eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu anestezjologicznego i kardiochirurgicznego jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-01

Katowice: Zakup sprzętu anestezjologicznego i kardiochirurgicznego jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 243697 - 2008; data zamieszczenia: 01.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, fax. 032 3598480, 2028754, 3598480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu anestezjologicznego i kardiochirurgicznego jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad. nr 1 - dreny do dróg żółciowych zad. nr 2 - lusterka stomatologiczne jednorazowe zad. nr 3 - sprzęt kardiochirurgiczny j.uż. zad. nr 4 - system do nawilżania RespiFlo zad. nr 5 - filtr oddechowy mechaniczny zad. nr 6 - zestaw do kaniulacji zad. nr 7 - aparat do przetoczeń zintegrowany w linii infuzji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona być wadium w kwocie : 6294,94PLN dla zad. nr 1 - 333,10,- dla zad. nr 2 - 168,23,- dla zad. nr 3 - 864,- dla zad. nr 4 - 347,76,- dla zad. nr 5 - 990,65,- dla zad. nr 6 - 3.031,20,- dla zad. nr 7 - 560 ,-

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 oraz spełniają wymagania na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania podane w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Każdy z wykonawców przystępujących do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji plus wycenione pakiety. 2. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty (Pełnomocnictwo nie jest wymagane , jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub , jeżeli są wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3. Dowód wpłacenia wadium. 4.W celu potwierdzenia , ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP do oferty należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .5. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę . 6. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do ofert należy dołączyć : aktualne świadectwa dopuszczenia zaoferowanych produktów do obrotu na rynku w Polsce (karta charakterystyki produktu) - należy każde świadectwo opisać jakiego pakietu i jakiej pozycji dotyczy, wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług , przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy i stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu , daty wykonania i odbioru oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 ) SIWZ - referencje na przedmiot zamówienia , Oświadczenie z art.22 ust.1 - 3 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych . 7. W przypadku , gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający do wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8. Wypełniony ścisle ze wskazaniami Zamawiającego załącznik cenowy nr 6 9. Potwierdzony i zaakceptowany wzór umowy zgodnie z załącznikiem nr 5. 10. Certyfikat jakości ISO producenta dla zadania nr 6 dołączone pod zadanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
  • 3 - jakość - 29

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pokój nr 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego Górnośląskie Centrum Medyczne w Katowicach, ul. Ziołowa 45/47 40 -635 Katowice, pokój nr 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 10.11.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dreny do dróg żółciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do dróg żółciowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 29

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: lusterka stomatologiczne jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lusterka stomatologiczne jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 29

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt kardiochirurgiczny j.uż..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt kardiochirurgiczny j.uż..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 29

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: system do nawilżania RespiFlo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: system do nawilżania RespiFlo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 29

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: filtr oddechowy mechaniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr oddechowy mechaniczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 29

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zestaw do kaniulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do kaniulacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 29

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: aparat do przetoczeń zintegrowany w linii infuzji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: aparat do przetoczeń zintegrowany w linii infuzji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. termin realizacji dostaw cząstkowych - 1
    • 3. jakość - 29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.