eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lipnica Murowana

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Lipnica Murowana: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lipnica Murowana
Numer ogłoszenia: 243939 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216655 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica Murowana, Lipnica Murowana 44, 32-724 Lipnica Murowana, woj. małopolskie, tel. 014 6852100, faks 014 6852102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lipnica Murowana.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lipnica Murowana 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Lipnica Murowana w okresie: od 01.01.2015r. do 31.12.2016r., w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi do w/w ustawy, w szczególności Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu ograniczania masy tych odpadów ( Dz.U. z 2012r. poz. 676), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645) a także zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lipnica Murowana wprowadzonym Uchwałą Nr XXIII.208.2013 Rady Gminy Lipnica Murowana z dnia 21 marca 2013r. w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lipnica Murowana (Dz. Urz. Województwa Małopolskiego z dnia 4 kwietnia 2013r., poz.2594 z późn. zm.). 3. Dane dotyczące Gminy Lipnica Murowana, istotne z punktu widzenia zamówienia: a) Obszar Gminy Lipnica Murowana wynosi 60,62 km2, w skład Gminy Lipnica Murowana wchodzi 5 miejscowości tj: 1) Lipnica Murowana 2) Lipnica Dolna 3) Lipnica Górna 4) Borówna 5) Rajbrot b) Obszar gminy to tereny pagórkowate, w znacznej części z rozproszoną zabudową. c) Gminę Lipnica Murowana zamieszkuje ok 5000 osób (według złożonych deklaracji 4869 osób - stan na dzień 30.09.2014. d) Szacunkowa liczba gospodarstw domowych wynosi ok 1250. e) Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba nieruchomości zamieszkałych może w niewielkim stopniu ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. f) Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidziana do odbierania z terenu Gminy Lipnica Murowana to ok. 450 Mg w skali roku. g) Podaną wyżej ilość odpadów należy traktować jako orientacyjną i Wykonawcy nie przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za odbieranie innych wielkości odpadów. 4. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania każdej zebranej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: I. zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów (kod 20 03 01), II. Segregowanych (zbieranych w sposób selektywny) następujących rodzajów odpadów: 1) tworzyw sztucznych (kody 20 01 39, 15 01 02), 2) szkła białego i kolorowego ( kody 20 01 02, 15 01 07), 3) metalu (kody 20 01 40, 15 01 04), , 4) makulatury ( papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury, gazety, czasopisma, itp. (kody 20 01 01, 15 01 01), 5)opakowań wielomateriałowych ( kod 15 01 05), 6)odpadów ulegających biodegradacji w tym odpadów opakowaniowych ulegających biodegradacji, odpadów zielonych (kody 20 01 08, 20 02 01), 7)zużytych baterii i akumulatorów (kody 20 01 33*, 20 01 34), 8)zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), 9)budowlanych i rozbiórkowych z remontów prowadzonych samodzielnie (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03, 17 09 04,), 10) wielkogabarytowych (kod 20 03 07), 11) zużytych opon (kod 16 01 03), 12) przeterminowanych leków i chemikaliów (kody 20 01 32, 20 01 13*, 20 01 19*), 13) popiołu (kod 20 01 99) 14) innych odpadów komunalnych (20 03 99) 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewniania i dostarczania do nieruchomości, z których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny i nieselektywny kolorowych worków o minimalnej pojemności 60/120 litrów z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków (tj. co najmniej 60 mikronów) w następujących kolorach: a) NIEBIESKI z przeznaczeniem na makulaturę - ok 4.000 worków /rok b) ŻÓŁTY z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe - ok 18.000 worków /rok c) BRĄZOWY z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji - ok 4.000 worków /rok d) ZIELONY z przeznaczeniem na szkło - ok 10.000 worków /rok e) RÓŻOWY z przeznaczeniem na metal - ok 4. 000 worków /rok f) CZARNY z przeznaczeniem na odpady mokre pozostałe po segregacji oraz odpady zmieszane - ok 15.000 worków /rok g) POPIELATY z przeznaczeniem na popiół - ok 10.000 worków / rok. Podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 10% podstawowego zamówienia, które zostanie zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. 6.1 Wykonawca ma obowiązek wyposażyć właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów (po dwa worki każdego koloru) nie później niż do dnia 5 stycznia 2015r. 6.2 Na potwierdzenie dostarczenia worków na odpady właścicielowi nieruchomości Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela nieruchomości lub innej osoby występującej w jego imieniu. 6.3 Po każdorazowym odbiorze odpadów Wykonawca zobowiązany jest pozostawić na nieruchomości worki w ilości odpowiadającej ilości odebranych worków lub na żądanie właściciela nieruchomości większą ilość worków. 6.4 Worki powinny być oznaczone nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy, nazwą gminy oraz nazwą odpadu (np. niebieski worek-MAKULATURA). Wykonawca ma obowiązek do dostarczonych worków dołączyć naklejki samoprzylepne umożliwiające identyfikację nieruchomości. 6.5 Wykonawca ma obowiązek wyposażyć dodatkowo nieruchomości na których zlokalizowane są budynki gminne z lokalami mieszkalnymi tj.: - Dom Nauczyciela w Lipnicy Dolnej; - Dom Nauczyciela w Rajbrocie; - Szkoła w Lipnicy Górnej; - Ośrodek Zdrowia w Lipnicy Murowanej; - budynek wielofunkcyjny w Lipnicy Murowanej; w kontenery o pojemności 1,1 m3 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych, a w przypadku utrudnionego dojazdu do nieruchomości, z innego miejsca uzgodnionego z właścicielem nieruchomości, odpadów komunalnych z częstotliwością odpowiadającą ilości wytwarzanych odpadów z zachowaniem poniższych terminów: 1) odpady zmieszane - jeden raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę odbierającego odpady; 2) odpady zbierane selektywnie: tworzywa sztuczne, szkło białe i kolorowe, metal, makulatura, opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji - jeden raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę odbierającego odpady; 3) odpady zielone - jeden raz w miesiącu przez okres od 1 maja do 30 września; natomiast odbiór popiołu również jeden raz w miesiącu w okresie od 1 października do 30 kwietnia z tym, że popiół zgromadzony przez mieszkańców do końca kwietna będzie odbierany w maju. 4) zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane leki i chemikalia - minimum 1 raz w roku, zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Wykonawcę odbierającego odpady. 8. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu. Wykonawca jest obowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu wywozu odpadów na 10 dni przed rozpoczęciem usługi. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 9. Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Wykonawca powinien realizować od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-20.00. W przypadku, gdy w ustalony dzień tygodnia lub miesiąca przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Wykonawca zapewni odbiór w następnym dniu nie będącym dniem ustawowo wolnym od pracy. 10. Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 11.1 Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zwany dalej PSZOK znajdujący się na terenie przy Oczyszczalni Ścieków w Lipnicy Dolnej na działce nr 897/8 w pojemniki i kontenery do selektywnego przyjmowania odpadów w tym punkcie, wg wykazu określonego w załączniku Nr 10, dostosowane do posiadanego przez Wykonawcę sprzętu. Szacunkowa ilość odpadów przewidziana w PSZOK to ok 20 ton. 12. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów minimum 2 razy w miesiącu, w terminie ustalonym z Zamawiającym. 13.1 Wykonawca jest zobowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem. Wykonanie reklamacji Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie potwierdzić telefonicznie lub e-mailem na adres Zamawiającego. 13.2 Wykonanie reklamacji nastąpi bez konieczności zapłaty dodatkowego wynagrodzenia dla Wykonawcy. 14. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właścicieli nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie pisemnie powiadomić o tym Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację filmową lub fotograficzną z rejestracją daty i godziny, umożliwiającą identyfikację nieruchomości oraz wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. 15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do instalacji regionalnych wskazanych w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego. 16. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz.U. z 2013r., poz. 21 z późn.zm.). 17.Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno - prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 18. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lipnica Murowana. 19. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do składowania. 2) Uzyskania u uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu gminy Lipnica Murowana na karcie przekazania odpadów. 3) Terminowego zbierania i wywożenia odpadów. 4) Przeładowywania odpadów w legalnym i przystosowanym do tego miejscu. 5) Przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 6) Niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach przeszkadzających w prawidłowym wykonaniu usługi. 7) Rozliczania się z wykonywanych usług poprzez przedstawienie wymaganych dokumentów. 8) Utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowym narzędzi i urządzeń wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy. 9) Wykonawca zobowiązany jest do spełniania przez cały okres wykonywania usługi wszystkich wymogów wynikających z obowiązujących przepisów, dotyczących odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych. 20. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów: Wykonawca będzie prowadził i przedkładał Zamawiającemu dokumentację z realizacji przedmiotu zamówienia, na którą składają się następujące dokumenty: 1) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych zmieszanych, 2) Miesięczne zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych, 3) Zestawienie odebranych odpadów komunalnych segregowanych pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon, przeterminowanych lekarstw, chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów wielkogabarytowych, odpadów budowlanych i rozbiórkowych, 4) Raport dzienny z odbioru odpadów segregowanych gromadzonych w workach i pojemnikach, 5) Wykaz odebranych worków i pojemników, 6) Dzienny Raport Wagowy, 7) Karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 21.1 Wykonawca, zgodnie z art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1399 z późn. zm.), zobowiązany jest do sporządzania kwartalnych sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Lipnica Murowana w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów. 21.2 Sprawozdanie zawiera: 1) informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania; 2) informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: a) przekazanych do składowania na składowisku odpadów, b) nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; 3) liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne; 4) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem. 22.1 Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną w Gminie Lipnica Murowana lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Lipnica Murowana, na terenie, do którego posiada tytuł prawny. 22.2 Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: a) teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm), e) baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. f) na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. 22.3 Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach, przy jednoczesnym spełnieniu powyższych warunków. 23. Wykonawca zobowiązany jest: a) posiadać, co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej, b) trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, c) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, d) posiadać wszystkie pojazdy zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz z aktualnymi badaniami technicznymi i świadectwami dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, e) zabezpieczyć pojazdy przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, f) poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, g) na koniec każdego dnia roboczego opróżniać pojazdy z odpadów i parkować wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej, h) konstrukcja pojazdów ma zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, i) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, j) dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. k) Zamawiający wymaga, aby pojazdy były wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych, l) Wykonawca w celu należytego wykonania usługi winien zapoznać się z topografią gminy Lipnica Murowana oraz dysponować osobami i sprzętem do odbioru odpadów w każdych warunkach terenowych i pogodowych, ł) Zamawiający zastrzega sobie prawo kompleksowej i wyrywkowej kontroli realizacji przedmiotu zamówienia. 24.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Lipnica Murowana, bez względu na porę roku i warunki atmosferyczne. 24.2 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamkniecie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości, oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 25. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów na 10 dni przez rozpoczęciem realizacji zamówienia oraz na bieżąco adresy nowych nieruchomości objętych zbiórką odpadów. 26. Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie akceptował i publikował na stronie internetowej Urzędu Gminy Lipnica Murowana. Po akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wydrukowania w/w harmonogramu w ilości co najmniej 1300 sztuk oraz przekazania go właścicielom nieruchomości podczas dostarczania worków na odpady. Wykonawca przekaże Zamawiającemu elektroniczną wersję harmonogramu w celu zamieszczenia harmonogramu na stronie internetowej Urzędu Gminy w Lipnicy Murowanej oraz przekaże minimum 100 sztuk wersji drukowanej harmonogramu celem rozpowszechnienia wśród mieszkańców. 27. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 28. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać obowiązujących przepisów związanych z ochroną środowiska w tym w szczególności: a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2012r., poz. 21 z późn. zm.) b)Ustawą z dnia 13 września 1996r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U.z 2013r., poz.1399 z późn. zm.). 29. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony danych osobowych zawartych w przekazanym przez Zamawiającego wykazie liczby nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach. Dane zawarte w wykazie Wykonawca wykorzystywać będzie wyłącznie do celów realizacji niniejszej umowy, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 z 2002 poz. 926 z późn. zm.). Wykonawca nie może wykorzystywać przekazanych danych osobowych do celów marketingowych bez pisemnego zezwolenia osoby której dane dotyczą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo - Handlowa DIMARCO Marek Strzelec, Iwkowa 482, 32-861 Iwkowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600024,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 622080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 622080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 630996,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.