eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 9 - Śrem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Poznań: Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 9 - Śrem
Numer ogłoszenia: 244022 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6475221, fax 061 8525561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 9 - Śrem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja, eksploatacja i utrzymanie urządzeń melioracji podstawowych: - budowle piętrzące - 51 szt. - budowle wpustowo-upustowe - 3 szt. - wały przeciwpowodziowe - 32,840 km - przepusty wałowe - 21 szt. - pompownie - 4 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.30.00 - Różne usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 09.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać poniższe warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Zaakceptują warunki realizacji zamówienia, wynikające z projektu umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ, 7. Spełnią pozostałe wymogi SIWZ i złożą wymagane oświadczenia, dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące dokumenty: 1. Ofertę, 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 złożone na formularzu, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 3. Aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej)), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Związki Spółek Wodnych i Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej), 4. Upoważnienie do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów, 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, właściwego dla siedziby wykonawcy, o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działalnością wykonawcy, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, 6. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłaceniem składek oraz opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych, 7. Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat robót eksploatacyjnych na urządzeniach melioracji podstawowych (doświadczenie zawodowe), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz robót wykonanych w tym okresie przez wykonawców lub osoby kierujące robotami w okresie ostatnich pięciu lat (wg załącznika nr 3) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że wszystkie wykazane roboty , w tym wykonane dla zamawiającego, zostały wykonane należycie (referencje), 8. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami, 9. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak w punkcie I.1. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami: Jerzy Haufa - kier. działu EUM - pok.204, tel.(061)64-75-205 i Ryszard Szczechura - insp. ds. konserwacji - pok.302, tel.(061)64-75-234.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2007 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego, tj. Wielkopolski zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, ul. Piekary 17, pokój nr 201 - sekretariat (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.