eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Wybór sprzedawcy paliwa dla gminy Bieruńa) do samochodów Straży Miejskiej; b) do samochodów Straży Pożarnych i Zarządzania Kryzysowego; c) do samochodów Urzędu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Bieruń: Wybór sprzedawcy paliwa dla gminy Bieruń: a) do samochodów Straży Miejskiej; b) do samochodów Straży Pożarnych i Zarządzania Kryzysowego; c) do samochodów Urzędu
Numer ogłoszenia: 243875 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór sprzedawcy paliwa dla gminy Bieruń: a) do samochodów Straży Miejskiej; b) do samochodów Straży Pożarnych i Zarządzania Kryzysowego; c) do samochodów Urzędu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa sprzedaż paliw płynnych przy użyciu kart flotowych, do samochodów służbowych i urządzeń będących w dyspozycji zamawiającego tj.: a) 3 samochody Urzędu Miejskiego, b) 2 samochody Straży Miejskiej, c) 11 samochodów Jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w Bieruniu, d) Sprzęt silnikowy Jednostek OSP Bierunia. 2. Przewidywany roczny zakup paliw: a) etyliny bezołowiowej Pb95 (wg PN-EN 228:1999) - 3.157 litrów, b) oleju napędowego (wg PN-EN 590) - 18.121 litrów. Określone ilości są szacunkowe i mogą w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia ulec zmianie z powodu zwiększonych lub zmniejszonych interwencji i akcji Straży Miejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej. 3. Zakup paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, wg aktualnych potrzeb zamawiającego, poprzez: a) Tankowanie przez upoważnionych przez zamawiającego kierowców na stacji paliw wykonawcy do kanistrów przez osoby upoważnione z Jednostek OSP Bierunia i pracowników Referatu Zarządzania Kryzysowego, oraz do zbiorników pojazdów o numerach rejestracyjnych wskazanych przez zamawiającego. b) Każde tankowanie paliwa będzie wpisywane przez kierowcę do zestawienia miesięcznego tankowania pojazdu służbowego. 4. Sprzedawane przez wykonawcę paliwa muszą spełniać: a) Wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r., Nr 221, poz. 1441), b) Wymagania aktualnych edycji Polskich Norm: dla benzyny bezołowiowej Pb95: PE-EN 228, dla oleju napędowego PN:PN-EN 590. 5. Wykonawca zapewni ciągłość sprzedaży asortymentu paliw wymienionych w ust 2. 6. Zakup paliw dokonywany będzie w sieci stacji paliw w całym kraju, którymi dysponuje Wykonawca, przez 24 h na dobę, przez 7 dni w tygodniu, w tym co najmniej: a) Na minimum dwóch stacjach w każdym mieście wojewódzkim wg obecnie obowiązującego podziału administracyjnego, b) Na minimum trzech stacjach w każdym województwie, z wyłączeniem miast wojewódzkich, wg obecnie obowiązującego podziału administracyjnego, c) Na minimum jednej stacji w każdym mieście wojewódzkim, według podziału administracyjnego kraju obowiązującego przed 1 stycznia 1999 r., czyli w 49 miastach, d) Ze względu na specyfikę zadań ciążących na Straży Miejskiej oraz Ochotniczej Straży Pożarnej stacja paliw wykonawcy musi być usytuowana w promieniu 15 km od siedziby zamawiającego (Urząd Miejski w Bieruniu, ul. Rynek 14) - drogami publicznymi w ilości min. 2 stacji paliw. 7. Pozostałe informacje dotyczące wykonania zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 10. Kod przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: 09132100-4 benzyna bezołowiowa 09134100-8 olej napędowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: Posiadają wiedzę i doświadczenie: Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej zrealizowanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Wykonawca przystępujący do postępowania złoży następujące oświadczenia: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że : 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada wiedzę i doświadczenie potrzebną do wykonania zamówienia; 3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. B. 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej dostarcza oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt Lista wymaganych oświadczeń oraz w pkt. Lista wymaganych dokumentów. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 w/w rozporządzenia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego złożonego w oryginale, powinna określać: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, - czego dotyczy zobowiązanie, - w jaki sposób będzie zobowiązanie wykonywane, - jakiego okresu dotyczy zobowiązanie. 5) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/ spółki cywilnej) do oferty należy dołączyć : a) Pełnomocnictwo określające zasady reprezentacji ze wskazaniem pełnomocnika ( lidera), jego zakresu działania i uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno zawierać, w szczególności : - nazwy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegający się o realizację zamówienia i udzielających pełnomocnictwa, - nazwę firmy Pełnomocnika/Lidera, - zakres działania Pełnomocnika/Lidera, uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - czas trwania ( zawiązania umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tzn. co najmniej okres obejmujący realizację zamówienia) , - cel zawarcia ( wspólną realizację zamówienia publicznego), - datę udzielenia pełnomocnictwa, - podpisy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z zasadą ich reprezentacji. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem / Liderem. b) Oświadczenia wymienione w pkt. V.A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. c) Dokumenty wymienione w pkt. V B ppkt. 1 Listy wymaganych dokumentów składa każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. d) Kopie dokumentów dotyczących wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, którego dokument dotyczy lub przez lidera lub przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład tego podmiotu. C. Do oferty zaleca się załączyć informacje w zakresie: 1) Części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom. W przypadku braku złożenia informacji w tym zakresie, zamawiający uzna, że wykonawca wykona całość zamówienia siłami własnymi bez powierzenia części zamówienia podwykonawcom.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: a. wartości umownej, w przypadku: - wprowadzenia zmiany VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką; - zmiany wzrostu ceny jednostkowej; - zmiany wzrostu zapotrzebowania użycia paliwa; b. zmian osobowych, zmian sprzętu; c. mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; d. innych zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu - Referat Zamówień Publicznych (pokój nr 15, II piętro, segment A), 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu - SEKRETARIAT (pokój nr 9, I piętro, segment A), 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.