eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barciany › Zakup i dostawa koparko - ładowarki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Barciany: Zakup i dostawa koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 243991 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach , ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7531124, faks 089 7531124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.barciany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koparko - ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki kołowej (nie starszej niż 2014). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Koparko - ładowarka musi być fabrycznie nowa, posiadać certyfikaty zgodności z normami CE oraz spełniać niżej wymienione wymagania techniczne: 1. Charakterystyka techniczna koparko - ładowarki : 1. koparko - ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym; 2. masa pojazdu - od 7000 - do 9000 kg 3. silnik wysokoprężny o mocy od 95 - do 115 KM, 4. Napęd na cztery koła z możliwością przełączenia napędu na jedną oś; 5. Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi. 6. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 7. koła jezdne: przednie małe 20 cali, tylne duże 26cali; 8. skrzynia biegów maszyny - cztery biegi w przód, cztery biegi w tył; 9. rewers elektrohydrauliczny 10. układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 150 ltr/min; 11. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie; 12. błotniki kół przednich i tylnich 13. kabina wyposażona w wentylację i ogrzewanie spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym, pneumatycznie zawieszanym fotelem operatora, 14. Zbiornik paliwa o pojemności powyżej 150 litrów, 15. Światła drogowe oraz robocze oświetlające miejsce pracy; 16. Niezbędne wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenia pozwalające na bezpieczne poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające aktualnym przepisom prawa 17. Wyposażenie: sygnał cofania, skrzynka narzędziowa z zestawem niezbędnych narzędzi, smarownica, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, lampa migowa, apteczka. Instrukcję obsługi w jęz. Polskim oraz katalog części zamiennych. 18. Pojazd wyposażony w GPS z monitoringiem zużycia paliwa 2. Osprzęt ładowarkowy koparko - ładowarki: 1. Koparko - ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; 2. Koparko - ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej; 3. łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; 4. zęby na łyżce. 5. na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; 6. pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, 7. maksymalna wysokość załadunku 2,7 m i powyżej; 8. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej 2 800 kg i powyżej; 9. siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 60 kN i powyżej; 3. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko - ładowarki: 1. musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego; 2. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe); 3. maksymalna głębokość kopania 5,50 m i powyżej; 4. siła skrawania na ramieniu: - z wysuwem - min. 2 500 kg, - bez wysuwu - min. 3 500 kg, 5. Łyżki koparki o szerokości min. 300, 600, 1500 mm (łyżka skarpowa) oraz łyżka trapezowa 6. zęby na łyżkach 300 i 600 mm 7. Szybkozłącze mechaniczne na ramieniu kopiącym umożliwiające szybką zmianę osprzętów 4. Inne wymagania Zamawiającego: 1. W dniu odbioru koparko - ładowarki Wykonawca przekaże: dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, katalog części zamiennych, instrukcję obsługi pojazdu z charakterystyką techniczno - eksploatacyjną w języku polskim. 2. W dniu odbioru koparko - ładowarki zostanie sporządzony protokół odbioru. 3. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy 4. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 5. Wykonawca zapewni przeprowadzenie przeszkolenia osób przeznaczonych do obsługi maszyny na terenie siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, lecz nie później niż 7 (siedem) dni od dnia dostarczenia koparko - ładowarki. 6. Koparko - ładowarka musi posiadać certyfikat zgodności i jakości CE, 7. Wymagane dokumenty przy dostawie: Deklaracja zgodności; Zaświadczenie wystawione przez producenta dla handlowca, stanowiące potwierdzenie pozwolenia na sprzedaż jego maszyn. 8. Wykonawca winien załączyć oświadczenie, że jest producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta zapewniający serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego. 9. Obsługa serwisowa 4 przeglądy w interwałach co 500 MTH każdy wraz z dojazdem mechanika, robocizną i materiałami 10. W okresie gwarancyjnym podjęcie czynności naprawczych przedmiotowej maszyny w czasie do 48 h od momentu zgłoszenia uszkodzenia. 11. W przypadku braku możliwości naprawy przedmiotowej maszyny w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia uszkodzenia w okresie trwania gwarancji, Oferent zobowiązuje się do dostarczenia nieodpłatnie zastępczej maszyny o takich samych parametrach lub pokrycia kosztów wynajęcia maszyny przez Zamawiającego. 12. Przeprowadzenie szkolenia praktycznego w siedzibie Zamawiającego dla 2 pracowników w zakresie: bhp, obsługi i eksploatacji, konserwacji przedmiotowego pojazdu. 13. Wystawienie zaświadczeń imiennych dla przeszkolonych operatorów upoważniających do wykonania obsługi, eksploatacji i konserwacji przedmiotowego pojazdu. 14. Dostarczenie instrukcji obsługi zawierającej elementy dotyczące bezpiecznego użytkowania oraz instrukcji konserwacji wraz z listą części zamiennych w języku polskim - 2 egzemplarze. 15. Dostarczenie wykazu części i układów, które nie są objęte gwarancją. 16. Dostarczenie przedmiotowego pojazdu do siedziby Zamawiającego, gdzie nastąpi odbiór końcowy. 17. Wystawienie karty gwarancyjnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku udziału zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o załączony do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ) dołączonych do oferty - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty należy dołączyć Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczną oferowanej koparko - ładowarki oraz osprzętu wraz z parametrami

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczną oferowanej koparko - ładowarki oraz osprzętu wraz z parametrami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.barciany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany lub otrzymać drogą elektroniczną zgłaszając zapotrzebowanie na adres: zgkimbarciany@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Barcianach, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.