eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Prowadzenie bankowej obsługi budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Bieruń: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego
Numer ogłoszenia: 24393 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński , ul. św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 226 91 00, faks 32 226 90 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: prowadzenie bankowej obsługi budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Bankowa obsługa budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego to otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego, przez okres 4 lat, tj. od 28.02.2011 r. do 27.02.2015 r., w tym rachunków bankowych jednostek organizacyjnych: a) Liceum Ogólnokształcącego w Bieruniu, b) Powiatowego Zespołu Szkół w Bieruniu, c) Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Bieruniu, d) Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu, e) Powiatowego Zespołu Szkół w Lędzinach, f) Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Lędzinach, g) Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bieruniu. 2) Bankowa obsługa budżetu obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych; b) instalację i obsługę bankowości elektronicznej, w ramach, której zapewnione zostaną następujące usługi: - instalacja systemu bankowości elektronicznej, w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibach jednostek organizacyjnych, - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi i konserwacji systemu bankowości elektronicznej zarówno na etapie wdrożenia systemu jak i w trakcie eksploatacji, - praca w elektronicznym systemie umożliwiającym realizację zleceń płatniczych dla wszystkich otwartych rachunków bankowych do bankowej obsługi budżetu powiatu, - umożliwienie wyznaczonym pracownikom Zamawiającego wglądu do wszystkich rachunków bankowych jednostek organizacyjnych, w tym historii rachunków, c) dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych przez Zamawiającego, związanych z realizacją budżetu, d) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym. Łącznie otwartych jest na dzień rozpoczęcia procedury zamówienia publicznego 34 rachunków bankowych do obsługi budżetu powiatu, w tym 28 rachunków bankowych do obsługi siedmiu jednostek organizacyjnych. Bank prowadzi aktualnie obsługę następujących rachunków bankowych: a) rachunku bieżącego budżetu powiatu, b) rachunku Funduszu Świadczeń Socjalnych, c) rachunku dochodów za użytkowanie wieczyste gruntów Skarbu Państwa, d) rachunku konta depozytowego środków z tytułu zabezpieczenia umów, e) rachunku Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, f) rachunku Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w Województwie Śląskim, g) wszystkich rachunków jednostek organizacyjnych. 3) W celu oceny prowadzenia bankowej obsługi budżetu przez Zamawiającego dołącza się następujące dokumenty: a) sprawozdanie z wykonania budżetu za 2009 rok; b) sprawozdanie Rb-27S z wykonania planu dochodów budżetowych za III kwartał 2010 roku (zbiorczo); c) sprawozdanie Rb-28S z wykonania planu wydatków budżetowych za III kwartał 2010 roku (zbiorczo); d) sprawozdanie Rb NDS sprawozdanie o nadwyżce/deficycie za III kwartał 2010 roku; e) sprawozdanie Rb-Z o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za III kwartał 2010 roku; f) sprawozdanie Rb-N o stanie należności za III kwartał 2010 roku; g) budżet powiatu bieruńsko-lędzińskiego na rok 2011; h) wieloletnią prognozę finansową powiatu bieruńsko-lędzińskiego na lata 2011-2020; i) uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej: - w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego projekcie uchwały budżetowej na 2011 rok wraz z uzasadnieniem i materiałami informacyjnymi, - w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej na 2011 rok, - w sprawie opinii o przedłożonym przez Zarząd Powiatu Bieuńsko-Lędzińskiego projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2020. Miejsce wykonania usługi: powiat bieruńsko-lędziński, województwo śląskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewidywane zamówienia uzupełniające będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w pkt.: II.1.1)-II.1.3) niniejszego ogłoszenia i polegać będą na powtórzeniu tego samego zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających nie stanowi więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (tj.: Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tej ustawy - inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III. 4.1 (Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy). Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.6 pkt. 1 (Inne dokumenty). Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.1 niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uznaje się udzielenie zamówienia na prowadzenie bankowej obsługi budżetu, co najmniej jednej jednostki samorządu terytorialnego (JST) o budżecie rocznym nie mniejszym niż 30 000 000 zł, przez co najmniej 24 miesiące. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.6 pkt. 1 (Inne dokumenty). Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.2 niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy do obsługi bankowej budżetu powiatu bieruńsko-lędzińskiego posiadają siedzibę, oddział albo filię banku na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego i będą dysponowali siedzibą, oddziałem albo filią banku na terenie powiatu bieruńsko-lędzińskiego przez cały okres obowiązywania zawartej umowy lub w przypadku braku własnej jednostki, utworzą oddział albo filię w terminie sześciu miesięcy od dnia podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia i zapewnią do czasu utworzenia właściwej jednostki bezpłatny dowóz i odbiór gotówki z siedziby powiatu bieruńsko-ledzińskiego oraz z siedzib jednostek organizacyjnych, o których mowa w pkt.II.1.3 ppkt 1 niniejszego ogłoszenia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.6 pkt. 1 (Inne dokumenty). Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.3 niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają sprawozdanie finansowe, tj. bilans za okres ostatniego zatwierdzonego roku kalendarzowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania - tj. bilansu. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatniego zatwierdzonego roku kalendarzowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.6 pkt. 1 (Inne dokumenty). Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formuła spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.5 niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY; 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p.; 3) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze albo ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany systemu bankowości elektronicznej w trakcie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// powiatbl.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi 1 - pokój 221.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. św. Kingi 1 - pokój nr 103 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie w języku polskim. Zamawiający dopuszcza również przekazanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem (nr faks: (32) 226 90 00). Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Renata Rduch - Skarbnik Powiatu Rita Karkoszka - Naczelnik Wydziału Finansowego Telefon kontaktowy: (32) 226-91-27 Faks: (32) 226-90-00 3. Informacji dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia publicznego udziela się od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 16:00. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.