eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › Administrowanie kanalizacją sanitarną stanowiącą własność Gminy Brzeszcze w 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-07

Brzeszcze: Administrowanie kanalizacją sanitarną stanowiącą własność Gminy Brzeszcze w 2008r.
Numer ogłoszenia: 243895 - 2007; data zamieszczenia: 07.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze, ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie kanalizacją sanitarną stanowiącą własność Gminy Brzeszcze w 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do administrowania w zakresie określonym w niniejszej umowie kanalizacją sanitarną stanowiącą własność Gminy Brzeszcze opisaną w §2 wzoru umowy (dodatek nr 2 do SIWZ), zgodnie z ustawą z dnia 07.06.2001r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (tj: z 2006r Dz. U. Nr 123 poz. 858 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Budownictwa z dnia 28 czerwca 2006 w sprawie określenia taryf, wzoru wniosku o zatwierdzenie taryf oraz warunków rozliczeń za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków (Dz. U. Nr 127 poz. 886 z 2006r.), Uchwałą Nr XXXVI/351/06 Rady Miejskiej w Brzeszczach z dnia 31 stycznia 2006r. w sprawie: uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brzeszcze, Uchwałą Nr VII/63/07 Rady Miejskiej w Brzeszczach z dnia 31 maja 2007r. w sprawie: zatwierdzenia cen i stawek opłat dla zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brzeszcze, oraz innymi przepisami w tym zakresie a w szczególności do: 1.Rozliczania ilości dostarczanych przez Odbiorców usługi odprowadzania ścieków w okresie rozliczeniowym (nie krótszym niż jeden miesiąc), na podstawie zawartych umów na odbiór ścieków. Rozliczenie będzie następowało na podstawie wskazań wodomierza (pozyskanych na własny koszt i we własnym zakresie przez Wykonawcę), lub na podstawie innych urządzeń pomiarowych określających ilość odprowadzonych ścieków. Istnieje również możliwość rozliczenia na podstawie faktur potwierdzających rozliczenie zużycia wody dostarczonych w okresie rozliczeniowym przez Odbiorcę usługi odprowadzania ścieków. Rozliczenie Odbiorców usługi odprowadzania ścieków następować będzie za okres jej świadczenia tj: za miesiąc grudzień 2007r oraz od stycznia 2008r do listopada 2008r. Razem 12 okresów rozliczeniowych. Planuje się rozliczanie średnio ok. 786 odbiorców w okresie rozliczeniowym. 2. Nieodpłatnego wydawania warunków przyłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej, stanowiącej własność Gminy Brzeszcze oraz przekazywania właścicielowi nieruchomości posiadanych przez Gminę Brzeszcze projektów budowlanych przyłączy kanalizacji sanitarnej. Planuje się wydanie 100 warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji. 3.Odpłatnego uzgadniania projektów budowlanych przyłączy kanalizacji sanitarnej zgodnie z wydanymi warunkami przyłączenia do sieci kanalizacji sanitarnej stanowiącej własność Gminy Brzeszcze. Planuje się uzgodnienie ok. 50 szt. projektów budowlanych przyłączy. 4.Odpłatnego odbioru przyłączy kanalizacji sanitarnej, zgodnie z regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brzeszcze, uchwalonym Uchwałą Rady Miejskiej w Brzeszczach i zawierania umów z Odbiorcami usług na odbiór ścieków. Planuje się dokonanie ok. 150 szt. odbiorów technicznych przyłączy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.20.00 - Usługi związane z zarządzaniem Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 3.Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda złożenia: 1)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (wzór oświadczenia - dodatek 4), 2)aktualnego odpisu właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty, 3)kserokopii uprawnień instalacyjno - inżynieryjnych w zakresie sieci sanitarnych lub oświadczenia, że zatrudniania pracownika , który posiada wymienione uprawnienia wraz z kopią tych uprawnień, 4)oświadczenia o posiadaniu tytułu prawnego lub oświadczenia o przyrzeczenia tytułu prawnego do lokalu użytkowego składającego się przynajmniej z dwóch pomieszczeń, z którego jedno przeznaczone będzie na urządzenie punktu kasowego, na terenie miasta Brzeszcze, w którym będzie wykonywał obsługę klientów, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda złożenia: 1) oświadczenia, że posiada aktualną polisę o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia: 1)wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Warunkiem spełnienia punktu 1 jest wykazanie wykonywania przez okres 1 roku co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeszczach ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, pokój nr 218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat lub informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.