eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu - sprawa nr GDDKiA-O/Op-R-2/105-418/51/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Opole: Wymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu - sprawa nr GDDKiA-O/Op-R-2/105-418/51/07
Numer ogłoszenia: 243948 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana uszkodzonych urządzeń i elementów bezpieczeństwa ruchu w ciągu autostrady A-4 na odcinku od km 190+363 do km 278+476 - na terenie Oddziału GDDKiA w Opolu - sprawa nr GDDKiA-O/Op-R-2/105-418/51/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wymianę : - barier stalowych ochronnych ( różne typy ) - łącznie 5.480 mb - znaków pionowych - 100 szt. , - znaków tablicowych - 100 m2 , - ogrodzenia drogowego - 5.000 m2 - słupków prowadzących i tabliczek kilometrowych - 650 szt - ekranów akustycznych - 100 m2 - osłon przeciwolśnieniowych - 30 m oraz inne nieskomplikowane roboty związane z utrzymaniem tych urządzeń i elementów .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.39 - Roboty w zakresie konserwacji autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.39 - Roboty budowlane w zakresie konserwacji dróg krajowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 32.000 zł ( trzydzieści dwa tysiące 00/100 złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać łączny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie pozycja lub ) w wysokości nie mniejszej niż 6,0 mln zł , 2.1.2) posiadać środki finansowe (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu ) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł , 2.1.3) posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na wartość co najmniej 200.000 zł lub równowartość w EURO lub w dolarach wg kursu z dnia poprzedzającego dzień składania ofert , 2.2.1) dysponować osobą na stanowisku kierownika robót posiadającą conajmniej 5-cio letnie doświadczenie na takim stanowisku dla robót drogowych mogącą się wykazać uprawnieniami dla robót drogowych i przynależnością do Izby Budownictwa , 2.2.2) dysponować dwoma osobami na stanowiska majstrów ( jako kierujących brygadami roboczymi ) posiadającymi 3 letnie doświadczenie przy realizacji robót drogowych ( - nie wymaga się uprawnień ) , 2.3.dysponować następującymi jednostkami sprzętu : - zestawem specjalistycznym do montażu barier - 1 kpl , - wiertnicą do wykonywania otworów pod słupki - 1 szt. , - wibromłotem do pogrążania słupków - 2 szt. , - żurawiem samochodowym o udźwigu min. 4 Mg - 1 szt. ; 2.4. posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania conajmniej 10.000 mb stalowych barier ochronnych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia - nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak wyżej ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej ; 2.3 polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informacja o osobach na stanowiska : kierownika robót i majstrów (osób kierujących brygadami roboczymi) i ich doświadczeniach wraz z uprawnieniami dla kierownika robót; 2.5 wykaz posiadanego sprzętu ; 2.6 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zadań o podobnym charakterze i złożoności - tj. polegających na wykonaniu stalowych barier ochronnych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddział Opole>> zamówienia publiczne

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307 , 308 ( Wydział zamówień publicznych ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok 101 ( I piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.