eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Numer sprawy29/2014-DZP/PNO. Nazwa zadaniaDostawa odczynników, testów oraz materiałów do diagnostyki laboratoryjnej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Ełk: Numer sprawy: 29/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa odczynników, testów oraz materiałów do diagnostyki laboratoryjnej.
Numer ogłoszenia: 243949 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Numer sprawy: 29/2014-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa odczynników, testów oraz materiałów do diagnostyki laboratoryjnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 5. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania, jednak nie więcej niż dopuszczalna liczba zadań Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do diagnostyki laboratoryjnej oraz materiałów zużywalnych do pracowni cytologii i hispatologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w formularzach cenowych stanowiących Załącznik Nr 2 do SIWZ zawierający 5 Zadań. Dostarczenie przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonanie umowy może odbywać się sukcesywnie, z ilości wynikających z zamówień częściowych Zamawiającego. Zadanie Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do posiewów krwi i płynów ustrojowych do posiadanego przez pracownię analizatora Bactec Fx - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 3: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego wraz z jego dzierżawą - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 4: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatorów hematologicznych Micros 60 i Pentra 80 XL - wg Załącznika Nr 2. Zadanie Nr 5: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do Pracowni Cytologii i Histopatologii - wg Załącznika Nr 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 33696500-0 Odczynniki laboratoryjne 33790000-4 Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.79.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zadanie Nr 1 1. Oświadczenie, iż oferowany asortyment spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2. Poz. 1-3 certyfikat ISO 13485 dla podłóż jako wyrobów do diagnostyki in vitro. Zadanie Nr 2 1. Oświadczenie, iż oferowany asortyment spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2. Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy). 3. Ulotki / instrukcje używania spełniające wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt. 3 i 7 załącznika do Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.12.2002 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 4. Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 5. Surowice kontrolne tego samego producenta, co oferowane odczynniki. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych Zadanie Nr 3 1. Oświadczenie, iż oferowany asortyment spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2. Na każdy oferowany odczynnik: deklarację zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopię rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopię powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy). 3. Ulotki / instrukcje używania spełniające wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt. 3 i 7 załącznika do Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.12.2002 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 4. Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 5. Surowice kontrolne tego samego producenta, co oferowane odczynniki. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych. Zadanie Nr 4 1. Oświadczenie, iż oferowany asortyment spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. Zadanie Nr 5 1. Oświadczenie, iż oferowany asortyment spełnia wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2. Zamawiający wymaga załączenia karty charakterystyki substancji niebezpiecznych do oferty. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyrobu medycznego zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany będzie złożyćnastępujące dokumenty nie wymienione powyżej: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 5 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1. Ceny jednostkowe mogą ulec zmianie wyłącznie na skutek: zaistnienia możliwości obniżenia cen, zmiany korzystne dla Zamawiającego. 2. W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiana osoby reprezentującej, zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp. 3. zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny 4. zmiana asortymentu, w tym zmiana numeru katalogowego produktu, na asortyment inny, o parametrach i funkcjonalności nie gorszej niż wykazany w umowie, w przypadku niemożności dostarczenia asortymentu pierwotnie przewidzianego (z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu) z uwagi na: -zmianę numeru katalogowego, modelu, typu lub; -wycofanie z obrotu lub; -wstrzymanie produkcji oferowanego modelu / typu lub; -wprowadzenie do sprzedaży produktu zmodyfikowanego (udoskonalonego) lub; -brak możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności lub; wystąpienie przejściowego braku przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawca niezwłocznie dostarczy prawidłowy przedmiot umowy, przy czym okres gwarancji zostanie liczony od momentu otrzymania prawidłowego produktu 5. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. 6. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do złożenia na piśmie wniosku o zmianę postanowień zawartej umowy wraz z uzasadnieniem zaistnienia okoliczności. 7. zmian wysokości wynagrodzenia pod warunkiem iż poniższe zmiany będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia a. stawki podatki od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 04 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ Kościuszki 30 19-300 Ełk Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 02.01.2015.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek do posiewów krwi i płynów ustrojowych do posiadanego przez pracownię analizatora Bactec FX..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża / butelki / do posiewów krwi innych płynów ustrojowych w warunkach tlenowych z inhibitorem antybiotyków szt. 400 Podłoża / butelki / do posiewów krwi innych płynów ustrojowych w warunkach beztlenowych z inhibitorem antybiotyków szt. 400 Podłoże pediatryczne szt. 100 1 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2 Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami (Dz.U. z 2004 r. Nr 251 poz. 2514) oraz w załącznikach do wymienionego rozporządzenia. 3 Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi 4 Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty. 5 W kolumnie Numer kat. zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ALBUMINA ilość ozn. 1200 ALKOHOL ETYLOWY ilość ozn. 2 400 AMINOTRANSFERAZA ALANINOWA (ALT) ilość ozn. 16 000 AMINOTRANSFERAZA ASPARAGINOWA (AST) ilość ozn. 16 000 a-AMYLAZA ilość ozn. 1 500 ANTYSTREPTOLIZYNA O ilość ozn. 800 BILIRUBINA CAŁOWITA ilość ozn. 10 000 BIAŁKO CAŁKOWITE ilość ozn. 1 200 BIAŁKO W MOCZU I PMR ilość ozn. 1 400 BIAŁKO C-REAKTYWNE (CRP) ilość ozn. 16 000 CHOLESTEROL ilość ozn. 10 000 CHOLESTEROL HDL ilość ozn. 5 200 DEHYDROGENAZA MLECZANOWA ilość ozn. 600 FOSFATAZA ALKALICZNA ilość ozn. 2000 FOSFOR ilość ozn. 500 GAMMA GLUTAMYLOTRANSFERAZA ilość ozn. 2 400 GLUKOZA ilość ozn. 24 000 KINAZA KREATYNOWA - CK ilość ozn. 1 200 KINAZA KREATYNOWA - MB (CK-MB) ilość ozn. 200 KREATYNINA ilość ozn. 26 000 KWAS MOCZOWY ilość ozn. 3 600 MOCZNIK/BUN UV ilość ozn. 20 000 TRIGLICERYDY ilość ozn. 10 000 WAPŃ ilość ozn. 1 600 ŻELAZO ilość ozn. 1 800 MAGNEZ ilość ozn. 200 TIBC ilość ozn. 200 SÓD ilość ozn. 24 000 POTAS ilość ozn. 24 000 CHLORKI ilość ozn. 24 000 AMFETAMINA ilość ozn. 3 600 MARIHUANA ilość ozn. 3 600 OPIATY ilość ozn. 100 BENZODIAZEPINY ilość ozn. 100 BARBITURANY ilość ozn. 100 HEMOGLOBINA GLIKOLOWANA ilość ozn. 200 LIPAZA ilość ozn. 200 INNE AKCESORIA /Niezbędne kalibratory,kontrole, odczynniki dodatkowe- Wymienić/ 1 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2 Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy). 3 Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt 3 i 7 załącznika do Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.12.2002r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 4 Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 5 Surowice kontrolne tego samego producenta, co oferowane odczynniki. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych. 6 Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi 7 Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty. 8 Wykonawca umowy podłączy na własny koszt urządzeniE do posiadanego przez laboratorium systemu informatycznego SOLAB (Kamsoft) 9 Dostawca odczynników gwarantuje bezpłatny udział Laboratorium w okresie trwania umowy w internetowym systememie kontroli badań laboratoryjnych -Standlab PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA 1 W pełni automatyczny analizator biochemiczny do postawienia na stole, wyposażony w UPS, nie starszy niż 2010 rok produkcji z czytnikiem kodów kreskowych dla odczynników i próbek 2 Analizator pracujący w trybie pacjent po pacjencie, w systemie ciągłym całodobowym. 3 Analizator wykonujący oznaczenia enzymów, substratów, białek specyficznych i elektrolitów (moduł ISE). 4 Metody pomiarów : kinetyczna , turbidymetryczna, spektrofotometryczna w zakresie pomiarowym340-800 nm. 5 Jednoczesna dostępność min. 32 różnych testów na pokładzie analizatora. 6 Możliwość podłączenia analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego ,analizator musi posiadać komunikację dwukierunkową z LIS 7 Możliwość wykonywania badań z próbek pierwotnich i pediatrycznych. 8 Wydajność analizatora min 320 oznaczeń spektrofotometrycznych na godz. 9 Analizator wykrywający mikroskrzepy i skrzepy. 10 Możliwość umieszczenia w aparacie min. 80 próbek badanych. 11 Wbudowany moduł ISE (Na,K,Cl,Li), stanowiący integralną część analizatora 12 Automatyczne monitorowanie poziomu odczynników i próbki. 13 Integralny z analizatorem system chłodzenia odczynników , kontroli i kalibratorów. 14 Możliwość wykonywania oznaczeń w surowicy, osoczu , moczu, krwi pełnej, PMR, hemolizacie 15 Maksymalna obętość próbki badanej do 20 ul 16 Kuwety pomiarowe jednorazowego użytku, automatycznie ładowane i rozładowywane. 17 Oprogramowanie w jezyku polskim. 18 Wbudownay system kontroli jakości , graficzna prezentacja wyników wraz z opragamowaniem stystycznym. Kontrola w czasie rzeczywistym i skumulowana 19 Bezpłatny serwis analizatorów wraz z przeglądami okresowymi wg zaleceń producenta wraz z wymaganymi do wymiany częściami ( części zamienne, dojazd) w ramach czynszu dzierżawnego przez okres trwania dzierżawy. Czas reakcji serwisu w ciągu 24 godz. od telefonicznego zgłoszenia. 20 Możliwość podłączenia do sieci, dwukierunkowa transmisja danych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatora immunodiagnostycznego wraz z jego dzierżawą..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TSH ozn. 4800 FT4 ozn. 800 FT3 ozn. 600 PSA ozn. 2000 TROPONINA ozn. 200 HBsAg ozn. 2400 HIV Ab+Ag ozn. 2000 ANTY-HCV ozn. 2400 CA 19-9 ozn. 200 CA 15-3 ozn. 100 CA 125 ozn. 600 CEA ozn. 600 AFP ozn. 200 Anty- TPO ozn. 100 Anty-TG ozn. 100 Anty-HBs ozn. 400 Anty-CCP ozn. 100 Toxoplazma IgG ozn. 200 Toxoplazma IgM ozn. 200 INNE AKCESORIA /Niezbędne kalibratory,kontrole, odczynniki dodatkowe- Wymienić/ 1 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2 Oferent zobowiązany jest do załączenia na każdy oferowany odczynnik: deklaracji zgodności CE (art. 5.1 ustawy o wyrobach medycznych), kopii rejestracji wyrobu medycznego (art. 52 ustawy o wyrobach medycznych) bądź kopii powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu (art. 105 ustawy). 3 Wymóg dostarczenia ulotek/instrukcji używania spełniających wymagania określone w ust. 13.6., w szczególności pkt 3 i 7 załącznika do Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10.12.2002r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych, ich wyposażenia oraz sposobu oceny zgodności wyrobów medycznych z tymi wymaganiami - metodyki muszą zawierać powtarzalność, odtwarzalność, czułość analityczną, etc. 4 Dołączenie raportów technicznych uwzględniających: zakres pomiarowy, powtarzalność, odtwarzalność, granicę detekcji, czułość analityczną, testy porównawcze z metodą referencyjną. 5 Surowice kontrolne tego samego producenta, co oferowane odczynniki. Obowiązkowe dołączenie przykładowych metryk surowic kontrolnych. 6 Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi 7 Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty. 8 Dostawca odczynników gwarantuje bezpłatny udział Laboratorium w okresie trwania umowy w internetowym systememie kontroli badań laboratoryjnych -Standlab PARAMETRY GRANICZNE ANALIZATORA 1 Wieloparametrowy analizator do badań immunodiagnostycznych metodą : nieizotopową. 2 Możliwość wykonywania w tym samym czasie 16 lub więcej parametrów. 3 Minimalna wydajnośc aparatu 80 oznaczeń na godzinę 4 Pobieranie próbek bezpośrednio z probówek po odwirowaniu. 5 Odczynniki w postaci gotowej do użycia, otwieranie i zamykanie odczynników na pokładzie analizatora. 6 Analizator z detektorem skrzepów w materiale badanym. 7 Analizator z możliwośćią automatycznego rozcienczania próbek. 8 Wieloparametrowy materiał kontrolny 9 Szybkość otrzymania wyniuku badań do 30 min. 10 Wykluczone ryzyko kontaminacji ( jednorazowe końcówki dozujące próbki i odczynniki) 11 Analizator z modułem kontroli jakości. 12 Bezpłatny serwis gwarancyjny analizatora i niezbędnego sprzętu (regularne przeglądy gwarancyjne, aktualizacja oprogramowania, części zamienne, dojazd ) przez cały czas trwania umowy. 13 Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii i podjęcie naprawy: 48 godz. 14 Analizator z dwukierunkowąransmisją danych do laboratoryjnego systemu LIS, koszt podłącznia analizatora ponosi dostawca sprzętu. 14 Kalibracja testów przy użyciu max. 2 kalibratorów 16 Instrukcja obsługi aparatu w języku polskim..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do analizatorów hematologicznych Micros 60 i Pentra 80 XL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw odczynników do analizatora hematologicznego Micros 60, wykonanych w trybie 3-Diff ozn. 20 000 Krew kontrolna do analizaotra 3- Diff Normal ml 52 Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych StandLab zawierającym co najmniej: Krew kontrolna do analizaotra 3- Diff Low ml 52 Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej Krew kontrolna do analizatora 3- Diff High ml 52 Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych Analiza prowadzona na danych skumulowanych Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór) Obsługa programu w języku polskim Zestaw odczynników do analizatora hematologicznego 5- Diff/ wyszczególnić/ w tym 60 % wykonanych w trybie 5-Diff ozn. 16 000 Krew kontrolna do analizaotra 5 Diff Normal ml 52 Materiały kontrolne z dostępem do programu opracowań statystycznych wyników kontrolnych zawierającym co najmniej: Krew kontrolna do analizaotra 5 Diff Low ml 52 Analizę metody wraz z wyliczeniem SD, CV, TE, błędów znormalizowanych precyzji i dokładności oraz wykreśleniem karty OPS znormalizowanej Krewkontrolna do analizatora 5 Diff High ml 52 Analizę okresu roboczego z wykonaniem co najmniej krzywej Levey-Jenningsa i krzywej dokładności Analizę porównawczą z innymi użytkownikami takich samych materiałów kontrolnych i wyliczenie błędu dokładności w stosunku do średniej grupowej Bezpośredni dostęp do opracowań przez internet, przeliczenia dostępne natychmiast po przesłaniu danych Analiza prowadzona na danych skumulowanych Wprowadzane jednostki analityczne tradycyjne zgodne z dotychczas stosowanymi w laboratorium (dowolny wybór) Obsługa programu w języku polskim 1 Oferowany asortyment musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych. 2 Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi 3 Krew kontrolna tego samego producenta co odczynniki 4 Dostawca odczynników w okresie trwania umowy zapewnia bezpłatne koszty pracy autoryzowanego serwisu analizatorów , koszty dojazdu oraz materiały zużywalne do przeglądów okersowych. 5 Niespełnienie warunków granicznych oraz dodatkowych spowoduje odrzucenie oferty. 6 W kolumnie Numer kat. Wykonawca zobowiązany jest wpisać numer katalogowy każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych do pracownii cytologii i hispatologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patomorfanol Odczynnik do barwienia i utrwalania preparatów (stężenie 99,9%) L 600 1 Pakiet stanowi niepodzielną całość i nie podlega podziałowi. 2 W kolumnie NAZWA HANDLOWA / PRODUCENT / NUMER KATALOGOWY PRODUCENTA Wykonawca zobowiązany jest wpisać wymagane dane do każdego produktu stanowiącego przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający identyfikację dostarczonego towaru z fakturą. Zamawiajacy zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodności oferowanych przez Wykonawcę produktów z przedmiotem zamówienia we wszystkich dostępnych źródłach, w przypadku braku wymaganych danych w kolumnie NAZWA HANDLOWA / PRODUCENT / NUMER KATALOGOWY PRODUCENTA oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.