eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Modernizacja budynku I b w Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach etap II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-10

Kozienice: Modernizacja budynku I b w Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach etap II.
Numer ogłoszenia: 243930 - 2008; data zamieszczenia: 10.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych , ul. Lubelska 50, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 0-48 614 32 69, faks 0-48 614 20 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku I b w Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach etap II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: Wymianę 24 okien dwuskrzydłowych z lufcikami, dwóch okien trzy skrzydłowych z lufcikami, założenie ramy okiennej do szkła witrażowego oraz wymiana 1 szt. drzwi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wadium w wysokości 1000 PLN (jeden tysiąc PLN)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655), zatrudniają kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowla-ne do kierowania robotami oraz wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech latach mi-nimum dwóch robót z zakresu modernizacji o wartości co najmniej 30 000 zł potwierdzo-nych dokumentami o należytym wykonaniu zlecenia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oferty i załączonych do niej dokumentów. Z treści ofert i załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden-cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem, wysta-wiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 3). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakre-sie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed terminem składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie za-lega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie, co najmniej dwóch robót z zakresu modernizacji, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 30.000 zł., oraz daty i miejsca ich wykonania ( wg zał. Nr 4). 9. Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej na czas prowadzenia robót wynikających ze SIWZ. 11. Ksero dowodu wniesienia wadium. 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( wg zał. Nr 5), wraz ze wskazaniem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami, potwierdzonych załączonymi do oferty jego upraw-nieniami oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodo-wego wymaganymi przepisami prawa budowlanego i ustawy o samorządach zawodo-wych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 13. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (zał. Nr 6). 14. Uproszczoną kalkulację kosztów wykonania zamówienia z wyszczególnieniem kosztów poszczególnych elementów zamówienia zgodnie z opisem przedmiotów zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kozienicepz.1.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, ul. Lubelska 50, 26-900 Kozienice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2008 godzina 13:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, ul. Lubelska 50, 26-900 Kozienice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.