eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Skarbowego w Grodzisku Mazowieckim, konwojowanie i transport gotówki i innych wartości pieniężnych, monitoring, konserwacja i naprawa systemu alarmowego i wizyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Grodzisk Mazowiecki: Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Skarbowego w Grodzisku Mazowieckim, konwojowanie i transport gotówki i innych wartości pieniężnych, monitoring, konserwacja i naprawa systemu alarmowego i wizyjnego.
Numer ogłoszenia: 243836 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Grodzisku Mazowieckim , ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7557300 w. 301, faks 022 7555130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USGrodzisk/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia Urzędu Skarbowego w Grodzisku Mazowieckim, konwojowanie i transport gotówki i innych wartości pieniężnych, monitoring, konserwacja i naprawa systemu alarmowego i wizyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ochrona fizyczna obiektu na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), konwój i ochrona gotówki oraz innych wartości pieniężnych Urzędu Skarbowego w Grodzisku Mazowieckim, ul. Daleka 11, zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 14.10.1998r. (Dz.. U. Nr 129 poz. 858 z późn. zm.), monitorowanie elektronicznego systemu antywłamaniowego (monitoringu), konserwacja elektronicznego systemu antywłamaniowego i wizyjnego, naprawa elektronicznego systemu antywłamaniowego i wizyjnego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 60.12.21.60 - 60.12.21.60 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy, 5) złożą formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami i zaświadczeniami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem lub oryginał aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę cywilną, 4)oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia zaświadczeń od właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawionych na każdego ze wspólników osobno oraz na spółkę cywilną, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych, 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 usług o podobnym charakterze w budynkach użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000 zł brutto za każdą usługę, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem, że usługi zostały wykonane z należytą starannością, 8) polisa lub inny dokument ubezpieczający potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł z aktualnym dowodem wpłaty wymaganej wysokości składki, 9) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10) zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, dotyczący wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne), 11) upoważnienie do podpisania oferty (oryginał), o ile nie wynika to z innych złożonych dokumentów, 12) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USGrodziskMaz/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Grodzisku Maz. ul. Daleka 11, III piętro ,pok. 301 05-825 Grodzisk Maz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Grodzisku Maz. ul. Daleka 11, III piętro pok. 301 05-825 Grodzisk Maz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.