eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Całodobowe stacjonarne zapewnianie usług pogotowia technicznego dla budynków i lokali mieszkalnych stanowiących zasób mieszkaniowy Toruńskiego TBS Sp. z o.o

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Toruń: Całodobowe stacjonarne zapewnianie usług pogotowia technicznego dla budynków i lokali mieszkalnych stanowiących zasób mieszkaniowy Toruńskiego TBS Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 243874 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Toruńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Czarlińskiego 16, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6528288, faks 056 6528288.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowe stacjonarne zapewnianie usług pogotowia technicznego dla budynków i lokali mieszkalnych stanowiących zasób mieszkaniowy Toruńskiego TBS Sp. z o.o.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowe stacjonarne zapewnienie usług pogotowia technicznego w zakresie: a) całodobowe pełnienie dyżurów dyspozytora oraz prowadzenie książki zgłoszeń w siedzibie Wykonawcy, b) przyjmowanie zgłoszeń o powstałych awariach, wpisując do książki zgłoszeń imię, nazwisko, adres nieruchomości i ewentualnie numer telefonu osoby zgłaszającej, rodzaj i zakres awarii, godzinę zgłoszenia, c) składanie comiesięcznych raportów z wykonanych usług, d) współpraca z Zamawiającym w celu koordynacji świadczonych usług, e) niezwłoczne powiadamianie administratora budynku o zgłoszonej awarii a także o jej usunięciu, f) podejmowanie działań mających na celu usunięcie awarii w czasie do 2 godz. od jej zgłoszenia, g) skuteczne usuwanie awarii i przywracanie sprawności wewnętrznych instalacji (elektrycznej, wod-kan, c.o.) w przypadkach mogących spowodować straty, h) powiadamianie dostawcy ciepła lub firmę obsługującą kotłownię w przypadku usuwania awarii na wewnętrznych instalacjach c.o. i) powiadamianie właściwego pogotowia miejskiego tj. gazowe, elektryczne, wod-kan, c.o. w przypadku stwierdzenia awarii poza instalacjami Zamawiającego, j) wykonywanie pełnej konserwacji i napraw bieżących urządzeń i instalacji: centralnego ogrzewania, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, elektrycznych, centralnej ciepłej wody, domofonowej w lokalach mieszkalnych, częściach wspólnych budynków oraz na terenach zewnętrznych stanowiących własność Toruńskiego TBS Sp. z o.o., k) całodobowego utrzymywania w sprawności wind, dźwignic i bram wjazdowych łącznie z ich konserwacją, naprawami, remontami i przeglądami wynikającymi z instrukcji obsługi oraz uczestniczenie w przeglądach UDT (dotyczy wind i dźwignic), l) zapewnienie odpowiednich środków transportu, urządzeń i materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia i w tym względzie: - wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu zamówienia. Za usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia przyjmuje się usługi konserwacji zasobów mieszkaniowych o ilości około 1000 mieszkań i wartości usługi nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto rocznie. - wykażą i udokumentują, że dysponują minimum trzema osobami w każdej branży posiadającymi stosowne uprawnienia i kwalifikacje i zatrudniali minimum 12 osób w ciągu ostatnich trzech lat, - wykażą i udokumentują, że dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie: - posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - posiadają środki własne lub dostęp do kredytu na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00zł. d) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów na potwierdzenie spełnienia tych warunków. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany przez wykonawcę Szczegółowy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, c) parafowany i zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. d) oświadczenie, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, e) oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu umowy przy udziale podwykonawców). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, iż wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i o wartości porównywalnej do wartości przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ) b) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z informacją o przeciętnej liczbie osób zatrudnionych w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, c) wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jeśli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował 4. W celu spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony, co najmniej na kwotę 200 000,00zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) informację banku lub SKOK, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: a) wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) b) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ttbs.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Toruńskie TBS Sp. z o.o. ul. Czarlińskiego 16 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Toruńskie TBS Sp. z o.o. ul. Czarlińskiego 16 87-100 Toruń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.