eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Wykonanie usług w zakresie- usługi z wykorzystaniem równiarki i walca - usługi transportowe - usługi sprzętem specjalistycznym - usługi załadunku - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Łubowo: Wykonanie usług w zakresie: - usługi z wykorzystaniem równiarki i walca - usługi transportowe - usługi sprzętem specjalistycznym - usługi załadunku - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg
Numer ogłoszenia: 243859 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4275930, faks 061 4275858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie: - usługi z wykorzystaniem równiarki i walca - usługi transportowe - usługi sprzętem specjalistycznym - usługi załadunku - odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: a) usługi związane z użyciem sprzętu do wykaszania poboczy rowów - stawka godzinowa b) usługi transportowe ciągnikami rolniczymi z przyczepami o ładowności 4,5-8t - stawka godzinowa c) usługi transportowe samochodami ciężarowymi typu wywrotka o ładowności 6-12t - stawka za kilometr d) usługi związane z załadunkiem ładowaczami typu Cyklop lub równoważnymi - stawka godzinowa e) usługi związane z użyciem walca - stawka godzinowa f) usługi związane z użyciem równiarki - stawka godzinowa g) usługi asenizacyjne sprzętem specjalistycznym polegające na przewożeniu ścieków z terenu gminy do gminnych oczyszczalni beczkowozem 4,5tys litrów - stawka godzinowa h) usługi asenizacyjne sprzętem specjalistycznym polegające na przewożeniu ścieków z terenu gminy do gminnych oczyszczalni beczkowozem 9tys. litrów- stawka godzinowa i) usługi związane z odśnieżaniem dróg gminnych przy użyciu pługów lekkich - stawka godzinowa j) usługi związane z odśnieżaniem dróg gminnych przy użyciu pługów średnich - stawka godzinowa k) zwalczanie śliskości dróg gminnych - cena za kilometr z materiałem l) usługi koparko - ładowarką - stawka godzinowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: min. od 2 lat prowadzą działalność o profilu pozwalającym na wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej 4) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 5) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: - - wpis do ewidencji działalności gospodarczej (lub równoważny dokument) - dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz pozostałe dokumenty zgodnie z załącznikami do niniejszej SIWZ 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (na każdej ze stron dokumentu). 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo Łubowo 1 62-260 Łubowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.