eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-17

Katowice: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych
Numer ogłoszenia: 243946 - 2015; data zamieszczenia: 17.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanych szkoleń obronnych oraz w terminach: 15-16 października 2015 r., 24 listopada 2015 r., 19-20 listopada 2015 r., 26-27 listopada 2015 r. oraz przygotowanie i przeprowadzenie dwóch wykładów w terminach 15 października 2015 r., 19 listopada 2015 r. oraz 26 listopada 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podzielonego na 6 zadań częściowych został został określony w załącznikach 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 80.62.00.00-6, 80.55.00.00-4, 55.30.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - w zakresie zadania częściowego nr 2: jednym trenerem do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obu tematów określonych przez Zamawiającego, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania: - będzie posiadał wyższe wykształcenie magisterskie na kierunku historia lub nauki polityczne lub socjologia; - będzie posiadał minimum 3 letnie doświadczenie dydaktyczne, obejmujące prowadzenie wykładów na uczelniach wyższych; - będzie posiadał minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń poprzez wykazanie, iż w tym okresie przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z zakresu spraw obronnych dla grupy min. 20 osób każde. - w zakresie zadania częściowego nr 6: jednym trenerem do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obu tematów określonych przez Zamawiającego, który będzie spełniał wszystkie poniższe wymagania: - będzie posiadał wyższe wykształcenie magisterskie na kierunku historia lub nauki polityczne lub socjologia; - będzie posiadał minimum 3 letnie doświadczenie dydaktyczne, obejmujące prowadzenie wykładów na uczelniach wyższych; - będzie posiadał minimum 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń poprzez wykazanie, iż w tym okresie przeprowadził co najmniej 3 szkolenia z zakresu spraw obronnych dla grupy min. 40 osób każde

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ww. ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W zakresie zadana częściowego nr 1: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1 do SIWZ; b)przynajmniej 6 zdjęć w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiających hotel/ośrodek/obiekt w tym: 1 zdjęcie pokoju jednoosobowego, 1 zdjęcie pokoju dwuosobowego, 1 zdjęcie łazienki, 1 zdjęcie sali konferencyjnej, 1 zdjęcie restauracji i 1 zdjęcie hotelu/ośrodka/obiektu; c) propozycja menu dla wszystkich planowanych posiłków oraz przerw kawowych. W zakresie zadana częściowego nr 2: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.2 do SIWZ; W zakresie zadana częściowego nr 3: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.3 do SIWZ; b)przynajmniej 2 zdjęcia, w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiające obiekt konferencyjny - 1 zdjęcie oraz proponowaną salę do przeprowadzenia zajęć - 1 zdjęcie; c) propozycja menu przerw kawowych. W zakresie zadana częściowego nr 4: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.4 do SIWZ; b)przynajmniej 6 zdjęć w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiających hotel/ośrodek/obiekt w tym: 1 zdjęcie pokoju jednoosobowego, 1 zdjęcie pokoju dwuosobowego, 1 zdjęcie łazienki, 1 zdjęcie sali konferencyjnej, 1 zdjęcie restauracji i 1 zdjęcie hotelu/ośrodka/obiektu; c) propozycja menu dla wszystkich planowanych posiłków oraz przerw kawowych. W zakresie zadana częściowego nr 5: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.5 do SIWZ; b)przynajmniej 6 zdjęć w wersji papierowej lub elektronicznej, przedstawiających hotel/ośrodek/obiekt w tym: 1 zdjęcie pokoju jednoosobowego, 1 zdjęcie pokoju dwuosobowego, 1 zdjęcie łazienki, 1 zdjęcie sali konferencyjnej, zdjęcie restauracji i 1 zdjęcie hotelu/ośrodka/obiektu; c) propozycja menu dla wszystkich planowanych posiłków oraz przerw kawowych. W zakresie zadana częściowego nr 6: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.6 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2. dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, że wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia w sytuacji wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwi wykonanie go we wskazanym w ofercie miejscu. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna, zaproponowane nowe miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia musi spełniać wszystkie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.1a i/lub i/lub 1.3 i/lub 1.4 i/lub 1.4 i/lub 1.5 (dotyczy zadań częściowych nr 1, 3, 4 i 5), c) dopuszcza się możliwość zmiany miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia za zgodą Zamawiającego, przy czym Wykonawca musi zapewnić hotel/ośrodek/obiekt, spełniający wszystkie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.1 i/lub i/lub 1.3 i/lub 1.4 i/lub 1.4 i/lub 1.5 (dotyczy zadań częściowych nr 1, 3, 4 i 5). Koszty wynikające z powyższej zmiany ponosi Wykonawca, wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy nie ulega zwiększeniu, d) zmiana osoby wykonującej przedmiot zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub innych uzasadnionych okoliczności, za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że osoba zaproponowana przez Wykonawcę będzie spełniała wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1.2 i/lub 1.6 (dotyczy zadań częściowych nr 2 i 6). e) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, f) w sytuacji, gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.uw.gov.pl/news/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, Oddział Zamówień Publicznych, pokój 627.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, Sekretariat Biura Inwestycji, Zamówień Publicznych i Logistyki Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, pokój 230.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniach 15-16 października 2015 r. szkolenia obronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniach 15-16 października 2015 r. szkolenia obronnego pracowników ds. obronnych jednostek organizacyjnych przewidzianych do militaryzacji oraz objętych szczególną ochroną. Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Miejsce wykonania zamówienia: hotel/ośrodek/obiekt położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 1, został określony w załączniku nr 1.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 80.62.00.00-6, 80.55.00.00-4, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwóch wykładów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie dwóch wykładów (jeden wykład 90 min) nt.: Geostrategiczne uwarunkowania bezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej: kierunek wschodni oraz Studium zagrożeń aktami terrorystycznymi w państwach Unii Europejskiej ze strony Państwa Islamskiego dla grupy nie przekraczającej 40 osób. Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Termin wykonania zamówienia: 15 października 2015 r. Miejsce wykonania zamówienia: hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (zadanie częściowe nr 1 niniejszego postępowania). Zamawiający wymaga aby jeden wykładowca/trener zaproponowany przez Wykonawcę przeprowadził szkolenia w obu tematach określonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 2, został określony w załączniku nr 1.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.55.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykładowcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniu 24 listopada 2015 r. szkolenia obronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniu 24 listopada 2015 r. szkolenia obronnego dla przedstawicieli podmiotów leczniczych realizujących zadania obronne. Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Miejsce wykonania zamówienia: hotel/ośrodek/obiekt konferencyjny położony na terenie Miasta Katowice. Termin wykonania zamówienia: 24 listopada 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 3, został określony w załączniku nr 1.3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniach 19-20 listopada 2015 r. szkolenia obronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniach 19-20 listopada 2015 r. szkolenia obronnego pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Miejsce wykonania zamówienia: hotel/ośrodek/obiekt, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Termin wykonania zamówienia: 19-20 listopada 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 4, został określony w załączniku nr 1.4 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniach 19-20 listopada 2015 r. szkolenia obronnego pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Miejsce wykonania zamówienia: hotel/ośrodek/obiekt, położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Termin wykonania zamówienia: 19-20 listopada 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 4, został określony w załączniku nr 1.4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 80.55.00.00-4, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniach 26-27 listopada 2015 r. szkolenia obronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa związana z zabezpieczeniem logistycznym organizowanego w dniach 26-27 listopada 2015 r. szkolenia obronnego pracowników zajmujących się realizacją zadań związanych z przygotowaniami obronnymi państwa w jednostkach samorządu terytorialnego. Zamówienie będzie realizowane w jednej grupie. Miejsce wykonania zamówienia: hotel/ośrodek/obiekt położony na terenie powiatu bielskiego, cieszyńskiego lub żywieckiego. Termin wykonania zamówienia: 26-27 listopada 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 5, został określony w załączniku nr 1.5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 80.55.00.00-4, 55.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przygotowanie i przeprowadzenie dwóch wykładów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie dwóch wykładów (jeden wykład 90 min) w terminie 19 listopada 2015 r. oraz 26 listopada 2015r. Zamówienie będzie realizowane w każdym z terminów w jednej grupie. Miejsce wykonania zamówienia: hotel/ośrodek/obiekt wybrany w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (zadania częściowe nr 4 i 5 niniejszego postępowania). Termin wykonania zamówienia: 19 listopada 2015 r. oraz 26 listopada 2015 r. Zamawiający wymaga aby jeden wykładowca/trener zaproponowany przez Wykonawcę przeprowadził szkolenia w obu tematach określonych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania częściowego nr 6, został określony w załączniku nr 1.6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.55.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykładowcy - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.