eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Zarządzanie-administrowanie lokalami oraz obsługę lokalnej kotłowni stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-25

Brzeszcze: Zarządzanie-administrowanie lokalami oraz obsługę lokalnej kotłowni stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze
Numer ogłoszenia: 243897 - 2014; data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie-administrowanie lokalami oraz obsługę lokalnej kotłowni stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie-administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi znajdującymi się w budynkach stanowiących własność Gminy Brzeszcze obejmującymi: 15 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej 565,54 m2, 2 lokale użytkowe o łącznej powierzchni 310,67 m2, pomieszczenia przynależne do lokali wymienionych w pkt a i b o łącznej powierzchni 180,35 m2 w tym piwnice 112,59 m2. Szczegółowy wykaz lokali mieszkalnych i użytkowych określają załączniki do projektu umowy. Zakres obowiązków Zarządcy określony jest w § 5 projektu umowy, stanowiącej dodatek nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zarządzanie-administrowanie lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych, obejmującymi: 156 lokale mieszkalne o łącznej powierzchni użytkowej 7 005,05 m2, 5 lokali użytkowych o łącznej powierzchni użytkowej 286,70 m2, pomieszczenia przynależne-piwnice do tych lokali o łącznej powierzchni 1 282,67m2 oraz strychy o powierzchni 3 331,70 m2. Szczegółowy wykaz lokali mieszkalnych i użytkowych określają załączniki do projektu umowy. Zakres obowiązków Zarządcy określony § 6 projektu umowy, stanowiącej dodatek nr 2 do niniejszej specyfikacji. Obsługa lokalnej kotłowni w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zasolu ul. Kostka Jagiełły nr 6. Zakres obowiązków Zarządcy w tym zakresie określa § 7 projektu umowy, stanowiącej dodatek nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający własnym staraniem i na własny koszt dostarcza węgiel i miał. Ponadto ponosi koszty wywozu nieczystości stałych-żużel na podstawie zawartej przez Wykonawcę w imieniu Gminy Brzeszcze umowy o wywóz nieczystości. Moc zainstalowana kotłów (węglowych) c.o. 200 KW (2 szt po 100kW) oraz cwu 55kW (1 szt gazowy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 71.35.60.00 - Usługi techniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5.000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia w ofercie wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich dat wykonania, powierzchni, wartości, podmiotu na rzecz którego jest wykonywana, mocy znamionowej kotłów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; Warunkiem spełnienia ppkt. 4 jest wykonanie lub wykonywanie usługi: - Zarządzania nieruchomościami lokalowymi mieszkalnymi o powierzchni użytkowej (minimum 7.000 m2 w jednym roku oraz obsługę kotłowni o mocy znamionowej zainstalowanych kotłów w jednej kotłowni minimum 100kW. - Załączenie dowodów potwierdzających, że usługi te zostały w wyżej wymienionym zakresie wykonane należycie lub są wykonywane należycie. W przypadku większej liczby (więcej niż dwa) dowodów, winno być sporządzone dodatkowo zestawienie zbiorcze.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia w ofercie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia programów, urządzeń, jakie posiada wykonawca; Na potrzeby realizacji zadania Wykonawca musi mieć w dyspozycji: Program komputerowy do obsługi procesu zarządzania nieruchomościami Mieszczanin lub program z nim kompatybilny. Warunkiem spełnienia ppkt. 3 jest wykazanie posiadania sprzętu i programu komputerowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę na terenie miasta Brzeszcze lub sołectwa Jawiszowice os. Paderewskiego lokalu lub oświadczenie właściciela lokalu, że po ewentualnym wygraniu przetargu przez Wykonawcę zostanie z nim zawarta umowa najmu lokalu do obsługi najemców gminnych lokali w którym Wykonawca będzie wykonywał obsługę w dniach roboczych minimum 3 razy w tygodniu i min. 6 godzin w każdym dniu pomiędzy godzinami od 600-1700 oraz prowadził konta bankowe dla odsługi klientów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    kopia dowodu wniesienia wadium;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - czas pracy biura obsługi klienta - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna 4, pok. nr 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat lub Informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.