWZ. Usługi będą zlecane i w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego na zasadach określonych we wzorze umowy zamieszczonym w SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium ustala się na każdą część zamówienia odrębnie w kwocie: część 1 2 000 zł część 2 2 000zł część 3 1 000 zł część 4 1 000zł 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w formach kreślonych w art.45 ust.6 PZP. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie Filia w Suwałkach na konto Bank Gospodarstwa Krajowego 46 1130 1059 0017 3390 1620 0001 z dopiskiem: wadium na wykonanie usług geodezyjnych(wyszczególnić część obszarową zamówienia), 6. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu należy deponować w kasie, w siedzibie Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, o których mowa w art. 46 ust.4a, ust. 5 pkt. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod rygorem nieważności. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP. 9. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji, albo bez zachowania formy określonej w pkt 4, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku. Wykonanie przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. nr 193, poz. 1287) to jest rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. Ponadto wykonawca powinien posiadać kwalifikacje w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. nr 193, poz. 1287) w zakresie rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, a także osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Jeżeli ofertę składa osoba fizyczna posiadająca uprawnienia geodezyjne z zakresu rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, a także posiadająca kwalifikacje w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów to uważa się, że jest ona zaliczona do liczby osób, którymi dysponuje wykonawca.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 90.000,00 PLN. Wymóg ubezpieczenia dotyczy także osób wskazanych w p. III.3.4).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument umocowania prawnego (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców z KRS) osoby reprezentującej wykonawcę lub właściwe pełnomocnictwo
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/web/guest/anr/zamowienia-publiczne - nieodpłatnie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR Oddział OT Olsztyn Filia w Suwałkach, Suwałki ul. Sportowa 22, codziennie w dni pracy Filii, w godz. 8:00 - 14:30 -za odpłatnością 50 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat (I piętro) Oddziału ANR OT Olsztyn Filia w Suwałkach, ul. Sportowa 22, w dni pracy Filii, w godz. 8:00 - 14:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na terenie powiatów: giżycki, węgorzewski, ełcki, piski, kolneński, grajewski i teren gminy Mikołajki,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2013 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: suwalski i miasto Suwałki, sejneński, gołdapski, olecki, augustowski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2013 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: łomżyński i miasto Łomża, zambrowski, moniecki, białostocki i miasto Białystok, sokólski, wysoko-mazowiecki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2013 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych na terenie powiatów: bielski, hajnowski, siemiatycki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych i prawnych na nieruchomościach będących we władaniu Agencji Nieruchomości Rolnych w roku 2013 w tym: 1) Podziały działek ( wstępny projekt podziału wraz z dokumentacją potrzebną do wydania postanowienia stanowi integralną część dokumentacji podziałowej ), 2)Wznowienie lub rozgraniczenie granic nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjnej ze wznowienia znaków granicznych, 3) Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w celu wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów w przypadku zmiany powierzchni nieruchomości. 4)Przeprowadzenie i pomiar klasyfikacji gleboznawczej gruntów oraz sporządzenie dokumentacji do wprowadzenia zmian w operacie ewidencji gruntów, 5)Wykonanie wykazów zmian gruntowych, wykazów synchronizacyjnych, map podziałów bądź innej dokumentacji technicznej sporządzonej w oparciu o istniejące materiały znajdujące się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, 6)Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej w celu uregulowania stanu prawnego nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa. Poszczególny rodzaj oraz szczegółowy zakres usług geodezyjnych dokonywany będzie w formie zlecenia cząstkowego w miarę potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Sejneńskiej 30 w trybie "zaprojektuj i wybuduj" na potrzeby PUZ w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Kąkolewnicy, ul. Świerkowa
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obejmująca obręb ewidencyjny 0019 Słopsk, jednostka ewidencyjna 143506_2 Zabrodzie.
- Informatyzacja, integracja i harmonizacja danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla gminy Łubniany
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach: Zofipole, Igołomia - gmina Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych, Gminy Korzenna z podziałem na części.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Wilczyce, gmina Długołęka do miejscowości Wrocław, gmina Wrocław
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.