eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśniczyn › Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Surhów, Kol. Surhów, Majdan Surhowski, Czajki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Kraśniczyn: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Surhów, Kol. Surhów, Majdan Surhowski, Czajki
Numer ogłoszenia: 243686 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Tadeusza Kościuszki 21, 22-310 Kraśniczyn, woj. lubelskie, tel. 082 5775511, faks 082 5775572.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasniczyn.lubelskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Surhów, Kol. Surhów, Majdan Surhowski, Czajki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pompowniami ścieków mającą na celu odprowadzenie ścieków bytowo-gospodarczych z gospodarstw domowych. Ze względu na konfigurację terenu oraz warunki gruntowo-wodne przyjęto system kanalizacji ciśnieniowej co pozwoli na wypłycenie rurociągów a przez to na ułatwienie i potanienie realizacji inwestycji. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : 1. Przykanaliki graw. PVC 160 mm - 831 m, 2. Przewody tłoczne łącznie 19248 m: przewód tłoczny PE 40 mm - 5071 m, przewód tłoczny PE 50 mm - 2090 m, przewód tłoczny PE 63 mm - 4588 m, przewód tłoczny PE 75 mm - 2079 m, przewód tłoczny PE 90 mm - 516 m, przewód tłoczny PE 110 mm - 2673 m, przewód tłoczny PE 125 mm - 2231 m. 3. Studzienki zasuw i odpowietrzające - 24 szt. 4. Pompownie domowe z zasilaniem elektrycznym - 208 szt. 5. Obsługa geodezyjna i zajęcie pasa drogowego - zgodnie z przedmiarem. 6. Zakup urządzeń - zgodnie z przedmiarem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 1. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśniowicach o/Kraśniczyn Nr 36 8195 0009 2004 0070 0102 0003 Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. - do dnia 07-08-2009 r. do godz. 1000 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, -zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 5. zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają oferenci, spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj: 1. posiadają uprawnienie do Wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i są uprawnieni do działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1095 z późn. zm.); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie wykażą się dowodami ( referencje lub opinie lub listy polecające ) : a) dla robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( III.2004 -III.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co rozumieć należy budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz z przepompowniami ), 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie kierowania budową sieci sanitarnych, kierownika robót z uprawnieniami o specjalności drogowej, 4. personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy i montażu instalacji i sieci sanitarnych, robót ogólnobudowlanych, robót drogowych, montażu instalacji elektrycznych. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; 5. dysponują niezbędnym sprzętem technicznym i narzędziami do wykonania zadania; 6. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie wykażą się, że : - dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. wartości złożonej oferty brutto zł, - posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. ; 8. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: a) każdy z osobna - posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp; b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym. 9. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot umowy a dla urządzeń wg gwarancji producenta, lecz nie krócej niż 12 miesięcy, począwszy od dnia podpisania końcowego protokółu odbioru robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Złożone dokumenty muszą zawierać informacje niezbędne do stwierdzenia spełniania warunków, aktualne zgodnie z ustawą, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania. Kryteria oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy nie podlegają zmianom w toku danego postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 2. Formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 3. Kosztorys ofertowy, opracowany metodą uproszczoną według załączonego przedmiaru robót i kosztorysu ofertowego ślepego. 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr do 2 SIWZ 5. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ, dokumentacją techniczną, warunkami w terenie realizacji inwestycji - stanowiące załącznik Nr 3 Do SIWZ 6. Projekt umowy parafowany przez osobę podpisującą ofertę- stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 10. Informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.. 1 pkt 4 - 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem złożenia wniosku) lub oświadczenie wykonawcy o spełnieniu tych warunków, 11.Wykaz wykonanych min. 5 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i terminowo ( referencje), 12.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, winny być przedłożone kopie uprawnień budowlanych osób realizujących zamówienie ze strony Wykonawcy oraz kopie aktualnych zaświadczeń przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 13.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zyski lub straty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe tj. 2006, 2007, 2008 r. 14.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytową wykonawcy pozwalającą na realizację zadania (w wysokości składanej oferty brutto) , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 15.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej minimalna wysokość kwoty ubezpieczenia 1 000 000 zł . 16.Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu, nie poświadczone odpisy lub kopie za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/krasniczyn/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kraśniczyn ul. Kościuszki 21 22-310 Kraśniczyn pok. nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kraśniczyn ul. Kościuszki 21 22-310 Kraśniczyn pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.