eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa środków gaśniczych, środków ratowniczych i armatury, wyposażenia indywidualnego strażaka, gaśnic i urządzeń gaśniczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-19

Kraków: Dostawa środków gaśniczych, środków ratowniczych i armatury, wyposażenia indywidualnego strażaka, gaśnic i urządzeń gaśniczych
Numer ogłoszenia: 243679 - 2012; data zamieszczenia: 19.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197495 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków gaśniczych, środków ratowniczych i armatury, wyposażenia indywidualnego strażaka, gaśnic i urządzeń gaśniczych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków gaśniczych, środków ratowniczych i armatury, wyposażenia indywidualnego strażaka, gaśnic i urządzeń gaśniczych Zadanie nr 1: Środki gaśnicze. Zadanie nr 2: Środki ratownicze i armatura. Zadanie nr 3: Wyposażenie indywidualne strażaka. Zadanie nr 4: Gaśnice i urządzenia gaśnicze. Zadanie nr 5: Zasysacz liniowy Z 4. Zadanie nr 6: Prądownica pianowa PP 2-12. Zadanie nr 7: Prądownica pianowa PP 4 -12. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: -opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań; -wzory umów dla poszczególnych zadań; -wzory dokumentów gwarancyjnych dla poszczególnych zadań; -protokoły przyjęcia-przekazania - dla poszczególnych zadań; -druki Formularz cenowy - dla poszczególnych zadań. Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.12.20 - Środki gaśnicze 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 44.48.00.00 - Różny sprzęt gaśniczy 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny 35.81.11.00 - Mundury strażackie 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 18.33.10.11 - 18.33.10.11 35.11.13.00 - Gaśnice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Środki ratownicze i armatura.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe SUPRON 1 Sp. j. Z. Piasny, Z. Czarnota, Ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118145,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118613,91

  • Oferta z najniższą ceną: 114200,75 / Oferta z najwyższą ceną: 135791,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wyposażenie indywidualne strażaka.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KADIMEX S.A., Ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101615,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82743,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82743,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85267,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Gaśnice i urządzenia gaśnicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. DAX Dariusz Parzyszek, Ul. Towarowa 30, 00-839 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130441,50

  • Oferta z najniższą ceną: 130441,50 / Oferta z najwyższą ceną: 159068,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zasysacz liniowy Z 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KADIMEX S.A., Ul. Wólczyńska 290, 01-919 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1065,96

  • Oferta z najniższą ceną: 1065,96 / Oferta z najwyższą ceną: 1065,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Prądownica pianowa PP 2-12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPON USŁUGI Sp. z o.o., Ul. Octowa 3 lok. 15, 15-399 Białystok, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2449,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Prądownica pianowa PP 4 -12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUPON USŁUGI Sp. z o.o., Ul. Octowa 3 lok. 15, 15-399 Białystok, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1036,80

  • Oferta z najniższą ceną: 1036,80 / Oferta z najwyższą ceną: 1555,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.