eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Prace budowlane w budynku remizy strażackiej w miejscowości Przeginia - ocieplenie poddasza, montaż drzwi z PCV, obłożenie płytkami schodów wejściowych do budynku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Jerzmanowice-Przeginia: Prace budowlane w budynku remizy strażackiej w miejscowości Przeginia - ocieplenie poddasza, montaż drzwi z PCV, obłożenie płytkami schodów wejściowych do budynku
Numer ogłoszenia: 243795 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, fax. 0-12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace budowlane w budynku remizy strażackiej w miejscowości Przeginia - ocieplenie poddasza, montaż drzwi z PCV, obłożenie płytkami schodów wejściowych do budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: -ocieplenia poddasza budynku nad dużą salą, mata z wełny mineralnej. - montaż drzwi z PCV - obłożenie schodów wejściowych do budynku, płytki ceramiczne, mrozoodporne, antypoślizgowe. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, polskim normami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe 1.000,00 złotych (słownie: tysiąc złotych), które należy wnieść na okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy: a) posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz Wykonawca musi: a) wykazać że wykonał w okresie ubiegłych 5-lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmujące roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia, tj. minimum 20 000 złotych brutto, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi właściwość ich wykonania, b) posiadać w dyspozycji personel zdolny do wykonania zamówienia; min jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych, (konieczne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego) Spełnienie warunków o których mowa wyżej zweryfikuje Zamawiający sprawdzając żądane dokumenty. 3. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu. 5. Zamawiający odrzuci ofertę (art.89 Prawo Zam. Publ. ) jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacją istotnych warunków zamówienia c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny których nie można poprawić na podstawie art.88 lub błędy w obliczeniu ceny g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 6. Ważna oferta musi spełniać warunki: a) zachowanie prawidłowej pisemnej formy oferty; b) nie może być dotknięta wadą oświadczeń woli; c) treść oferty nie może być sprzeczna z treścią zamówienia. 7. Oferta winna być sporządzona na piśmie w języku polskim. 8. Oferta winna być złożona w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert. 9. Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy spośród ofert ważnych i nie odrzuconych, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w niniejszej specyfikacji (Ust. V). 10. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty wymagane w Ust.III..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ust. III OFERTA MUSI ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I ZAŁĄCZNIKI /dotyczące Wykonawców/: 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz oświadczenia złożone na druku OFERTA (zał. nr 1) zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty podane w pk-cie 2 uzna się za wiarygodne, jeżeli posiadać będą: pełną nazwę firmy, dokładny adres firmy składającej ofertę, stan prawny, osobę/y upoważnione do reprezentowania firmy i podpisywania dokumentów, miejsce rejestracji, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem. 3. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 w/w ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenia uzna się za aktualne, jeśli będą wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na załączniku nr 3 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (staż pracy, dyplomy, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa) wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. oraz gotowości do współpracy z Wykonawcą w przypadku, gdyby osoby przewidziane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. Wymagane minimum potencjału kadrowego to: - jedna osoba posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej -dołączyć kopię uprawnień i zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Kopie uprawnień, zaświadczeń dyplomów-mogą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Wykaz w okresie ubiegłych 5-lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 ważniejszych zamówień obejmujących roboty o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia, tj. minimum 20 000,00zł na załączniku nr 4. Wykaz musi zawierać (dla każdego wymienionego zamówienia) następujące dane: rodzaj, lokalizację, adres inwestora (telefon), wartość, termin wykonania. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane na załączniku nr 4 wykonane zostały z należytą starannością. Do wykazu winny być dołączone dokumenty (np. referencje) potwierdzające że profil prac, które będą wykonane przez podwykonawcę, były przez niego wcześniej wykonywane i zostały wykonane z należytą starannością oraz oświadczenie podwykonawcy w trybie art.22 ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2 w/w ustawy - na załączniku nr 2. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006r składa, odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Podpisany projekt umowy z uzupełnionymi danymi dotyczącymi Wykonawcy. 10. Kosztorys ofertowy (może być podzielona na elementy scalone) wraz z wyceną wszystkich robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w rozdziale II. 11. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w punkcie 2,3,4 musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy mogą składać łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B, pokój nr 122.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Jerzmanowice - Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B, Dziennik Podawczy. Otwarcie ofert nastąpi 22 października 2008 r. o godz. 11.15 w Urzędzie Gminy Jerzmanowice - Przeginia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.