eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Zakup sprzętu komputerowego, drukarki oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Chodzieży

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Chodzież: Zakup sprzętu komputerowego, drukarki oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Chodzieży
Numer ogłoszenia: 243802 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Chodzieży , ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827171, faks 067 2827232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego, drukarki oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Chodzieży.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego, drukarki oraz oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Chodzieży 1. Zestaw Komputerowy wer. 1 - 3 szt. Procesor w technologii dwurdzeniowej, Cache min. 1 MB Płyta główna z zintegrowaną kartą graficzną - chipset intel, sieciową i muzyczną, Wolny slot pci-e x16 Dysk Twardy min 250 GB 7200 obr. Serial ATA II Pamięć operacyjna DDR2 min 2GB Obudowa ATX z zasilaczem min 350W typu Silent Nagrywarka DVD+RW z oprogramowaniem Płyta główna objęta gwarancją min 36m-cy Klawiatura i mysz optyczna (ze scrollem) z podkładką do myszy optycznych Oprogramowanie: Microsoft VISTA BUSINESS 32BIT PL OEM oem Pl. wersja 32 bitowa Monitor LCD Przekątna min 17 cali Rozdzielczość nominalna 1280 x 1024 piksele Kontrast min 500:1 Jasność min 300 cd/m2 Czas reakcji plamki max 8 ms Brak błędnych pixeli w momencie dostarczenia sprzętu UPS Min. 2 gniazda do podtrzymania napięcia, z kablami do podłączenia jednostki i monitora Oprogramowanie z kablem do bezpiecznego zamknięcia systemu Moc pozorna: min 400 VA; Moc rzeczywista min 300 Wat 2. Zestaw Komputerowy wer. 2 - 1 szt. Procesor w technologii dwurdzeniowej, Cache min. 1 MB Płyta główna z zintegrowaną kartą graficzną - chipset intel, sieciową i muzyczną, Wolny slot pci-e x16 Dysk Twardy min 500 GB 7200 obr. Serial ATA II Pamięć operacyjna DDR2 min 2GB Obudowa ATX z zasilaczem min 350W typu Silent Nagrywarka DVD+RW z oprogramowaniem Płyta główna objęta gwarancją min 36m-cy Klawiatura i mysz optyczna (ze scrollem) z podkładką do myszy optycznych Oprogramowanie: Microsoft VISTA BUSINESS 32BIT PL OEM oem Pl. wersja 32 bitowa Monitor LCD Przekątna min 17 cali Rozdzielczość nominalna 1280 x 1024 piksele Kontrast min 500:1 Jasność min 300 cd/m2 Czas reakcji plamki max 8 ms Brak błędnych pixeli w momencie dostarczenia sprzętu UPS Min. 2 gniazda do podtrzymania napięcia, z kablami do podłączenia jednostki i monitora Oprogramowanie z kablem do bezpiecznego zamknięcia systemu Moc pozorna: min 400 VA; Moc rzeczywista min 300 Wat 3. Program OEM Office Basic 2007PL V2 1PK MLK - 1 szt. 4. Szafa stojąca 42U 19cali - 1 szt. Wymiar: 42U (2000x800x1000mm wartości obligatoryjne) Typ: stojąca, skręcana, z możliwością rozłożenia Drzwi przód: wzmacniane szkło hartowane Drzwi tył: metal Il. belek rackowych: min 2 pary Możliwa regulacja belek Otwory kablowe: góra / dół Wentylator do szafy, z termostatem, min potrójny, dachowy. Przepust szczotkowy dachowy / podłogowy. Półka do szafy 19cali, zwiększona nośność, 660 mm, 1U. Półka do szafy 19cali, z otworami, 450 mm, 2U. Organizator kabli 1U, uchwyty plastik. Śruby mocujące w otworach szyn nośnych (4szt.). Listwa zasilająca 19cali z filtrem przeciwzakłóceniowym, 5 gniazd. 5. Niszczarki do dokumentów: - 9 szt. - liczba kartek niszczonych jednorazowo min 10 szt. - niszczy papier, płyty i zszywki, - rodzaj cięcia: paski lub ścinki - szerokość wejścia od 220 - 240 mm, - pojemność kosza min. 35 l, 6. Niszczarka do dokumentów - 1 szt. - liczba kartek niszczonych jednorazowo min 10 szt. - niszczy papier, płyty i zszywki, - rodzaj cięcia: ścinki (NIE PASKI) - stopień tajności: min 3 - szerokość wejścia od 220 - 240 mm, - pojemność kosza min. 35 l, 7. Specyfikacja kopiarki Posiadająca możliwość zamontowania automatycznego podajnika papieru Kopiarka nabiurkowa Technologia:laserowa Prędkość dla formatu A4:16 strona/min Prędkość dla formatu A3:9 stron/min Format kopiowania (min/maks.):A3/A5 Gramatura papieru: z zakresu 59-90 g/m^2 (podajnik boczny: z zakresu 26-200 g/m^2) Czas nagrzewania: poniżej 45 sekund Czas pierwszej kopii: poniżej 7,2 sekund Kopiowanie wielokrotne: 1-999 Rozdzielczość:600 x 600 dpi Pamięć: min 16MB Podawanie papieru: kaseta na 250 arkuszy, podajnik boczny na 100 arkuszy; Opcje kopiowania: Automatyczny zoom, Automatyczny wybór formatu papieru, Automatyczna zmiana kasety, Funkcja oszczędności toneru Zasilanie:220-240 VAC, 50-60 Hz Specyfikacja drukarki GDI (standard) Prędkość: 12 ppm Rozdzielczość: 600x600 dpi Opcje drukowania: Orientacja pionowa/pozioma, Interfejsy: Parallel IEEE 1284, USB 1.1 Systemy operacyjne: Windows XP/Vista.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 33.19.51.00 - Monitory 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Złożą ofertę zgodną z zapisami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, podpisaną przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego. 6. Akceptują w całości projekt umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w poniższym punkcie. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione wyżej warunki. Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Do formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawcy dołączą następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych ze zm. - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Specyfikacja oferowanego sprzętu. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego uprawnioną (do oferty należy załączyć pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo osoby wskazanej do reprezentowania Wykonawcy powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa, lub notarialnie, o ile prawo do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chodziez.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Paderewskiego 2, 64-800 Chodzież.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.